Mei 2010 mama's Data April 25. Kaatje85 MvM BV TB 2de kindje 29. Pipelina BV Verrassing 2de kindje Mei: 01. Dag 01. Mannin 1ste kindje 02. Loesje13 MvM FV Verrassing 1e kindje 02. JuniperMana 02. Lee74 02. Eekje BV ZKH 2de kindje 03. Ambertje87 BV ZKH 1e kindje 03. Alpenmama BV ZKH Verrassing 1e kindje 03. BabeBabe MvM FV ZKH 04. Arka ZKH 2de kindje 04. Tinkerbel1984 FV TB 05. madeliefs BV TB Verrassing 4de kindje 07. Yadi MvM BV ZKH Verrassing 1e kindje 07. Misz86 07. Wimjo MvM BVTB 1e kindje 09. Yessica MvM FV ZKH 2de kindje 09. Julied BV ZKH 1e kindje 10. Mus FV ZKH 1e kindje 10. Linnie83 BV TB 2de kindje 10. MyPrecious 1e kindje 12. Mamaris BV TB 2de kindje 12. Natascha01 TB 1e kindje 12. Eyereen 13. Tante Mars BV ZKH 1e kindje 13. Isabelle86 BV ZKH 2de kindje 14. Kimm29 MvM BV Verrassing 2de kindje 14. Cygnet2 BV ZKH of TB 2de kindje 14. Elam BV ZKH 2de kindje 15. MamaT BV ZKH (verplicht) 2de kindje 16. Sebratje FV ZKH (verplicht) Verrassing 2de kindje 18. josine 18. Kimonootje BV ZKH 19. Deedtje BV, ZKH (verplicht), 2de kindje 19. Marjon2 BV ZKH (verplicht) 3de kindje 19. Nathalie83 20. tummetje FV ZKH 1e kindje 20. Wupsie 20. LindaV BV ZKH 1e kindje 21. Marjand BV TB 1e kindje 21. Loran MvM BV TB Verrassing 2de kindje 22. Marieke1610 MvM FV ZKH 1e kindje 22. Pooh82 ZKH 1e kindje 23. Mirreii BV ZKH 23. Ingeltje MvM BV ZKH 2de kindje 24. Noukje BV TB 2de Kindje 25. Lady K 1e kindje 31. Astrid onbekend: Muisje1 Afspraken 22 sep: Lee74 gyneacoloog + echo 22 sep: Mannin Intake VK 22 sep: Eyereen echo 23 sep: BabeBabe Intake VK 24 sep: Yadi echo + Intake VK 24 sep: Mamaris Intake VK 24 sep: MyPrecious echo 28 sep: Wimjo echo 29 sep: Kaatje85 echo 29 sep: Kimm Intake VK 29 sep: Loesje echo 30 sep: Loesje Intake VK 30 sep: Arka 2de afspraak gyn 01 okt: Deedtje bezoek gyn, echo ivm uitsluiten bbz 01 okt: mamaT gyn 02 okt: Pipelina echo + Intake VK 05 okt: Pooh vk 05 okt: Kimonootje gyn 06 okt: Wimjo Intake vk 06 okt: Marieke1610 Echo vk 06 okt: Ano vk 09 okt: linnie83 Intake VK 13 okt: Stralend echo 14 okt: Marjand Intake+echo VK 14 okt: Kaatje85 VK 19 okt: Marieke1610 gyn echo 21 okt: Loran echo 26 okt: Beebje van Moon echo 29 okt: Alpenmama gyn echo 29 okt: Lady K Intake VK Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 10 BV (Borst Voeding): 23 FV (Fles Voeding): 7 ZKH (Ziekenhuis): 21 TB (Thuis Bevalling): 9 Verrassing: 8 Jongen:0 Meisje: 0
@ Kaatje; even wat info voor op de lijst: Ik ga in het ZH bevallen, ga BV geven en doe niet aan MvM, 1e kindje en wij zullen het geslacht aan iedereen zeggen van zodra we het weten
He bah, dat bloedverlies is echt vervelend voor je hoor! Toch heb ik hier vaker gelezen dat er dames de eerst 12/16 weken hier last van hadden... dus ondanks dat je dagelijks ongerust bent en dit zeer k*t is.... hoeft het niks te betekenen!
@ Arka; inderdaad bellen kan geen kwaad, kan je alleen gerust stellen hee @ MvM; ik ben van België en voor zover ik weet wordt het hier niet gedaan...
ik denk dat ik nog even ga afwachten. ze kunnen toch niks doen, toch? als het verergert bel ik en eis ik een echo. ben de hele week thuis dus ze kunnen me gelijk wanneer ertussen laten. ik hoop zoooooooooo dat dit goed komt sorry voor mijn ego berichten hoor!!
je denkt dan toch gelijk dat er iets mis is , hoop voor je dat het bloeden ophoudt en dathet niks te betekenen heeft !!
@ Arka, zijn geen ego-berichten.. Je maakt je zorgen, zo ik ook hebben in jou plaats.. Lucht je hart maar
laat het lekker gaan hier meid , daar zijn we toch voor , logisch dat je je ongerust maakt , dikke kknnufffff
arka jakkus das niet leuk! beterschap! klote van t bruinverlies! kaatje dat is waar.. in een grote kamer zal t minder druk staan liaantje welkom en gefeliciteerd! mamat sjonge dus nu zit je nog bijna een week in die onzekerheid! arme jij!
***Breekt in*** Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben een mei 2009 mama!En een mei kindje is zooooo mooi hihi! Was eigenlijk in juni uitgerekend maar toch een mei mama geworden...en weet je de mooiste kindjes worden in mei geboren! Heel veel succes en hoop dat jullie allemaal een fijne zwangerschap tegenmoet gaan! Liefs Debbie ***Breekt uit***
Weer twee nieuwe mama's! Gezellig! Welkom en gefeliciteerd!! @MamaT: Oh jeetje, nog een week wachten zeg....dat is flink spannend! Maar het is nog niet direct afgelopen, dus hopen dat dat een goed teken is en dat het maandag gegroeid is!! We gaan allemaal heeel hard voor je duimen meid! @MvM: hier in Zwitserland heb ik het niet kunnen vinden...anders had ik het wel willen doen. @Arka: wat vervelend dat het telkens terug komt. Maar zoals al meer hebben gezegd komt het vaak voor he....haha, zeg ik met mijn grote mond.....zolang het geen helder rood bloed is, probeer een beetje te ontspannen, das beter voor de baby.....en als je het niet meer trekt, bel je gewoon. Als je über gestresst bent is dat ook niet goed voor de zwangerschap, dan zullen ze je heus wel willen zien om gerust te stellen. @Bloemkool: lekkerrrrrrr, met een papje! Ik weet niet wat ik eet, want ik eet bij iemand anders vanwege haar verjaardag...... Nog een klein half uur, dan naar de eerste jarige tot 7 uur en dan eten bij de volgende jarige.....en ik heb nu al bijna mijn ogen dicht