piep mag ik erbij? Weet sinds drie dagen dat ik zwanger ben. héél pril dus allemaal? Volgens berekening zou men eerste pruts moeten komen 24/05/2010! voorlopig alles ok, heel zachte buikpijn maar niet erg (nog)niet moe,(nog)nietmisselijk.. XXX
Heb ik tussen de middag opt werk gehad Zal mezelf zo ff dwingen mijn 2 kiwi's op te eten... zal toch wat vitamientjes binnen moeten krijgen ! Hebben jullie ook zo'n probleem met het toilet..... (en dan heb ik het natuurlijk niet over plassen ) het is bij mij echt dramatisch... 3 dagen niks en dan met moeite!! echt heel vervelend, ik eet dus al kiwis en brinta 's ochtends voor de vezels en drink genoeg water en thee....
Zou ik ook wel willen, zelfs gisteren op m'n vrije dag niet gelukt, m'n dochter van 2 gooide roet in het eten... dan vanaaf maar vrieg in bed...... Heb me toch maar weer afgemeld want je ziet het terug in de Buzz...... 8) meld me wel weer aan als ik het heb verteld...
Andere zien die niet en daarbij kan je die Buzz verwijderen Ik verwijder sowieso al mijn Buzz, je kan evt de functie ook uitzetten, dan wordt het niet opgeslagen Zo ik heb net heerlijk een uur geslapen toen Fenna op bed lag Die wordt nu net wakker dus precies goed geplanned. Net nog even op de bank gelegen met de laptop om namen te zoeken, blijft leuk Mannetje heeft vanavond BBQ op zijn werk dus is pas rond 9 uur thuis Erg saai dus! Een avondje alleen thuis vind ik heerlijk op zijn tijd, maar alleen eten is wel zo saai! Gelukkig heb ik Fenna nog, mar die praat niet zo veel terug Ik eet trouwens gebakken aardappeltjes met spinazie en een boomstammetje. Als ik het nog wegkrijg want heb net ook al zitten snoepen Zo, ik mijn meisje uit bed halen! Kom zo nog wel even gluren, ben benieuwd hoe de afspraak van Dag was
by the way....word nu weer misselijk. Iedere keer tegen einde van de middag als het tijd wordt om te gaan eten.......