ik ga vanmiddag weer testen 4 sure!! Eerst even naar Blijdorp Daar kan je je kindje tot 15 kg op een groot lelieblad laten fotograferen
@ Sjudith: owh nou lekker dan... @ lee74: dat is niet fijn. Fijn dat je naar snel naar de ha kan. @ Eekje: nee zo vroeg om naar je werk te gaan. Wat doe je dan voor werk? @ MvM: het is lastig. Ik had het net met hubs er over! Hij gaf een goed punt aan. Toen mijn buuf zwanger was wist ik het heel snel door de bus en het hele dorp wist het, want ja ik woon aan de ingang en de drukste straat van het dorp. Zelfs op hubs zijn werk dacht iedereen dat ik zwanger was. We willen wel, maar willen het wel graag geheim houden. @ slapen: ik had vannacht een nachtmerrie dat ik een mk kreeg, maar iemand uit de bus had een slechte echo dus ik denk dat het een verwerkingsdroom was. daarna had ik namelijk een droom over een goede zwangerschaps. Al met al een zwangere dromen, maar wel lekker tot 10 uur geslapen!
goedemorgen, zo hier nog steeds in de lappemand... pfff mijn stem is behoorlijk hees.... verder een naar kuchje over me maar gelukkig al wel wat beter dan de dagen voorheen. MvM komt vanmiddag ook mijn kant op! het is een kleine moeite en je doet er andere vrouwen een zeer groot plezier mee... tja en dat iedereen die potten ziet staan; jammer dan... maar dat is voor ieder anders denk ik... x
nou ik vind het geen probleem, maar hubs wel!! Die twee keer een mk hebben er goed ingeslagen! Al staan we er nu wel alle twee anders in!
tja je moet toch doen waar je beide achterstaat en das dus in dit geval geen mvm... geeft niet want kan me voorstellen dat een 2tal mk's er flink inhakken
dat laatste is duidelijk... die nachtmerrie zit er aardig in. Ik zit nu echt op een roze wolk met ontsnappingsluik, want wat als het weer fout gaat!
Mei 2010 mama's Data 1. Dag MvM 1. Pipelina BV Verassing 2e kindje 2. Inge75 2. Loesje13 MvM 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama BV ZKH Verassing 3. BabeBabe MvM FV ZKH 4. Eekje BV 4. Tinkerlbel1984 FV TB 5. madeliefs 6. desi23 7. Yadi BV ZKH Verassing 1ste kindje 12. Mamaris BV TB 2de kindje 12. Sjudith MvM BV 2de kindje 14. Kimm29 onbekend: Muisje1 Afspraken 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 23 sept: BabeBabe intake VK 24 sept: Yadi echo + intake VK 29 sept: Sjudith vk 02 okt: Pipelina echo + intake VK 08 okt: Alpenmama gyneacoloog 1e echo 23 okt: Sjudith gyneacoloog + echo Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 4 BV (Borst Voeding): 6 FV (Fles Voeding): 2 ZKH (Ziekenhuis): 3 TB (Thuis Bevalling): 2 Verassing: 3 Jongen:0 Meisje: 0
He meiden, Even een berichtje uit de zonnige bergen. Ik heb helaas geen tijd om alles te lezen en vandaag mee te doen, maar zie wel dat jullie lekker actief zijn geweest gisteravond! Hahaha! Ik lag toen al op 1 oor hoor....lig er iedere avond voor half elf in. Merkte vanochtend toen ik even een boodschapje deed voor het werk aan dat ik nu wel vermoeider begin te raken. Hoe is dat bij jullie? Ook moet ik vaker plassen dan een paar dagen geleden. En gisteravond heb ik voor het slapen gaan mijn borsten even flink ingesmeerd tegen striae en toen merkte ik toch wel dat die wat groter waren. Vanochtend bevestigde mijn bh dat ook.....het begint er nu dus echt op te lijken !!!!! Ik heb op het werk drie meiden verteld van mijn buikinhoud Vanochtend de derde verteld en nu hou ik het helemaal stil. Dit zijn gewoon meiden aan wie ik ook wat zou hebben als het wel mis mocht gaan....maar wat heel grappig was, die eerste twee die ik het vertelde heb ik gewoon de foto van de positieve test laten zien en die zagen het meteen. Die van vanochtend vroeg eerst, is het een thermometer? Hahahahahaha!!! Toen plotseling had ze het door! Ik wil iedereen even een hele fijne dag wensen en ik denk dat ik morgen weer gewoon mee kom kletsen en morgenavond ook wel mee ouwehoeren Lieve groetjes, Alpenmama
dag alpenmama... nou lekker toch dat je goed slaapt... ik slaap ook veel, maar ik kan echt niet slapen zonder hubs! Ik moet overigens ook beginnen met smeren... niet dat dat altijd helpt, maar toch! Ik heb smeerspul in huis... van de vorige keer! dus mooi om nu te gebruiken! Tip voor de boobs: in de avond even een meet lintje om leggen! Zo zie je of ze groeien en weet je beter welke maat je nodig hebt!
Hey nog altijd onzeker en jij? Ik vind telkens dat ik een bruine schijn heb bij afvegen, maar mijn man zegt dan: deuh!! als je dat zoveel doet zou je voor minder!
niet echt onzeker maar wel spannend wat er bij de 1e echo naar voren komt... hoop dat alles ok is... ik heb geen last van afscheiding en de testen geven positief aan dus besef is hier inmiddels wel dat we zwanger zijn :d
@ Arka: hey hallo.. ja hier alles goed... zal ik je op de lijst zetten? @ Dag: hier wel last van afscheiding... ik ren nog steeds naar de plee. maar het besef is er wel aan het komen. Hubs vind het nog maar vreemd en zit met smart op de echo te wachten
hihi wij ook hoor! het idee is er wel nu dat het echt zo is maar de echo geeft toch wat meer bevestiging. ook de mvm zal straks een testje doen.... maar echo lijkt me super ! ook spannend in de hoop dat alles goed is enzo.... pfff duurt alleen nog wel een behoorlijke poos voordat we een echo krijgen.....
wanneer hebben jullie echo? ik volgende week ik hoop dat er al iets te zien zal zijn dat de week maar snel voorbij vliegt!
de echo staat nog niet gepland. wij gaan de 17e voor intake en dan zal ze een afspraak maken voor echo.... zo rond de 12 wkn zwangerschap dus heb nog even eenanderhalve maand minstens om te wachten..........