Mei 2010 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dag, Aug 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nog 25 minuten... en dan snel naar huis eten en snel naar bed des te eerder is het morgen intake bij de VK :D dan is het wat " echter" denk ik... hihi, morgenmiddag gelijk maar ff formulier invullen voor de kraamzorg dan!

2. Arka

Arka Fanatiek lid

Feb 2, 2007
    3,132
    0
    0
    dank je alpenmama
    ben niet echt gestressed, dankzij jullie

Doordat ik het met jullie kan delen schrijf ik het wat van me af.

ik mag er wel niet aan denken dat dit fout zou gaan, maar daar prbeer ik niet bij stil te staan

kus!!!

3. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,782
    0
    0
    Heb ik eigen verteld over mijn voorval wat wel erg op zwangerschapsdementie lijkt? Nee? Dan zal ik dat eens even doen....

Naast een paar kleine dingetjes, zoals in onze parkeergarage het knipperlicht aan doen en rare dingen zeggen, dacht ik gisterochtend: wellicht is zwangerschapsdementie geen onzin!
    Ik was keurig op tijd om naar mijn werk te gaan en liep naar buiten om de bus te halen. Ik loop dan twee trappen af en dan nog 10 minuten naar de bushalte. Maar voor het huis keek ik GELUKKIG nog even naar mijn voeten.....daar liep ik op mijn crocs die ik normaal alleen in huis draag!!!! Whaaaaa, ik snel weer naar binnen en heb moeten rennen om de bus alsnog te halen...... :D

4. linnie83

linnie83 VIP lid

Dec 20, 2007
    5,436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @nieuwe mama's: Gefeliciteerd en welkom.

@mamat: Dikke knuffel. Hier duimen we voor je dat je gewoon minder ver ben als gedacht.

Ego: Hier gelukkig alleen nog misselijk met vlagen, niet meer boen de wcpot gehangen.

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    @zwangerschapsdementie... is hier ook echt wel aanwezig hoor! Ben echt een stuk minder scherp dan anders, kom niet goed uit m'n woorden.... en had laatst dus de parfum in de koelkast gestopt(....) dussss echt heel apart hoor! haha

6. linnie83

linnie83 VIP lid

Dec 20, 2007
    5,436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    hahahhahaha had ik bij Jordy ook heel erg last van, maar gelukkig valt het nu nog mee

7. hihi debke dankjewel :D en jij nog gefeliciteerd met je kindje :D

woon je allang in zwitserland alpenmama? en waar precies?
    wij zijn er vaak op vakantie geweest.. erg mooi land!

enneeh zwangerschapsdementie, als daar bijhoort dat ik gewoon halverwegen een gesprek, zelfs halverwegen een zin niet meer weet waar t over ging en wat ik wou zeggen... vaak terug loop naar de wc om te kijken of ik nou had doorgetrokken of niet dan heb ik denk ik ook beginnende zw dementie hihi

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    hier is zwangerschapsdementie ook wel heel herkenbaar !!!

9. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    1,195
    0
    0
    schipperin
    @julied, Ik was die schipper! Amay seg, ik bedoelde dat niet persoonlijk!:) Tis meer die industrie (waar wij dus meer komen) wat zo erg stinkt.. Owja, en die kedengedeng-wegen!
    @mamat, denk aan je!
    @kaatje, ik zou graag mee willen doen met mvm, omdat ik zelf ook heb ondervonden hoe moelijk het is als het niet vanzelf gaat.. Maar probleem bij mij is: Ik weet nooit van te voren waar we zijn! Dus wordt erg moelijk om iemand langs te laten komen die mijn urine komt halen... Ene keer ben ik in Friesland, en andere keer weer in Zeeland.. Dat is het enige grote nadeel van varen, dat je nooit van te voren weet waar je bent... (maar das ook het enigste nadeel!)
    @zwangerschapsdementie: hier nog geen last van geloof ik... Of ik ben het al vergeten... ;)

Hier erg moe, moe, moe.. Als ik wakker wordt ben ik echt misselijk, buikpijn en honger.. Gelukkig heb ik de wc nog niet geknuffeld... Al heb ik soms wel het gevoel dat ik er naar moet rennen...
    En geuren lijken ineens zoveel sterker!!! We hebben een kat met epilepsie, en bij een aanval laat hij alles lopen. Had hij denet weer een aanval, ging ik bijna over mn nek van die geur! Vriendlief mocht het opdweilen ;)
    Liefs Kimonootje

10. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

Sep 22, 2009
    2,409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    @ Kaatje

Volgens mij moet ik dit trouwens aan jou doorgeven he?

- 2e zwangerschap
    - Als het kan thuis bevallen
    - Borstvoeding
    - geslacht weten ben ik nog niet over uit

Ja ik heb me vandaag opgegeven voor MVM...
    Ik heb zoiets van, al is het maar een beetje, het helpt toch altijd he... De vorige keer was ik overigens wel heel blij toen ik voorbij de 16 weken was en het klaar was. :-D

19 oktober 's avonds 1e echo

Heb je nog meer info nodig? ;)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Je uitgerekende datum :)

Kimonoontje, ja dat is idd niet handig met varen. Ieder zijn ding maar zou mij echt niet trekken. Hoe gaat je dat straks met kleintje doen? Blijft die mee varen of gaat die na zijn 4de naar een "kost" school?

12. Lady K

Lady K Bekend lid

Aug 7, 2009
    652
    0
    0
    MamaT ik duim voor je.......

13. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    @MamaT: Jeetje, wat vervelend allemaal zeg! En dan moet je ook nog een aantal dagen wachten!! K zal voor je duimen dat alles goed is!!!

@Zwangerschapsdementie: Heb nu al 2x de deuren van de auto niet op slot gedaan (met als gevolg, een boze vriend;)) En vrijdag ging ik boodschappen doen en had 2 volle tassen. Eenmaal thuisgekomen en auto geparkeerd schrok ik me helemaal suf en wist gewoon niet meer zeker of ik de tassen wel in de auto had gestopt!:$
    Stonden dus gewoon in de kofferbak:D

@Ego: Ik voel me vandaag echt super onzeker! Ik heb echt totaal nergens last van en vraag me af of dat wel normaal is...(op de zwangerschapsdementie na dan)...Als ik niet had geweten dat ik zwanger was, had ik het echt niet geloofd!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Pooh, tot vorige week had ik ook zo goed als geen klachten en was toen ook af en toe wel onzeker.

Ken genoeg mensen die nooit klachten hebben gehad en toch gezonde kinderen op de wereld hebben gezet. beetje vertrouwen in je lijf meis :)

15. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    vaak komen de kwaaltjes later hoor! dus maak je geen zorgen! misselijk worden kan altijd nog ! haha :D

16. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

Sep 22, 2009
    2,409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    @ Kaatje..

Als het goed is 26 mei 2010, definitief weet ik het pas na 19 oktober bij de echo... :)

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Hier ook nog steeds weinig klachten... moe, obstipatie en beetje gespannen boobs... maar totaal niet misselijk of ziek ofzo nog steeds normaal zin in eten, zoniet meer zin in zoet :D

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ik juist geen zin in zoet en ga meer voor hartig !!
    En normaal hoef ik geen champignons en nu heb ik me de laatste 2 weken al 3x betrapt dat ik ze in mijn winkelwagentje had liggen en dat ik er zin in had , strange ..
    De zwangerschap van Tara had ik dat met tomaten ..

19. hier ook nog niet echt mega klachten hoor..
    ja veel moe en wat spierpijn in de boobies ook.. maar ik ben nog niet misselijk en heb ook nog geen zin in raar eten ofzo..
    ook qua geur wat sommige mensen opeens hebben dat dat veranderd merk ik helemaal nix van..
    soms vergeet ik zelfs even dat ik zwanger ben hihi

20. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    @Marieke1610: Dat "vergeten" zwanger te zijn herken ik dus wel een beetje! Soms ben ik zo druk bezig op mn werk, dat ik ineens denk: Oja, ik ben zwanger!
    Ik weet dat de symptomen ook later kunnen komen, maar denk dat ik extra onzeker ben, omdat ik al een mk gehad heb...:(
    Heb vandaag gewoon even een baaldag...sorry voor het gezeur en geklaag...

Share This Page