Echt!? Wat goed van je! Maar even een herstel: cold turkey werkte bij JOU beter dat is niet voor iedereen weggelegd. Tuurlijk zou het super zijn als het lukt, maar er zijn gevallen dat vk het zelfs afraadt. Ik vind het van jou ook heel knap Kimonootje! Ik hoop dat het bij Nathalie ook gaat lukken
ik ben bij Jordy ook in 1x gestopt met roken, had het er niet heel moeilijk mee gelukkig. Hield heel de tijd in mijn achterhoofd waarvoor ik het deed en dat hielp bij mij goed. Een collega van mij rookte ook en probeerde te stoppen. Zij werd doodziek, Toen heeft de vk haar geadviezeerd om zo min mogelijk te roken, maar niet te stoppen, omdat dit ook niet goed voor de kleine was.
Ik heb trouwens de pendelverzoekjes gelezen, ga straks ff pendelen, tv staat nu te hard hier in de woonkamer
Dank je wel voor de steun allemaal. Ik ben wel erg benieuwd geworden naar dat pendelen..... kan iemand dat voor mij doen?? gr. Nathalie
Herkennen jullie dit: Ik zat op de bank en boog naar voren om iets van de grond te pakken en toen voelde ik van binnen een hele felle steek. Heel even maar en trok eigen rustig weer weg. Weet iemand wat dit kon zijn of herkent iemand dit?
Dat is bandenpijn, het zit ongeveer bij je lies of iets hoger, het zijn de banden die om je baarmoeder heen zitten. Die zijn nu aan het oprekken, dat is de pijn die je voelt! Niks om je ongerust over te maken, dit ga je nog vaak voelen Ook als je niest of afstapt van de fiets bijvoorbeeld. Pendelen: Op het forum in het topic 'de lounge' zie je boven in wie er allemaal pendelt. Je kan daar een PB naar sturen!
@ Nathalie en LadyK: ook hier een EX-roker8) Ik ben morgen precies 2 weken gestopt, zelf geen trekje van een sigaret gerookt! Bij de zw.schap van mijn zoon 6jr terug, rookte ik dus wel 3 tot 4 sigaretjes op een dag! Nu krijgt Mika 1x per dag een puf Ventolin en Qvar voor zijn longen! Of zijn 'longprobleem' de oorzaak is van mijn gerookt zal ik nooit zeker weten, astma is namelijk een flinke familiekwaal hier. Maar juist daarom heb ik me voorgenomen om bij een tweede zw.schap absoluut niets meer te roken, dan kan het in ieder geval absoluut niet aan mij liggen als ons kindje ook astma heeft! @geslacht: Wij willen zeker weten of we weer een zoon of een dochter gaan krijgen @zwaardere tweede zw.schap: ik ervaar het niet zwaarder als bij mijn zoon, maar ik denk dat het scheelt dat mijn zoontje al bijna 6 jaar is, en niet meer afhankelijk is van mij. Die gaat zijn eigen gang, kleed zichzelf aan, kan zelf eten etc
Het was wel een ander gevoel dan ik normaal heb bij bandenpijn. Was meer naar achteren zeg maar. En dieper zeg maar. Beetje moeilijk uit te leggen
Ja ik heb altijd 2 soorten gevoel. Het ene is een soort ongesteld-buikpijn, dat is dan de baarmoeder die aan het samentrekken is, een heel diep, weeïg gevoel. Zeurderig en echt pijnlijk. Het andere is meer stekend, dat is dan de bandenpijn.
gelukki dat meerder het herkennen, want het voelde zo anders aan net of er iets los schoot van binnen hihihihihi
Hoi meiden, nog plek voor eentje er bij? Ik ben ook uitgerekend in mei... Morgen ga ik de verloskundige bellen. Ik vind dat al spannend 8), ik hoop dat ik snel een afspraak kan maken!!! Groetjes Serena
@serena : gefeliciteerd met je zwangerschap en natuurlijk ook welkom. Vaak mag je pas rond de 8 weken bij de vk komen en rond de 10-12 weken maken ze een echo. Hoop voor jou dat je eerder mag @all; Wat is het hier weer rustig . Zijn jullie allemaal opstap
Bij ons (heb even op de website gekeken) mag je in je 6e week bellen, daar zit ik nu in. De afspraak wordt dan gemaakt in de 9e week. De echo na 12 weken.