Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Superhandige dingen

- Silly Billy slabbers
    - Tripp trapp stoel
    - Quinny Zapp of ander onderstel waar de maxicosi op kan
    - Cinababy druppels
    - Een goede zalf tegen tepelkloven ( apotheek )

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedenavond allen! :)
    Heb alles ff bijgelezen.. pfff hahaha,
    hier alles goed, gister naar concert geweest en was echt zwaar om hele avond op voeten te staan zeg... pffff, kon het ook echt aan m'n buik voelen!!

@meegroeiBH die hebben ze bij ons bij de Hema wel! Heb ik ook gekocht maar 10 euro!!! veeeeeel goedkoper dan bij de lingeriezaken!
    @triptrapstoel, ik ga voor de Bloom Fresco! kennen jullie die? moet je maar es op www.baby-dump.nl kijken bij de kinderstoelen.
    Daar kan je kindje van 0 tot 5 jaar in! je kan het ei zo bijdraaien dat je je kindje er al als baby in kan leggen, lijkt mij ideaal!

Zit nu op verjaardag van mijn zwager, misschien tot straks!

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Leuke stoel als je een flinke portemonnee hebt ;) maar die is al duurder dan onze hele kinderkamer :p
    Wij hebben het niet zo ruim, dus dan wat creativiteit nodig:

Wij hebben de kinderkamer via MP gescoord, in hele goede staat voor 240 euro (nieuwwaarde 1700).
    De stoel hebben we voor 70 euro bij een babyzaak gehaald hier. Een Tiamo meegroeistoel.
    Verder de kinderwagen via de Postbank, met rentepunten (die hadden mijn souders gespaard en gebruikten ze niet) Easywalker met toebehoren voor de helft van de normale prijs (600) dus nu 300 euro.
    Maxicosi gekregen van souders, box van mijn ouders en een logeerbed van onze oma.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow ik ben echt zoooo pist !

Ik heb dus een mee lezer ( goed dat risico loop ik hier ) weet ook wie het is en dat die hier schrijft. Dacht zelf eigenlijk dat ze hier al ruim een jaar niet meer kwam maar goed.

Is een goede vriendin van onze buren.. dus die kwamen net feliciteren. Buren weten het dus, de overburen weten het nu en morgen dus het hele dorp. Nu moeten we het dus echt dit weekend gaan vertellen omdat ik het niet leuk vind als sommige mensen het via de ram tam horen :x

Dat je mee leest, prima ! maar erg triest dat je dan dit leuke nieuws voor iemand moet verpesten. bah !

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een rust vanavond?

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    't is dat we nog niet zo ver heen zijn, anders had ik gedacht dat we allemaal aan het bevallen waren :p

Nou dan gaan wij toch gewoon hier óók tegen elkaar aan lullen, naast Hyves, Septembermamaforum hihihi

7. zo ben ik weer.. heb t overleeft!

die moeders voor moeders zei dak niet iedere dag een nieuwe fles hoefde te pakken maar dat doe ik dan dus mooi wel.. of er moet echt bijna nix inzitten..
    dan is t een ander verhaal..

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Goede avond allemaal

@kaatje: Das wel een rot streek. Als mensen mee lezen moeten ze gewoon hun mond houden. Als je het wil vertellen doe je dat toch zelf wel. :(

Nieuwe mama's gefeliciteerde en welkom.

Tis hier heel de dag rustig geweest. Hoefde niet veel bij te lezen ;)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd. nu zijn we gewoon verplicht om het morgen tegen familie en vrienden te gaan vertellen anders horen ze het dus via via :(

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sorry hoor maar vind het echt een kl*te streek. Heb er geen andere worden voor GRRRRRRRR

11. kaatje dat is mooi klote en gemeen! snap ik niet he!
    irritant van die meelezers

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    dat mensen mee lezen maakt me niet uit.
    Ik weet dat ik dat risico loop hier,maar dat mensen niet het respect hebben het stil te houden. Dat maakt me pist.

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Kaatje.. wat een rotstreek! Nul komma nul sensitiviteit! Vreselijk

ben er verder gewoon stil van ...

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    precies dat vind ik ook. Je mag mee lezen, maar hou aub je mond

15. ja oke meelezers heb je altijd wel.. zo bedoelde ik t niet.. bedoelde echt DIE meelezers die dan lekker dingen gaan doorlullen enzo

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    hoe voelen jullie je verder?

Hier vandaag een goeie dag gehad. Net een beetje misselijk en moe, maar verder nergens last van :)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier een slechte dag. Op zich niet door de zwangerschap. Komt er op neer dat ik een soort paniekstoornis heb ontwikkeld waardoor ik vaak buitens huis bang ben om flauw te vallen ect. Ga a.s. dinsdag voor het eerst met iemand praten. vandaag zat niet lekker in mijn vel op het werk dus heb daar iemand in vertrouwen genomen. Ook dat ik zwanger ben

18. hier wel een goeie dag.. al heb ik wel last van mn rug.. en mn boobies gaan steeds zeerder doen.. en ik ben kapot moe van mn dubbele dienst maar verder mag ik niet klagen hahahaaha
    ik ga dus nu mn bedje opzoeken want morgen moet ik ook vroeg weer werken!

tot morgen dames

19. kaatje dat is wel vervelend.. heb je enig idee hoe t komt dat je dat ontwikkeld hebt? is er iets gebeurd ofzo?
    of ga je daar dus achter komen door met iemand te praten?

ik lees t morgen wel ga echt slapen sorry! xx

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Geen idee. heb vanaf mijn 15de al last van duizelingen. In Levi zijn zwangerschap is het zo erg geworden dat ik geen boodschappen meer durfde te doen. Na de bevalling is het goed gegaan. Tijdje medicijnen geslikt. Nu dus gestopt en komt in combi met de hormonen dubbel terug.

Deel Deze Pagina