Goedemiddag! @ Hyves: Ik heb me ook aangemeld! @ MvM test: die was bij mij idd ook iets lichter dan die van bv KV. Ik geloof dat die test minder gevoelig is dan die je bij de drogist kunt halen! Nog even een stom vraagje: Hebben jullie ook, dat als je niest, je buik steekt en samen trekt (alsof je met buikspierpijn toch buikspieroefeningen gaat doen, maar dan stekend). Het staat er zo een beetje raar, maar weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven...
Dag: hoe laat ga je naar de vlos? Ik ben ook net geweest, heel veel plezier.. (Niet dat er nou veel te beleven valt, maar het gevoel van: "ja, ik zit er echt en ben echt zwanger" doet je goed! Ik kan me nog niet aanmelden op die hyves lieve schatten.. dan weet iedereen dat ik zwanger ben, en das nog niet de bedoeling Is er nog geen geheime hyve?
Hyves: leuk @ niezen: is heel normaal.. komt dan meer druk te staan op de baarmoederbanden en dat voel je
Hyves is idd niet zichtbaar voor de mensen in je vriendenlijst Loesje, ja wat je voelt tijdens het niezen zijn je banden
Daar wil ik nog even niet aan denken, als je het niet erg vind! Nog ff ego: Nog anderhalve week en dan hebben wij onze eerste echo!!!!! *einde ego*
Oke! En ze zien de hyve ook niet tussen je andere hyves-clubs staan? Want ja.. de titel mei 2010 mama's verraadt natuurlijk al genoeg! Haha.. Wie is overigens Erica die toestemming moet verlenen??
@arka: bruinverlies is toch niet zo heel erg? Pas als het rood wordt is het toch meestal 'fout'?? Het gaat bij jou vast helemaal goedkomen!!! Ego: hier nog steeds alles goed, af en toe wat krampjes (darmen doen beetje raar) en af en toe boeren, nog niet echt misselijk gelukkig (vind ik ook nog een beetje vroeg). Ik ben wel blij dat ik over 2,5 week de echo al heb, idd op medische indicatie, fijn vroeg dus! Kijk er al helemaal naar uit.......
ja dat is waar, maar 't is toch leuker als het er niet is! Het is een week weggegaan en nu terug. Het komt vooral op momenten dat het echt trekt in mijn buik. Zou dat logisch zijn dat het uitzetten van baarmoeder daarmee gepaard kan gaan?
Ahhh vandaar het Kaatje :-D Leuk hoor!! Ben lid meiden!! Om nog even niet mijn naam hier herkenbaar te maken..ik ben die vakantiefoto met gebergte op de achtergrond! Haha.. wie zijn jullie allemaal??Madeliefs had ik er al uitgepikt geloof ik :-D
He Arka..niet druk om maken meid..zo snel als het er is, zal het ook wel weer weggaan! Toch? Maar snap het wel dat je je even minder voelt dan. Positief blijven denken! Inderdaad, het betekent niets! Dikke Knuffel voor jou omdat ik het begrijp..
Ga zo meteen ff kijken.. wel leuk om nu de gezichten bij de namen te hebben.. Ik heb een foto vanmezelf tijdens m'n trouwen in 2007
Hoi meiden, Van schrik log ik weer in. Ik ben natuurlijk nog niet zo ver, maar ineens voel ik echt ongi-pijn opzetten, maar geen bloeding. Kan dat wel als je zwanger bent, dat de pijn er echt erg op lijkt? Ik ga dan toch weer twijfelen of het wel goed zit. Wat denken jullie, de meesten zijn verder als ik, hebben er meer dat gehad?