Ik ken het gevoel, echt heel erg om nog even niets te zeggen. Ik wil het wel van de daken schreeeeeeeuuuuwen. Ben vanmiddag wel gesnapt: zwangerschapstest vergeten weg te halen van de tafel!!! Oeps, heb mijn vriendinnetjes kunnen overtuigen dat het nog een oude test was van popje, van vorige jaar! Pip
Mei 2010 mama's Data 1. Dag 1. Pipelina BV Verassing 2e kindje 2. Inge75 2. Loesje13 MvM 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama BV ZKH Verassing 3. BabeBabe MvM FV ZKH 4. Eekje BV 4. Tinkerlbel1984 FV TB 5. madeliefs 6. desi23 7. Yadi MvM BV ZKH Verassing 1ste kindje 12. Mamaris BV TB 2de kindje 12. Sjudith MvM BV 2de kindje 14. Kimm29 onbekend: Muisje1 Afspraken 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 23 sept: BabeBabe intake VK 24 sept: Yadi echo + intake VK 29 sept: Sjudith vk 02 okt: Pipelina echo + intake VK 08 okt: Alpenmama gyneacoloog 1e echo 23 okt: Sjudith gyneacoloog + echo Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 4 BV (Borst Voeding): 6 FV (Fles Voeding): 2 ZKH (Ziekenhuis): 3 TB (Thuis Bevalling): 2 Verassing: 3 Jongen:0 Meisje: 0
Wij wachten tot de drie maanden grens vanwege de twee miskramen... dus vandaar, maar ik ben wel benieuwd naar jullie!
Okay in de augustusbus (waar ik lid van ben) heet deze monoloog een ditteritus (een nickname) en dit doe ik wel vaker...
Moeilijk, moeilijk, moeilijk. Als ik het al aan vriendinnetjes ga vertellen, dan moet eerst mijn beste nog terug komen van vakantie en die is pas over een dikke anderhalve week terug en ikhoop dat zei mij ook goed nieuws te vertellen heeft. Zij vertelde mij namelijk dat ze ook dacht haar ei gevoeld te hebben rond de zelfde tijd als ik. Vorig jaar waren we drie dagen na elkaar uitgeteld, samen met nog twee andere vriendinnetjes we waren, op 2, 5, 10 en 11 oktober uitgeteld zooo erg leuk. Maar goed to the point: mijn eerst ingeving was toch het woord echo! en een hooooooooooooop geduld hebben. Maar ja op mijn werk kan ik het gewoon niet zo lang voor me houden als er weer bepaalde onderzoeken op zaal gedaan worden en je wordt voorzichtiger met het klaar maken van medicatie dat valt helaas toch ook altijd op. En jullie? Liefs Pip
whahaha... I RULE!! nee hoor... ik spoor niet helemaal... hihi... hubs is niet thuis en dan verveel ik me altijd
dan kunnen we elkaar de hand schudden! De mijne is ook pleite, broertje passen. Maar steekjes los, tja daar wordt ik ook wel eens van beticht
woehoe 10 euro gewonnen met een kraslot, zat nog in mijn portemonnee. ff uitmesten. Je moet toch wat doen