Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    HEeft zij wel kinderen??? je leest in alle boekjes dat je de eerste 3 maanden juist erg moe kan zijn omdat alles nog zo moet groeien enzo! JE moet je niet laten gebruiken hoor!! Je beebje is belangrijker, als jij geen dubbele diensten wil/kan draaien moet je dat niet doen hoor!! Gewoon goed uitleggen en desnoods duw je haar een boek in haar handen, lees dit maar en oordeel dan nog es!

Zo sorry... mijn hormonen maken mij snel kwaad... hihi

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    HEeft zij wel kinderen??? je leest in alle boekjes dat je de eerste 3 maanden juist erg moe kan zijn omdat alles nog zo moet groeien enzo! JE moet je niet laten gebruiken hoor!! Je beebje is belangrijker, als jij geen dubbele diensten wil/kan draaien moet je dat niet doen hoor!! Gewoon goed uitleggen en desnoods duw je haar een boek in haar handen, lees dit maar en oordeel dan nog es!

Zo sorry... mijn hormonen maken mij snel kwaad... hihi

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    bedankt voor de reactie meiden!
    ik zal het maandag nog een keer in de groep gooien bij de echo en er van het weekend nog een keer over nadenken

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marieke, wat vervelend zeg die reacties op je werk.
    En die dubbele diensten mag je weigeren he. Ben je namelijk niet verplicht als je zwanger bent. Zo heb je ook recht op een uur extra pauze. ( als je 8 uur op een dag werkt )

Ik ben ook benieuwd naar de reacties. Vorige keer hoop gedoe en geroddel gehad omdat ik eerder naar huis ging ivm mijn bekken.

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Vervelenda dat er dan zoveel onbegrip komt!

Kan mij niet voorstellen dat dat hier bij opt werk ook gebeurt.. maar ja we zullen zien over paar weekjes :)

Mijn baas en zijn vrouw zijn net 10 weekjes zwanger, dus hij zich in ieder geval goed in me verplaatsen :D kan alleen maar in mijn voordeel werken :p

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ja, ik heb een angelsound.
    Heb hem ook bij mijn dochter gebruikt..

Ik hem hem eerst 2x in de week gebruikt, totdat ik haar (goed) voelde schoppen

7. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    @mamaT, als het al 2weken is, zou ik snel wer naar de dokter gaan! We lopen idd gelijk, wanneer heb jij de eerste echo?
    @toke, heel veel sterkte!
    @dag, zoals je zelf al aangeeft is de kans klein. Ook omdat je weet dat er bij zijn zwangerschap te weinig voeding was, kun jij dit zelf voorkomen door op je voeding te letten. De kans op een hazenlip kun je ook beperken dmv foliumzuurtabletten in te nemen. Belangrijkste is: hoe denk/voel je er zelf over? Als je er echt mee zit, kan je alsnog een nekplooimeting doen.
    @marieke, van een onzin wat je collega zegt! Is het een man ofzo?:( Ik was ook amper 4weken, zat te wachten op mn ongie, maar was ook al extreem moe! Nu nog steeds, maar ondertussen weet ik waar het vandaan komt:)
    @all, gister was het echt effe niet goed zeg! Was echt zoo stom, was kotsmisselijk, had het gevoel alsof ik elk moment moest rennen naar de wc, maar ondertussen had ik honger!!:(
    Uiteindelijk naar bed gegaan, kon ik niet slapen van de honger! Dus rond 23.45 bed weer uit, bakje yoghurt gegeten, toen eindelijk slapen. Rond 3.00 werd ik wakker door een volle blaas. (Heb ik normaal ook niet, normaal is het pas als ik wakker ben..)
    En om 6.00 werd ik werd wakker van de honger!! Dus WEER mn bed uit, bakje yoghurt gegeten, en weer terug mn bedje in... Rond 9.00 werd ik weer wakker, en ben ik er maar uitgebleven...
    Is dit normaal??:( Normaalgesproken slaap ik vaster dan Doornroosje...;)
    Sorry, is weer een lang verhaal geworden zeg haha:D
    Liefs Kimonootje

8. thx dames..

mijn leidinggevende zijn vrouwen, ze waren juist zo enthausiast dat ik zwanger was.. iig die ene die moest lachen. zij heeft zelfs in de kraamzorg gewerkt en heeft zelf ook 2 kids. dus neem dan aan dat zij t zelf moet snapen. mn andere leidinggevende heeft t rooster gemaakt. toen ik er vanmorgen voorzichtig iets van zei kreeg ik: ach kom! als reaktie..
    dus kijk t wel aan.. morgen heb ik ook een dubbele dienst. als ik t niet trek (wat ik nu al denk want ben savonds echt kapot moe) dan geef ik dat maandag meteen aan en zoeken ze maar lekker iemand anders voor de dubbele diensten.

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

ik slik al foliumzuur ( enkele maanden al ) en vwb het er mee zitten...
    tja je kan er toch niets meer aan doen mocht het zo zijn en wat ik eerder zei: een kindje met down / beperking is iig wel welkom bij ons
    dus tja de reden om het wel te doen is hoofdzakelijk mijn oom maar weet niet of ik gelukkiger wordt van een kansberekening en als ik kies om het NIET te doen dan twijfel ik misschien later weer en denk ik waarom heb ik het nou niet gedaan..... :(:(:(

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik ben benieuwd hoe mijn leidinggevende en collega's reageren op mijn zwangerschap.

Omdat ik en net uit een vorige relatie ben gestapt, een nieuwe huis heb moeten zoeken/inrichten. En een nieuwe vriend heb (wat ze nog niet weten).

Werk zelf in de kraamzorg, maar durf het eigenlijk niet te zeggen.. Hoezo erg?

11. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Och wat erg!!!!
    En het is simpel hoor: gaat het in november niet, wel dan blijf gewoon ziek thuis! punt!

12. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    och nee TOke!!!!
    Wat is er gebeurd!!

Dikke knuffel

13. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Meiden, echt bedankt voor jullie warme reacties. Nu ga ik me dan toch echt aansluiten bij NOD oktober en neem ik afscheid van jullie.
    Nogmaals veel geluk en gezondheid!

14. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb vanochtend eerst maar eens naar de vk gebeld om een eerste afspraak te maken. Ik kan 12 oktober komen..... pff zolang nog.... En dan binnen twee weken de eerste echo..... kan niet wachten.

Ik ben niet zo thuis met die lijst maar dat zetten jullie er ook op toch?

gr. Nathalie

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    wat een rust hier ineens....

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    is de hele dag al rustig... :)

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    haha en nu ben ik helemaal alleen....

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    en nu ik weer :p

19. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    nou nu ben ik er weer om je te vergezellen hoor! hihi!

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Nog leuke plannen voor het weekend?

Deel Deze Pagina