begin ineens spontaan te stressen over onze verzekeringen en hypotheek enzo... zucht, heb nog 7 maanden de tijd om alles op orde te brengen! haha
voor je zorgverzekering moet je rond de 20ste week het even melden ivm kraampakket en als kindje geboren is geef je deze op bij de verzekering ( kosten zijn nihil tot niks voor je beebje tot 18 jaar !!! ) verder hoef je voor hypotheek toch niets te doen ?
@verzekeringen; wij hebben het doorgegeven bij zorgverzekering.. hebben meteen een uitvaartverzekering geregeld en aangegeven bij onze doorlopende reisverzekering..
Verzekering: In het kraampakket zat een kaart die je moest opsturen binnen 6 weken na de bevalling. Dit was iig zo bij zorg en zekerheid. Ben inmiddels overgestapt naar interpolis dus daar is het even afwachten. Verder heb ik 3 weken na de bevalling ofzo mijn uitvaartverzekering gebeld om Levi te laten bijschrijven
Ik moet mijn zorgverzekering even omhoog gooien per 1 januari Even het super-de-luxe pakket. Die van mijn man kan wel naar beneden. Maar omdat ik graag in het ziekenhuis zonder medische indicatie wil bevallen én ik geen eigen bijdrage hoef te betalen voor de kraamzorg.
Ja ik denk dat ik ook maar even goed ga rondkijken qua zorgverzekering voor 2010... in ieder geval een uitgebreide! Zodat de eigen bijdrage voor kraamzorg etc vergoed worden. Met hoeveel weken hadden jullie je 1 echo??
Ik heb al de optimale bijverzekering met 15 uur extra kraamzorg e.d. vraag mij af of wij wel een uitvaartverzekering hebben.... hmmm, zal binnenkort alle papieren maar even door!
Jippie 19 oktober mag ik voor mijn 1e echo... en waarschijnlijk krijg ik er daarna nog 1 ivm onregelmatige cyclus etc.
Nee. Maar kan in ziekenhuizen nog wel eens behoorlijk uitlopen. En misschien nog reistijd. Mag ik even een happy dance doen. Mijn man heeft net zijn taxi pas gehaald. Erg belangrijk voor onze toekomst op het moment
Net een mailtje terug voor een grappige kamer voor Levi. Vind commode, ledikant en kast eigenlijk best standaard maar nu kwam ik een tijd geleden op marktplaats al een aparte kamer tegen. Gekleurde mandjes en doeken zitten er ook bij. Lekker kleurrijk dus, veel ruimte voor speelgoed ect. Marktplaats.nl > Leuke en complete Vibel kinderkamer - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Complete kinderkamers
hello meiden heb ik ietsz gemist? hoe was het met mama T op de spoed? Ik zit ziek thuis, heb een maagontsteking. Rest van de week thuis en ik zal het nodig hebben zei de dokter. dat beloofd heb de voorbije dagen al zoveel moeten overgeven!
Marieke, ja dat misschien wel maar Levi zijn volgende kamer wordt aardig groot. Als je het behang dan neutraal houd valt de drukte denk wel mee Arka,maagontsteking dat is minder. beterschap