Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Hey dames,
    Vanaf wanneer is zo'n angelsound te gebruiken?? Niet dat ik het nu al zou verwachten maar heb geen idee....

Slaap lekker allemaal... ( ben ik de enige nachtbraker hier??)

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @welkom nieuwe mama's en natuurlijk gefeliciteerd.

Net een BBQ op het werk gehad en het was super gezellig. Had Jordy zijn shirtje aan gedaan en iedereen reageerde super leuk.
    Ben dus weer helemaal blij. Moet zeggen bijna iedereen ook wel zag dat ik een buikje begint te krijgen :)
    Nu ben ik natuurlijk wel super moe, maar voelde me naar een fijne middag dut wel beter.

Iedereen weltrusten

3. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hello ladies alles ok hier?

4. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    heb nooit angelsound gebruikt enzou ook schrik hebben even niks te horen en dan helemaal in paniek te schieten!

5. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Even snel voor ik mijn bedje in kruip na een gezellig gourmet avondje:

Aaaaaaaaaaaaaaaaah Ingeltje :D:D:D Gefeliciteerd meis, wat super :D Wat leuk zeg, weer samen zwanger! Geniet ervan!

Nu, hop hop naar bed :)

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    goedemorgen !!!!

Fijne dag allemaal !!!!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nathalie83: ik geloof dat je met 12 weken al kúnt proberen. Ik hoorde hem zelf pas heel laat, met 16/17 weken ofzo? Overigens is er veel onduidelijkheid of het schadelijk zou zijn of niet. Ik heb daarom niet elke dag fanatiek een uur zitten luisteren. Max 3 keer per week en dan een paar minuutjes. Angelsounds zelf zegt dat het 100% bewezen veilig is!

Linnie83: wat leuk dat iedereen zo leuk reageerde! Wauw en al een buikje! Bij de 2e gaat dat veel sneller he?!

Tinkerbel1984: hihi gaaf he!! ik mag nog nét mee in mei :D en brusje hebben we waarschijnlijk op Julians verjaardag gemaakt :)

Marjon2: ook goedemorgen!

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    #2748 linnie83, 19 sep 2009
    Laatst bewerkt: 19 sep 2009
    ingeltje: ja ik merk het dat bij de 2e je buikje sneller gaat ;) Maar het nadeel is dat je het minder lnag verboren kan houden.

@angelsound zou ook niks voor mij zij. Als je het kinsje straks even niet zal voelen en je kan het hartje dan niet vinden, dan zal ik helemaal in paniek raken HIHIHIHI

Hier een redelijke nacht gehad. Alleen zal mijn vriend er uit gaan vandaag voor Jordy. Zet hij hem op bed en laat hij hem met de afstandsbediening spelen. GRRRRRRR ik dus wakker en ben er toen zelf maar uit gegaan

Ook goede morgen allemaal

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey meiden,

Wat een hoop zwangeren al!!!! Mei wordt een mooie maand!!!!

Ik ben volgens de VK de 19de uitgerekend maar zelf denk ik de 21ste dus ik laat dat nog even staan. En wacht mijn eerste echo wel af.... Kijken wie er gelijk heeft.....

10. goeiemorgen!

11. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedemorgen!

12. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Dag dag dames!!!

Hier lijkt alles in een rustiger vaarwater te komen, misselijkheid wordt minder, alleen die moeheid. Ben erg benieuwd naar de echo van maandag wat die zal zeggen!

Liefs Pip

13. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    hallo allemaal,

vandaag voor ons een leuke dag... 1 jaar getrouwd vanavond bbq met ouders en schoonouders ( laatste deel bruidstaart opeten) en we gaan het goede nieuws vertellen.
    heb een leuk gedichtjein een fotolistje gedaan en die geven we ze.
    Ben benieuwd naar hun reactie.

Verder lekker misslijk en ohhhhhh mijn boops...auw en puilen uit mijn bh.

14. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    wat is het stil hier...

15. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Goejemorgen!
    Wimjo, k heb ook last van mn boobs, niet te zuinig zeg!
    Lijkn 2x zo zwaar... Als ik in bed lig voel ik ze nog... Lig ik op mn zij, moet ik er iets tussen doen anders doet de bovenste pijn! M'n bh's beginnen te krimpen.. Vanaf wanneer wordt eigelijk een zwangerschapsbh aangeraden?
    xxx

16. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    dat vroeg ik me ook af.
    Ga je nu een mee-groei bh kope of een bh gewoon een maat groter?
    Want zonder is geen optie doet nog meer zeer.

17. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Ik ga met de tijd wel een meegroeibh kopen, maar weet alleen niet wanneer.. Ik ga vanmiddag effe Amsterdam in, zal daar effe een Prenatal opzoeken, en vragen. Gister wel effe in de Hema en Hunkemoller geweest. Hunkemoller heeft er geen in elk geval, Hema ook niet, maar daar hadden ze wel ander leuk baby-spulletjes. Ben een beetje rond aan het orienten. Ook moeten we en nieuwe wasmachine hebben. Nu hebben we een kleintje, 3kg, draai ik (bijna) elke dag een wasje. Maarja, zo'n klein flupke zal heel wat meer was meebrengen... Elke dag een stuk of 4slabbetjes, al die babykleertjes enz. Die kleertjes zullen niet veel ruimte innemen natuurlijk, maar als je 3x per dag van outfit moet veranderen omdat het is ondergekotst of gescheten... Dan ga ik het toch niet redden met die 3kgmachine;)
    Denk dat ik voor een 7kg ofzo ga. Wat hebben jullie?
    Liefs

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    oook nog mensen uit de buurt van emmen die in mei mogen bevallen?

19. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Goeiemiddag allemaal!

@Ingeltje: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat je komt meekletsen hier!

@Kimonootje: Ik heb volgens mij een 5 kilo wasmachine en er kan aardig wat in hoor...Maar hoe groter hoe beter zou ik zeggen! Bij mij zou het einge nadeel zijn dat ik 7 kilo wasgoed niet allemaal in 1 keer op kan hangen!

@all: Gisteren een leuke avond gehad met mn verjaardag. Ik heb alleen nog van schrik de dierenarts moeten bellen!
    Ik heb 2 katten en mn ene kat kwam de huiskamer in met een hele grote kwijlsliert :)->) aan zn bek!
    En hij bleef kwijlen! Heel het huis lag onder het slijm en kwijl! Het zag er echt heel eng uit en hij was echt aan het schuimbekken!
    Ik gelijk de dierenarts gebeld en waarschijnlijk had hij dus wat opgegeten wat niet helemaal goed was. Ik moest het een uurtje aankijken en als het dan nog niet over was, weer terugbellen.
    Gelukkig zakte het al snel en deed hij weer snel normaal, maar ik dacht echt even dat hij dood ging! (ik gelijk janken van de spanning!;))

Nou, dat was mn verhaal eigenlijk!
    Ga zo ff bij mn vent voetbal kijken en alles voorbereiden voor vanavond (komt de familie)

20. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    En yes!!!!!!ik zit in week 5!!!

Deel Deze Pagina