Lady K, ja dat klopt, het is een geheime hyves zodat je vrienden nog niet zien dat je zwanger bent. Voor degene die al kids hebben. Vinden jullie het af en toe ook best pittig? Hubbie is vissen, ik niet lekker en dan moet je er toch zijn voor je andere kind. Ik wil alleen maar naar bed.
@Kaatje85: Die paniekaanvallen heb ik ook gehad, gelukkig niet zo lang last van gehad, maar ik was dus ook bang om flauw te vallen of over te geven. Bij mij is die angst ontstaan, omdat ik toen ik ongeveer 14 was een keer bijna in de bus heb overgegeven, de bus moest echt aan de kant en ik dus midden in de berm overgeven! Daar heb ik waarschijnlijk zo'n trauma aan over gehouden, dat ik een tijd lang nergens heen durfde en alleen maar thuis wilde blijven. Het is echt gewoon angst voor de angst, zoals ze dat zo mooi zeggen. Ik ben er gelukkig zelf bovenop gekomen door steeds kleine stapjes te nemen. Ben bijvoorbeeld een keertje de bus ingestapt en een halte later weer uitgestapt. Dan zei ik altijd tegen mezelf: "zie je nou dat er niks gebeurd!" En zo heb ik iedere keer mn grenzen verlegd. Nu heb ik er zelden last meer van... @ all: Heb ook last van slecht slapen! Was gisteren super moe,lig ik in bed, kan ik niet slapen! En 300x wakker in 1 nacht!:x Erg vervelend! @Boobs: Ik heb maar 1 borst die dus af en toe zeer doet! Hebben jullie ook dat je van die schijven in je borsten hebt? (klier). Bij mij is het bij de 1 veel erger dan bij de ander! En vooral s avonds is het op zn ergst...ze doen gelukkig geen pijn
Joehoeeee meiden Zo pff er is echt veel geschreven In het weekend ben ik er niet zoveel hoor Kaatje: Wat een &^%$# streek zeg :x Dat soort mensen begrijp ik echt niet, wat is daar nou de lol van? Ik heb je sms ontvangen trouwens, thanx! Zo, hier alles goed. Gisteren zijn we even bij babypark geweest, even orienteren op kinderwagens... Wij hebben er namelijk 2 nodig Langggg verhaal maar kort verteld is die van Fenna kapot. Dus nu hebben we een gewone wagen EN een duowagen nodig.. Gelukkig krijg ik in november mijn 13e maand haha Maar we zijn eruit: De 'normale' wagen wordt de Bugaboo (versie van Paul Frank, zooo gaaf), en de duowagen wordt definitief de Easywalker duo. Voorlopig gaan we nog niks bestellen, eerst de echo's afwachten en centjes sparen haha Hier gisteravond ook op stap geweest, beviel ook niet echt Ik weet niet OF het kan, maar het voelde in ieder geval alsof ik de hele avond harde buiken had Dat gevoel herkende ik gelijk weer, alsof er zo'n keiharde bal in mijn buik zat. Was half 12 dus weer thuis, bekaf haha Vandaag houden we dus lekker een luierdagje, probeer jullie bij te houden maar we gaan ook lekker CSI dvdtjes kijken 8) Liefs XXX
Hey dames! Jeetje, er wordt erruuggg veel gekletst! Heb alles effe snel gelezen. Kaatje, wat een kutstreek van die dorpsgek! Dat je door een ander verplicht ben om alles op te biechten.. Schandalig, een excuus is wel op zn plek van die persoon! Wat is die hyve ookal weer? Heb hem wel ergens zien staan, maar weet niet meer waar, het is ondertussen zoveel haha! Gister hebben we m'n zus ingelicht, ze was helemaal in tranen, zo schattig! Liefs
Ben blij om te lezen dat er meer meiden zijn met paniekaanvallen. Ik weet dat het niets is om je voor te schamen maar toch... Pooh, kan goed hoor. Bij Levi had ik ook dat de ene borst pijnlijker was dan de ander. Die borst gaf de de bevalling ook meer melk Tinkerbel. Die "harde buiken" had ik bij Levi ook al vroeg. Volgens de vk kwam dat omdat ik een hele gevoelige buik heb die snel ergens op reageerd. En kan ook samen hangen met vermoeidheid. Ow dat is wel een financiele tegenvaller 2 nieuwe wagens
Goedemiddag allen! Hier ook al zo'n 2 weken lang elke nacht plasonderbrekingen, niks aan, val daarna zo moeilijk weer in slaap! Gaan zo naar SC Heerenveen-Twente... spannende wedstrijd! Ben morgen lekker vrij, dus kan ik beetje thuis om tutten Fijne zondag allemaal en lees vanavond wel weer bij
Dat buikgevoel had ik vrijdagavond ook de hele avond, was toen naar concert toe en dus 2,5 uur lang gestaan... nou ik had echt constant een soort tintelend gevoel in mijn onderbuik, ben af en toe gewoon even 5 minuten op de wc gaan zitten niet om te plassen maar gewoon om even te kunnen zitten! haha,
Ik heb ook paniek aanvallen gehad.Ik heb een aantal jaren hele gevoelige darmen gehad en kreeg ook angst om naar buiten te gaan. Overal waar ik was kreeg ik meteen buikpijn en ik was me zeer bewust waar precies de wc's waren in een winkelcentrum. Heel nare periode. Uiteindelijk ook vanaf gekomen door te rationaliseren. Dus goed om ademhaling denken en daarbij je afvragen wat het ergste is dat er kan gebeuren. Je dan ook afvragen óf dat werkelijk zo erg is. Heb er heel lang last van gehad, maar het gaat nu goed. Heel soms op een concert ofzo dan voel ik nog even de angst.
hmm vraag me af of je m wel hebt gehad.. want ik zie mn berichten helemaal niet bij verzonden staan ofzo.. zo vreemd.. zie alleen mn ontvangen berichten maar kan nergens mn verzonden berichten terug vinden.. staat 0 bij... heb al gekeken bij instellingen maar daar kan ik t ook niet vinden
Ik heb hem ontvangen meestal staan ze pas als verzonden, als ik je bericht heb geopend. Ik ga vanavond even kijken of het lukt! Dus Geboortedatum, Geboorteplaats en je meisjesnaam
ow ingeltje mn geboorteplaats ja? o dat is elst (utr) hahaha woon nu in didam maar ben dr niet geboren.. verder klopt t ..
spannend dag morgen de echo hier ook wel goed, heb vandaag alleen een slechte dag.. erg moe, beetje weeeig, veel steekjes onderin en mn boobies springen mn bh bijna uit zon zeer dat ze doen haha en naar de wc gaan is ook een beetje moeizaam aan t worden.. dus niet mijn dag vandaag.. maar ach! ik ben zwanger