morgen! jeetje ingeltje dat is mooi klote! hopelijk vind je snel werk joh!! dag wat super dat de echo zo leuk en goed was ik kan bijna niet wachten op de onze haha getsie kaatje das ook niet leuk... hopelijk blijft t strax binnen hier trouwens ook nog niet echt over onderzoeken gehad, ik val opzich niet bij een leeftijd waarop het echt nodig is.. ik weet ook niet of ik dat allemaal wel wil.. al die stress enzo.. of ze moeten op een gewone echo iets zien ja dan misschien wel.. ik weet t nog niet arka, ik heb t met vlagen, ik heb een spastische darm en was dus normaal altijd iedere morgen aan de diaree. maar nu heb ik dus ook dat ik 2 dagen soms niet kan.. dat is zoooo raar voor mij en ook pijnlijk.. want mn hele buik zet dan op.. nee geen pretje.. op de nuchtere maag lauw water drinken, en veel pruimen eten helpt! ontbijtkoek wil ook nog wel helpen! yessica vervelend joh dat die medicijnen niet helpen. hopelijk kunnen ze je wat anders geven hier vannacht heel eng gedroomd. ik droomde dat ik wakker werd en dat ik ontzettend ongesteld was geworden.. dus toen ik echt wakker werd heb ik eerst mn broek naar beneden getrokken haha
Hai dames, Hier een spoedbericht. Vanmorgen naar toilet en verloor wat oud bloed. Daarnet iets meer helder. Ik moet om 12.15 voor een spoedecho naar het ziekenhuis...
he bah mamat dat klinkt niet leuk.. t hoeft volgens mij niet meteen te betekenen dat t fout gaat hoor
@ MamaT, NEEEE vasthouden baby!! @ Dag, fijn zeg zo'n echo. Ik hoop dat we ook zo'n vroege echo krijgen. Ik voel me aardig goed, daarnet wat kleine beetjes gegeten. Heb een kan water naast me staan dus drink veel water. Oeeeh voel me zó zwanger Hoop echt dat mini-me blijft plakken. Het MOET! Zitten alleen wel met 1 probleem, onze zoon van 2 zit de hele tijd over mijn buik te aaien "baaaaaby, baaaaby, baaaaby" ....
rustig blijven ademen meid.. kweet t is nu erg stressy maar je hebt er helaas geen controle over nu. positief blijven!
@ mamaT : hopelijk is het niets ernstig en krijg je een goede echo!!! Hier gaat het al weer wat beter, probeer te vertrouwen op mijn lichaam, dat is best lastig, maar goed nog 13 dagen en dan echo!!! (en hopelijk dan op de roze wolk) Ik zit nu op mijn werk, maar ik merk toch echt wel dat ik me moeilijk kan concentreren, erg vervelend!!!
@ Marieke, zó lief inderdaad maar niet echt handig. Hij zat van het weekend al de hele tijd over mijn buik te aaien en kusjes te geven ( baaaaaby ) en toen wisten wij nog niet eens dat ik zwanger was. Gek hé. Deed hij bij de 2e zwangerschap helemaal niet, wat uitliep in een MK.
Las net op het internet dat het ook andere oorzaken kunnen zijn. Ik had helemaal geen negatief gevoel ofzo bij deze zwangerschap. Hoop dat het niets is.
heb je gemeenschap gehad gisteren MamaT? kan zijn dat er een adertje geknapt is! krijg je een spoed echo? komt vast goed meis!
@dag, wat heerlijk dat je een goede echo hebt gehad!! Wat is eigenlijk smep..? @ingeltje, hopelijk vind je snel weer werk! Succes! @mamat, succes strax bij de echo, hopelijk is het loos alarm! Hou ons op de hoogte! @astrid85, agossie, wat schattig van je zoontje!! Wat gek dat ze toch sommige dingen aanvoelen he! @all, weer niet door kunnen slapen vannacht! Werd rond 3.30 wakker om te plassen. Bij het afvegen schrok ik een beetje, zat een druppeltje bloed bij! Maar verder niets te zien. Toen ik van de wc af kwam, begon ik ineens zwart te zien, moest echt snel mn bed weer in! Echt zo'n gevoel dat ik ging flauwvallen. Eenmaal misselijk en wel in bed, ben ik ook vrij snel in slaap gevallen. Krijg ik weer zo'n nare droom: dat ik weer ongie was! Sinds ik zwanger ben heb ik echt rare dromen.. Nog mee meiden die er last van hebben? Liefs
Smep is : sperm meets egg programm op een bepaalde manier klus je dan ( volgens een schema zeg maar.. )
misschien dat er daardoor een adertje is geknapt en het bloed nu naar buiten komt.. baarmoeder mond is zo doorbloed nu dat het zo maar kan hoor !