Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    owhh vertel vertel!

@ ego: net patatjes met kaassoufle gegeten maar bah zitten me goed hoog :(
    had wel honger maar iets teveel gegeten...

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik vind de X adventure Black retro leuk (staat wel op www.baby-dump.nl) en de Bloom kinderstoel Henna brown int wit... die kinderstoel kun je al vanaf de geboorte gebruiken, dan kantel je dat ei gewoon en kunnen ze er op hoogte in liggen!

3. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    @ Nathalie: ik ben ook gestopt met roken! Opzich gaat het me goed af, maar s'avonds na het eten mis ik mijn peukje wil hoor, maar ik rook hem niet! 8)

@ Dag: vreselijk he dat je zo'n last hebt van het eten, wij hebben net broodjes hamburger op met gebakken ui, maar die uien zitten ook niet lekker :(

@babyuitzet: wij hebben de maxi-cosi en kinderwagen nog van mijn zoon. Dat ziet er allemaal prima uit! Maar de babykamer hebben we destijds verkocht, omdat we geen ruimte hadden om deze op te slaan! Ik denk dat we geen hele nieuwe zullen kopen, het is toch zeker ons laatste kindje en ze gebruiken hem relatief zo kort!

MIjn zoontje vraagt iedere dag: Mama hoeveel is de baby nu gegroeid? Zo cute!

Ik zal hem eens achter zijn playstation vandaan halen en onder de douche zetten want ik zie dat het al bijna 19.30 is! Oeps!:D

Fijne avond dames!

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    leuk hoor babe!
    och ik ga gewoon een keer de shop in en test rijden haha!
    *vroem * vroem * vroem*

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hihi Deedtje...
    heeft zoonlief nog wel even te gaan voordat de kleine er is :D

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook nog niets gekocht, alleen een zwangerschapsdagboek. Heb al een hele boel van Levi. Ga wel lekker shoppen als ik het geslacht weet :D

7. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Hallo allemaal,

Hoe is het hier?
    Vandaag een drukke dag gehad op mn werk, dus ben nu wel aardig moe.
    Morgen ben ik jarig, dus moet ook nog eens mn verjaardag vieren (totaal geen zin in eigenlijk!)
    Vanmiddag had ik wat last van krampjes, maar verder nog steeds nergens last van...had niet zo'n honger vanavond, maar weet niet of dat met het zwanger zijn te maken heeft.

@Spullen kopen: Ik koop nog niks...ik wil eerst een goed echo en daarna ga ik ook los. Vanwege mn eerdere mk ben ik daar toch wat voorzichtiger mee. Het komt erg hard aan als je al spullen hebt gekocht en het gaat mis. Dusss....bij 12 weken kan ik mn bankrekening gaan plunderen!:D
    @Babykamer: We zijn nu bezig met de hele bovenboel, dus er wordt ook al rekening gehouden met de babykamer. We noemen het nu nog de logeerkamer, maar dat zal over een aantal weken anders worden! We hebben de plafonds gedaan, muren gespachtelputzt en een mooie laminaatvloer gelegd...de meubels kunnen er dus zo in!

Zo, wat een verhaal weer he?
    K ga eens even boven stofzuigen en dweilen (ligt nog allemaal zaagsel;))...misschien tot later!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Babykamer: De kleine gaat in Levi zijn kamer. Die is nu groen met Winnie the pooh. Wordt het een jongetje dan blijft hij denk zo. Wordt het een meisje dan komt er een ander behang op en roze aankleding.

Moeten voor Levi dus een kamer gaan maken

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Pfff, wat is het rustig hier zeg! Normaal gesproken op forum's is het 's avonds juist wat drukker, volgens mij zijn alle dames hier overdag gewoon niet goed aant werk :p haha

10. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    hallo meiden!

Pff ik vind 10 pagina's wel erg veel om terug te lezen :D Gaat 'm vanavond niet worden.

Morgen wordt ons prinsesje al 1!! jaar. Mannetje en ik hebben vandaag alles klaar gemaakt voor haar verjaardag en net heel de huiskamer en partytent versierd. Morgen gaan we een dagje naar de dierentuin en daarna eten bij het pannekoekenhuis.
    Zaterdag vieren we haar verjaardag, wordt een druk en hopelijk gezellig dagje!

Ik heb vanochtend nogmaals getest en nog positiever dan maandag! Vanmiddag bij de Kruidvat kon ik het niet laten om een clearbleu met zwangerschapsindicator te kopen. Die heb net gedaan en weer "zwanger" hij gaf 2-3 weken aan. Dus zou nu dan 4-5 weken zwanger zijn en dat klopt :) Helemaal happy ben ik nu ik het echt geloof haha.

@ Babykamer: wij doen het hetzelfde als Kaatje. Ons prinsesje krijgt een peuterkamertje en de baby krijgt de kamer van ons prinsesje. Die is wit met limegroen en kan dus voor beiden :) Als het een jongentje wordt dan zal ik misschien wel wat kleine aanpassingen doen maar er hoeft niet zoveel veranderd te worden.

@ spullen kopen: nee nog niets gekocht hier. Ik denk dat ik pas iets koop wanneer we het geslacht weten. We zullen toch vooral kleding aan moeten schafffen voor deze beeb. En we moeten even nadenken hoe we het doen met de wandelwagen. Ons meisje is 1 jaar en 8 maanden als de baby komt. Dus ik denk dat ze dan nog niet helemaal naar het winkelcentrum kan lopen. Maar nog genoeg tijd om daarover na te denken.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Noukje, een hele fijne dag morgen !

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    dankje Kaatje :)

13. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha meiden :)

Noukje: Heel veel plezier morgen, ik vond het zo'n byzondere dag !

Shoppen: Nog niet gedaan eigenlijk... Heb natuurlijk nog veel van Fenna en over een tijdje gaan we weer eens shoppen :D

Kamertje: Fenna houdt voorlopig har eigen kamertje, de beeb krijgt een eigen babykamertje :) Ik wil Fenna pas een echte peuterkamer geven als ze in een groter bedje kan, dus nog even afwachten, Nou scheelt het natuurlijk ook dat wij genoeg kamers hebben :D

Wagen: Wij gaan voor een duowagen, de easywalker duo :) Net zoals Noukje al zegt: Fenna is nog te jong om zo lang te lopen of op een meerij plankje te staan. Dus gezellig met zijn tweetjes naast elkaar in de wagen :D

Namen: Oeh heb echt een paar leuke gevonden :D Manlief vindt ze ook leuk, echt leuk om er zo mee bezig te zijn :) Hmm het ruikt hier lekker, heb vanmiddag een verse appeltaart gebakken :p

XXX

14. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Tinkerbel: thanks! Ik vind het ook bijzonder dat ze nu echt baby af is.. dubbel gevoel!

Over peuterkamertje: van Bopita hebben ze een ledikantje dat je later om kan bouwen tot een peuterbedje. Dat lijkt me wel wat, maar we gaan er over een paar weken (na de echo, als het allemaal wat echter is) vast eens op uit om te kijken wat de beste oplossing is.

wagen: duowagen lijkt me ook wel wat, maar misschien is een meerijdplankje ook wel iets.. geen idee eigenlijk! Ook daar maar eens een keertje voor op uit.

@ Tinkerbel: ga jij voor een nieuwe duowagen of tweedehands via Mp?

Kunnen we toch nog shoppen :D

15. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ik heb gekeken op MP maar de wagen die wij zoeken staat er amper op, dus wij gaan voor een nieuwe. Hij is vrij duur, maar als je hem via een Amerikaanse site besteld is die al een heeeel stuk goedkoper. En voor de mensen die bij de postbank of ING zitten, met rentepunten kan je hem ook met hoge korting kopen :)

Zo nu nog ff op de bank met hubbie en dan naar bedje toe :D

16. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Tinkerbel: ik was al aan het neuzen op mp en hij wordt niet veel aangeboden tweedehands. De Urban Jungle wel. Maar daar vragen ze nog een hoop geld voor tweedehands (zeker als de wagen er nog goed uit ziet). Wat voor wagen heb je nu?

Ik vind het eigenlijk wel zonde om mn Mura op zolder te zetten. Het was een vrije dure wagen en hij rijdt prima en ziet er nog super goed uit. Maarja 2 kindjes passen er niet tegelijk in..

17. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik ga er ook weer eens vandoor. Ga alvast broodjes smeren voor morgen. Waarschijnlijk ben ik morgen niet meer online.

Slaap lekker meiden :)

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedenavond allemaal,

Wat een boel gekletst. Een groet vanuit Spanje! Ola
    Ik zie dat er al mensen aan het kopen geslagen zijn... hihi.. heerlijk he, eindelijk een excuus om je koopziekte de vrije hand te laten.
    Wij hebben natuurlijk alles al (zoontje is 13 maanden) dus ik ga pas shoppen als we het geslacht weten. Een duowagen ... tja, ik denk het niet. Zoontjelief loopt sinds zijn verjaardag en ik hoop toch dat hij met 22 maanden goed zal lopen en de wagen niet meer persé nodig zal hebben. We hebben wel een extra buggy (Zapp) voor langer afstanden ofzo. Maar ik ga wel even naar dat ING verhaal kijken.. dank voor de tip.

nieuwe mama´s: welkom!

Hyves... ik zal binnenkort ook lid worden maar ik wacht nog even.. wil nog even een beetje anoniem blijven maar over een paar weken ben ik ook van de partij

@Noukje: alvast van harte gefeliciteerd en geniet heel erg van deze heel bijzondere dag! Leuk dat jullie het zo aankleden.. extra bijzonder maken!

@Kaatja.. voel je je wat beter?

Hasta luego!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja gaat wel iets beter al voel ik nu wel weer een goede duizeligheid aankomen. Is denk toch groot deels vermoeidheid.
    Ga zo dus maar snel naar bed. Morgen om 15.00 uur naar de vk.

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Fijn dat het wat beter gaat en veel plezier en succes morgen bij de VK! Slaap lekker!

Deel Deze Pagina