Vanavond naar conert van de Dijk en morgen is schoonbroer jarig en zondag naar Heerenveen-Twente! Dus alweer goed vol et weekend! Jij nog leuke plannen?
ben je zo'n voetbalfanaat? ik niet echt maar elke voetbal wedstrijd die ook maar enigszins interessant is wil manlief als het kan kijken.... maar ja kan ik lekker met laptoppie op schoot mijn hobby uitvoeren haha! lekker zp-en!
Dan kun je je lol wel op deze week ja met Champions league en Europa League!! haha, Mijn vriend heeft geluk dat ik zelf ook voetbalgek ben! haha, dus ik heb gister mijn aandacht verdeeld tussen de tv en de laptop!
Hallo allemaal.. Jeetje heb er ruim een kwartier over gedaan om alles bij te lezen Gister uit werk meteen bed in gedoken.. Vandaag bijna niet misselijk, dus da's fijn . Vanmorgen kwam m'n schoonzusje op visite en zij is ook zwanger en waarschijnlijk ook begin mei uitgerekend.. gezellie dus.. @toke.. weet niet of je dit nog leest, maar heel veel sterkte en hoop dat je heel snel weer zwanger bent!! @pooh.. GEFELICITEERD!! @ nekplooimeting.. de 1ste keer niet gedaan, maar nu wel. vooral omdat we nu toch ook een klein mannetje hebben rond lopen en er goed over willen nadenken mocht het dit keer wel een kleine afwijking hebben.. @dag... ja druk weekend voor de boeg. Vanavond naar concert in de Melkweg en daarna nog naar een house warming party van vrienden.. mannetje gaat lekker bij opa en oma logeren, dus morgen UITSLAPEN!!! en zaterdagavond verjaardag van een vriendinnetje en zondag lekker voetbal kijken bij m'n hubby.. Hoe is het verder met jullie?? Mick ligt nu lekker te pitten en ga zo zelf denk ik ook ff lekker languit op de bank
Goedemiddag dames Ik ga even in huis bezig.. Moet nog zoveel doen :Naomi haar tas inpakken (gaat uit Lorgeren), huiskamer op orde, was doen.. blegh.. en dat in 30 min. ! telang op zp. geweest
nog 2,5 uur werken en dan... lekker 3 dagen weekend!! en dan hoef ik maar 3 daagjes te werken en heb ik 4 dagen weekend en ga ik lekker naar Terschelling! lekker weekendje uitwaaien met z'n 6en (4 volwassen en 2 nog niet geboren beebjes hihi) we gaan met die vrienden die nu 19 weken zwanger zijn en gaan het ze dan ook vertellen. LOL!
hoi hoi! Bij vk was het goed! krijg maandag een echo en we zitten alleen nog even in twijfel over de nekplooimeting... wat zou jij doen? mijn verhaal daarover zal ik even opzoeken dan kan je daarop reageren.... !
Ben ik ook echt wel even aan toe, jeetje zeg wat kan een mens energietekort hebben! Beeb slokt echt alles op zeg! pfff, maar geeft niet hoor, mag wel van Mem
Voor ons helaas dit jaar niets meer... manlief heeft niet echt veel dagen meer over... jammer maar we hebben een leuke vak. achter de rug dit jaar! Turkije!