@tinkerbell, beterschap! @tante mars & kimm, fijn dat jullie het hartje hoorden kloppen! Lijkt me zoo bijzonder! @dag, nog een paar uurtjes!! @zin in sex, wil wel, maar k heb zo weinig puf.. Savonds ben ik helemaal gebroken! Als het uitkomt dan graag een 'goejemorgen' @geslacht, mijn neefje zou eigenlijk een nichtje zijn. Ze hadden al een naam, jurkjes in de kast... Ik zei nog tegen mn schoonbroer: Goh wat doen jullie als het een jochie wordt? Toen zei hij nog lacherig: Ach dan doen we ook die jurkjes aan, dan wordt het maar een homo! Uiteindelijk heeft hij nooit de jurkjes aangehad, maar zijn opa en oma heel snel de stad ingegaan om jongenskleding te halen
@kinderkamertje, ik zit te denken aan wit met knalgele accenten. Lekker fris en fruitig! Kan voor jongen/meisje. Donkerpaars vind ik ook echt mooi, maar dat hebben we ook al in de woonkamer en keuken
hihi tja je zal t nooit 100% zeker weten of t een jongen of meisje is. dat zie je pas als t eruit is.. maar toch .. ben er veel te nieuwgierig naar leuk kamertje linnie wij hebben de babykamer al 2 jaar geleden van mn zus overgenomen. een grenen kamertje met ruitjes.. vind m erg leuk alleen staat de kast door ruimte gebrek al die tijd al in de achterkamer. dat is wel jammer. heel misschien willen we het gaan white washen maar dat moeten we nog maar eens zien tegen die tijd hier al wat info gezocht voor eventuele kinderdagverblijven.. nog erg vroeg maar als je t met 3 maanden of later pas doet heb je grote kans dat je hier nergens terecht kan en op een wachtlijst komt. sommige mensen hebben een kindje van een half jaar en nog geen plek.. opzich hebben we een kinderdagverblijf niet nodig want mijn schoonmoeder gaat oppassen, maar toch.. er kan altijd iets gebeuren waardoor zij niet kan dus dan wil ik toch wel zekerheid achter de hand hebben. want zie t bij mn vriendin als oma niet kan of ik niet kan heeft ze een groot probleem!
Moet je al zo vroeg opzoek naar een dagverblijf?? Bij ons zal het niet van toepassing zijn, als flupke 6jaar is gaat hij/zij naar het internaat.
ja het is echt te erg voor woorden, eigelijk moet je al een kinderdagverblijf hebben hier voor je uberhoupt zwanger word hahaha maarree vertel es ik ben nieuwsgierig.. blijf jij tot het 6e jaar dan thuis? of werk je niet? en waarom naar een internaat als ik vragen mag? :d gewoon nieuwsgierig hoor
Ik zal als ik jullie je was maar snel inschrijven bij een kdv. Niet lullig bedoeld. Ik werk zelf op een kdv en krijg dus voorang op ouders en Jordy kon pas 4 maanden later terecht dan ik had aangevraagt. Er zijn soms zulke lange w88 lijsten. En ik had Jordy al opgegeven toen ik 7 weken zwanger was.
tjonge jonge...40 pagina's bijlezen lukt me niet hoor Nieuwe zwangeren: van harte welkom met jullie kleine wonder! @ echo's: super zeg, een kloppend hartje...dat willen we allemaal zo snel mogelijk zien! Hier moet ik ook nog even geduld hebben voor de echo...en wachten duurt lang... Ik heb even een paar pagina's teruggelezen, volgens mij geen bijzonderheden toch? Ik mis alleen Yadi...die was er in 't begin zo vaak, maar nu niet meer...joehoe...Yadi, ca va?
hihi ja dr word heel wat afgeluld hier! ik heb al bij 2 verblijven info opgevraagd.. kreeg ik net een mailtje terug met: als u mij de NAW gegevens doorstuurt krijgt u de info.. sorry de wat???? heb er maar naam adres en woonplaats van gemaakt haha al is adres en woonplaats t zelfde maar ja.. vond t ook zo dom om te vragen: de wat voor gegevens hahaha
Die van ons moet naar een internaat, wij zijn schippers Dan is hij/zij aallen bij ons aan boord in weekenden en vakanties. Er zijn creches door Nederland, waar ze ook voor een dagje naar toen kunnen. Dat zal ik dan ook wel doen, zodat hij/zij wel in contact komt met andere kindjes. En schippers krijgen voor de kinderen lesboeken, zodat we wel basisdingen op speelse wijze kunnen leren, zoals alfabet en tellen.
ja belachelijk toch! wie zet er nu afkortingen in een mail.. ik voelde me al erg dom eigelijk... ahaa kijk aan echte schippers leuk!! ga je ook op je schip bevallen? of blijf je de laatste maand aan wal ofzo?
@Marieke: NAW??? Nou ja seg, ze vinden die afkortingen vast ter plekke uit Heb echt een hekel aan afkortingen (hebben vaak ook meerdere betekenissen). Hoop dat je de info nu krijgt Verder heb ik het kleintje vrijdag aan aangemeld bij onze huidige onthaalmoeder. Was geen probleem, moet nu net nog de papieren invullen (en voorschot betalen).
Oops........ ik gebruik zo vaak de afkorting NAW ( naam adres woonplaats.. ) NOG 3 UUR EN DAN LIG IK OP DE BANK VOOR DE ECHO!!!!!!!!!!
nee, ongeveer 4 weken voor de bevalling gooien we ons schip aan de kant in onze thuishaven, en wachten we af Ik wil wel in het zh bevallen,dat staat vast voor mij. Na de bevalling nog een paar weken stilliggen, denk 3weken ofzo, daarna weer varen. Dat is nog even kijken hoe dat gaat. Weet er iemand trouwens iets over ZeZ? (Zelfstandig en Zwanger) Volgens mij hebben we daar dan recht op namelijk... Maar dat gaan we zelf ook nog uit laten zoeken. Maar we wachten zoiezo eerst de echo af, dan pas gaan we de rest pas inlichten, en de boekhouder dus ook dan pas.. Heb ook al wat op internet afgezocht, maar overal gaan ze uit van een vast salaris... En bij ons wisselt dat heel erg per maand..
spannend dag! maar die afkorting klopt toch niet? NAW naam klopt, adres kan, maar woonplaats is dan toch dubbel? haha had nog nooit van die afkorting gehoord ...scheelt dat ik blond ben hahaha kimonootje.. leuk zeg! varen jullie alleen in t binnenland of echt naar t buitenland ook..
@ minuten aftellen: t is dat ik druk op werk ben maar andres JA!!! @ NAW: hmmmmmm nooit bij stilgestaan maar adres zou ik denken aan mijn straatnaam en huisnr.... ach maakt het ook uit hihi!