Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    he kaatje, das rot. Hoe komt dat die angststornis? Ben je zo vaak flauwgevallen? Als je er niet over wilt praten is het ook goed hoor ;)
    Maar ik herken je verhaal wel een beetje. Ik heb ooit een angstornis gehad omdat ik heel vaak last had van migraine, maar ik heb het zo erg dat het lijkt op een beroerte. Ook die tintelingen, verlaming en niet kunnen praten enz. Daarna erge hoofpijn. alleen maar overgeven en geen licht of geluid kunnen verdragen.
    Ik durfde ook niet mee alleen weg, maar mijn lieve vriend heeft me mijn zelf vertrouwen terug gegeven en hierdoor bijna geen migraine meer en dus ook geen angst meer.
    Dikke knuffel

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    @kaatje.Hoop dat je een fijn iemand heeft die naar je luisterd en je ook adviezen kan geven

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee ik wil er wel over praten hoor. blijkt goed voor me te zijn :D

Weet dus niet hoe het komt. ben ook nog nooit flauw gevallen ( scheelde af en toe wel weinig ) Weet ook niet waarom ik daar die angst voor ontwikkeld heb. Maar hoe meer ik denk ( bv in de supermarkt ) ow jee straks wordt ik niet lekker en val ik flauw. Hoe meer ik dus last krijg van duizelingen en ik weg vlucht ( goede smoes, heb mijn portemonee in de auto laten liggen ) Ben ook wel eens halverwege naar de supermarkt omgekeerd :(

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Meelezer die het voor Kaatje verpest heeft: Hoop dat je trots op jezelf bent!!!! stom kind!

sorry... maar vind het echt totaal tactloos... hoop dat ze nu alles ook mooi meeleest en zich dus doodschaamd volgende keer als ze je tegenkomt!!! :)

@kinderstoel, hij is inderdaad erg duur maar mijn ouders hebben aangeboden hem voor ons te kopen.. .en een gegeven paard.... :D
    Schoonouders wouden gelijk de kinderwagen voor ons kopen! haha, dus dat scheelt ons alweer een hoop geld! (verwende kinderen zijn wij ook....)

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    ik ken het helemaal. Ik bleef op de duur ook alleen maar thuis, omdat ik bang was migraine te krijgen.
    Als ik weg moest dacht ik e zo erg aan dat ik het 9 van de 10 keer ook kreeg. Erg vervelend en daardoor werd de onzekerheid alleen maar erger. Het is moeilijk die cirkel te doorbreken.

6. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hoi meiden!

We hebben vandaag een drukke maar gezellige dag gehad. Ons meisje is ontzettend verwend met allemaal leuk speelgoed. Denk wel dat ik (meer dan) de helft boven ga zetten zodat we af en toe af kunnen wisselen als ze het beu is.

--------------------

@ kaatje: ik denk dat ik gewoon rond de 6 weken ga bellen met de vk. Dank voor je reactie :)

Balen zeg dat die meelezer meteen het halve dorp inlicht over je zwangerschap :S terwijl je het zelf nog even geheim wilt houden. Heb je haar er ook op aangesproken aangezien ze je aan de deur kwam feliciteren?

En wat vervelend dat je last hebt van paniekaanvallen. Ik kan er niet over meepraten maar wil je we veel succes en sterkte toewensen met de gesprekken die je hierover gaat voeren. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

-----------------------

Sinds dat ik een zw test gedaan heb slaap ik slecht :S Ik word rond 4 uur 's nachts wakker en kan dan moeilijk weer in slaap komen. Ik val uiteindelijk in slaap en word dan rond 6 uur week wakker om te gaan plassen en vaak ook van de honger. Vanochtend ben ik er maar om 7 uur uitgegaan. Kon echt niet meer verder slapen :S

7. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    @noukje: Nog gefeliciteerd met je dochter. Vervelend dat je zo slecht slaap. Zal ook wel lekker vermoeiend zijn

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanx, nee zij had het tegen haar beste vriendin gezegt ( onze buurvrouw ) en haar man ( onze buurman ) begon er buiten over terwijl er een andere buurman bij stond.

Ik heb haar trouwens een mail gestuurd dat ik het echt niet tof van haar vind.

9. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Linnie: dankje :)
    Gelukkig valt het met de vermoeidheid nu nog wel mee.

10. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Pff leuk hè in een dorp wonen :x

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Hebben jullie ook dat de boobpijn vooral 's avonds opspeelt? overdag heb ik er niet zoveel last van, maar begint echt 's avonds!

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    dames; ik ja mijn ogen dicht doen. hen opeens moeite om ze open te houden. Trusten

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Babebabe: ik heb (nog) geen last van boobpijn. Srry kan je niet helpen.

@ Linnie: slaap lekker!

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ben bang dat niemand kan helpen hiertegen ;) maar draag de pijn met liefde hoor! :D haha, wij allemaal wel denk ik :)

Ik ga ook naar bed, mijn ogen accepteren mijn lenzen niet meer zo droog zijn ze...

trusten!

15. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik wacht nog ff op mannetje (zaalvoetballen) en duik dan ook mn bedje in. Slaap lekker!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Boobs: Moet zeggen dat het nog mee valt.voel ze wel maar niet irriterend

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik voel mijn borsten 's avonds ook veel meer. Ze doen zeer als je ergens tegenaanloopt of er op duwt.
    Verder mag ik niet klagen. Wel wat rugpijn af en toe.

Dit waren mijn klachten de afgelopen week:
    - vet haar
    - nagels braken opeens allemaal af
    - veel dorst en dus ook veel plassen
    - zeer emo & prikkelbaar
    - heeeeel erg moe
    - ik droom veel en levendig
    - mijn armen 'slapen' in bed, dat had ik ook toen ik vorige x zwanger was
    - wat steken in borsten, borsten erg gevoelig
    - ongigevoel, zwaar gevoel onderin
    - bandenpijn
    - maagzuur
    - rugpijn
    - sinds gisteren hoofdpijn
    ( - kat was niet van me weg te slaan! )

Hierdoor was ik al vrij zeker van de zwangerschap... maar oeh toch wel heel spannend hoor het testen!

Ik heb mijn wekenbanner aangepast naar 5. Ik weet nog dat VK gewoon standaard rekent vanaf eerste dag laatste menstruatie, al was dat bij mij 5 weken geleden ipv 4 omdat mijn cyclus langer is. Ik houd dus 23 mei aan tot ik de termijnecho heb gehad.

18. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Hey dat heb ik ook. Ik dacht dat het toeval was. Had er gisteren last van en heb ze nu ook net uitgegooid omdat mijn ogen zo droog waren. Hoort er dus bij begrijp ik?

19. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Jemig Kaatje wat een gedoe met je meelezer.
    Dat vertel je toch niet door aan jouw buren?
    IK hoop dat ze de boodschap hier begrepen heeft.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd

Ik ga off.

Truste

Deel Deze Pagina