Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja helaas hoort dit erbij :( ik moest vorig jaar ook mijn lenzen uitdoen, ik had er 3 in 1 week gescheurd :x

2. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Trusten Kaatje ;)

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Trusten Katerinnetje85!

4. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Verdorie.. ik heb net een nieuw pakket voor een half jaar gekocht....

Ach als het niet gaat dan ga ik aan de bril en op een feestje doe ik dan wel m'n lenzen in.
    Maar ik ben gewoon niet zo'n brilmens.

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ken het... ik heb een soort haat-liefde verhouding met het ding. Ik moet hem op.. maar niet leuk.
    Maar mijn lenzen, dat ging echt niet meer. Dus verdoemd tot brildragen de afgelopen jaren. Nouja, komt wel weer goed hoor ;) er zijn ergere dingen natuurlijk :p

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh Kaatje: wil jij me morgen op de lijst verschuiven van de 30e naar de 23e? Aangezien de VK dat tóch gaat houden als uitgerekende datum.
    Ik ga denk ik volgende week bellen voor een afspraak, eerst maar eens een 2e test doen maandag. Is die duidelijker, dan ga ik MvM bellen. VK moeten wij hier bellen in de 6e week. Sja. Dat is het theoretisch gezien dan al volgende week! Afspraak in de 9e week.

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai ladies,

Heb alles ff bijgelezen en gelukkig gaat alles goed met iedereen.

Kaatje: ik vind het niet normaal hoor. Was anders geweest als ze je zelf even zou feliciteren, maar verder haar mond zou houden. Goed dat je haar een e-mail stuurt!!

Iedereen slaapt denk ik al.. morgen is het Suikerfeest, dus dan ben ik bij mijn ouders.. En maandag nog een vrije dag!!

Miss dat ik jullie morgen spreek en anders tot maandag!

liefs,
    mamaT

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Owneej, er zijn nog mensen wakker!!

Hoe is het met jullie?

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier goed ;) maar wel moe nu en maagzuur dus tijd om lekker te gaan liggen.

Slaap lekker voor straks!

10. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Iew, maagzuur... Daar had ik bij Ryan hele zwangerschap last van.

Slaap lekker!!

liefs,
    mamaT

11. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Hier nog een wakkere ;)

12. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    :) Gezellig suikerfeest, mijn leerlingen brengen ook altijd lekkers mee dus ik profiteer ook elk jaar van het suikerfeest ;) hihi

13. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik ben weer de nachtbraker hier haha!

Kaatje: Vervelend van die meelezer, in feite heb ik zo'n schoonmoeder... niet dat ze meeleest maar die het al tegen het hele dorp had verteld terwijl ik dat niet wilde. (ik wist het zelf pas 2 dagen)
    Verder snap ik je gevoel van angsten heel goed. Ik heb nu 5 jaar een paniekstoornis... en ik ben er bijna vanaf. Althans ik durf weer wat dingen alleen te ondernemen, maar ik ben mezelf nog heel vaak aan het analyseren hoor. Dan sta ik bij de kassa en vraag ik mezelf af of ik me goed voel... en soms schiet de paniek er ineens in, dan moet ik die winkel uit en naar huis.... gelukkig voel ik me thuis wel prettig als ik alleen ben, tot een half jaar geleden kon ik niet alleen thuis zijn. Dacht dat ik dood zou gaan en niemand me helpen kon. Gewoon vreselijk. Ik durfde nooit medicijnen te nemen omdat ik bang was dat het heftig terug zou komen als ik bv. zwanger zou zijn en moest stoppen.
    Ik heb ook al een jaar tweewekelijks een gesprek met een psycholoog. Ik voel me er sterker door. Maar ik ben soms nog weleens bang voor straks, als ik moeder ben. Dan moet ik toch de wereld aan kunnen..... althans alleen naar het consultatiebureau of de eendjes voeren. Dat vind ik weleens eng. En het is ook heftiger als ik moe ben, je snapt dat ik bang ben om me moe te voelen of misselijk... dat koppel ik er allemaal aan. Ik ben tot nu toe nog niet misselijk of erg moe. Ik kan nu steeds toegeven als ik moe ben, het is vaak als ik thuis ben en dan kan ik ook mijn bed in. Maar wat als ik aan het werk ben... pff daar zie ik wel tegenop. Maar jij moet echt met iemand gaan praten. Het is geen teken van zwakte maar een luxe dat je je verhaal aan iemand kwijt kan en dat die persoon je kan helpen....

Ik wens je succes en neem een voorbeeld aan mij: Je wordt er echt sterker van. Je leert relativeren. Mijn psycholoog verzocht me het boek: je kunt denken/voelen wat je wilt van Diepstra te lezen. Probeer dat ook eens.

Weltrusten allemaal en tot morgen weer!!

Gr. Nathalie

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hier ook nog een wakker. Ik kan gewoon niet slapen. Misschien is het wel gewenning.

15. cecile1

cecile1 Niet meer actief

ben ik niet de enige dus....

16. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,ik meld me ook hier aan voor de mei 2010 mama's.

Zijn er meer vrouwen hier die erg kramp hebben en last van bruinverlies,ik maak mij zorgen.

groetjes Carina

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    welkom Carina ..... Ik heb zelf geen bruin verlies , maar het gebeurd wel vaker ..het hoeft niet altijd te betekenen dat het niet goed gaat ..maar kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt , dat zou ik ook doen ...

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Goede morgen alemaal.

Hier wel een lekkere n8 gehad, maar 2 x eruit geweest en verder lekker kunnen slapen.
    Zoon lief heeft tot half 9 geslapen dus dat was wel lekker :)
    Hoe is jullie n8 geweest?

Carine welkom en natuurlijk ook gefeliciteerd. Miscchien toch even de vk bellen mischien dat ze jou kan gerust stellen.
    Hier hoor ik wel vaak bruin verlies is niet erg zo lang het maar niet rood is.

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hier is de n8 goed geweest , hij begon al goed want ik lag gisteravond al om 21:00 te slapen op de bank .....

20. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    lekker hoor weer een beetje kunnen bij slapen. Hebben jullie nog wat leuks gedaan van het weekeind of gaan jullie nog wat doen?

Gisteren zijn we eerste bij de voetbal geweest, daarn naar dordrecht gereden en op visite bij mijn mijn 'zusje' geweest voor d'r verjaardag.
    Vandaag gaan we voetbal kijken bij mijn schoonouders. En waarschijnlijk eten we daar wel een hapje mee :D

Deel Deze Pagina