Whaha, wat een lelijke wagen zeg! Daar durf je toch niet mee te lopen? Maarja, smaken verschillen zullen we dan maar zeggen!hihi. @Kaatje85: Veel succes bij de VK morgen! Ik ga maandag bellen naar de VK, ben benieuwd wanneer ik voor een echo mag!!!
zwaait even naar iedereen drukke dag gehad dus jullie niet bij kunnen houden ben kapot dus duik mn bedje in! tot morgen!
Jeetje wat wordt er hier wat afgekletst!! Heb het even vluchtig doorgelezen, maar het is teveel om op iedereen te reageren Ik las iets over een hyves-pagina, ik zou me er graag op willen aanmelden, maar dan ziet iedereen het... Tot nu toe heb ik alleen mn moeder ingelicht, verder nog niemand... (zou ook lullig zijn als familie er achter zou komen via hyves...) De rest willen we alles vertellen na de eerste echo, omdat het toch meer zekerheid geeft. Ik ben nog zo bang dat er iets mis gaat.. Misschien ook rare vraag, maar die bandenpijn, is dat normaal dat het zo snel is? Want de kleine gup is nog geen cm, dus zoveel kan de baarmoeder dan toch niet oprekken? Ook zag ik een overzichtslijst, mag ik er ook op? Liefs Kimonootje
hallo, Ben ik ook weer. Was ff niet meer geweest druk druk. Zie dat er veel gekletst is heb niet alles trg gelezen. Las het wel van ano sterkte meid... Ik lees ook veel op de site de ene krijg een echo met 8 weken. Ik heb n afspraak gemaakt bij de vk en ik krijg met 8 weken eerst een intake en dan met 12 weken de eerste echo. pfffff duurt nog zo lang
Kimonootje, de hyves is verborgen voor de mensen uit je vriendenlijst Ik ga off en lekker mijn bed in. Tot morgen
Hier even een kort berichtje. Ik ben zo verdrietig. Ik hoest nu al 2 weken en 1 dag en het lijkt alleen maar erger te worden. Ik heb gewoon hoofdpijn van het hoesten, bonkende hoofdpijn en ik moet gewoon aan het werk..!!!! Moet anders van de dokter morgen of maandag terugbellen.... dat wordt dus morgen want ik kan het niet meer aan... Kimonootje: we lopen gelijk! liefs, mamaT
@dag fijn dat je zo snel voor een echo mag. @nieuwe mama's Gefeliciteerd en welkom Ik heb alles vluchtig door gelezen, dus sorry als ik iemand vergeet. Jordy krijgt hier ook een nieuwe kamer en ons kleine wondertje komt in Jordy's oude kamer. Ga ook mijn ogen dicht doen. Beetje drukke dag gehad. Truste
Zou iemand mij de hyves ook willen doorgeven (PB ofzo?) @ hier.. Heb gisteren heel wat bijgelezen, maar internet lag alweer plat. Gisteren had ik helemaal geen klachten, vandaag zijn ze alweer volop aanwezig.. goh, wat een onzekerheid! Gisteravond lekker gelest met mijn paard, ging erg goed .. Hoe is het met jullie???
Lieve dames, Ik ga jullie helaas verlaten. Vanmorgen alsnog een bloeding gehad, dus foute boel. Ik ga mijn wonden likken en hoop zoeken voor volgende maand. Ik wens jullie allemaal een heel voorspoedige zwangerschap toe en een zeer plezierige bevalling in mei 2010! Liefs
Oh wat erg zeg! IK weet hoe je voelt. Wens je sterkte de komende tijd, en ik duim voor je komende maand.