Mei 2010 mama's Data April 25. Kaatje85 MvM BV TB 2de kindje 29. Pipelina BV Verrassing 2de kindje Mei: 01. Dag 01. Mannin 1ste kindje 02. Loesje13 MvM FV Verrassing 1e kindje 02. JuniperMana 02. Lee74 02. Eekje BV ZKH 2de kindje 03. Ambertje87 BV ZKH 1e kindje 03. Alpenmama BV ZKH Verrassing 1e kindje 03. BabeBabe MvM FV ZKH 04. Arka ZKH 2de kindje 04. Tinkerbel1984 FV TB 05. madeliefs BV TB Verrassing 4de kindje 07. Yadi MvM BV ZKH Verrassing 1e kindje 07. Misz86 07. Wimjo MvM BVTB 1e kindje 09. Yessica MvM FV ZKH 2de kindje 09. Julied BVZKH 1e kindje 10. Mus FV ZKH 1e kindje 10. Linnie83 BV TB 2de kindje 10. MyPrecious 1e kindje 12. Mamaris BV TB 2de kindje 12. Natascha01 TB 1e kindje 12. Eyereen 13. Tante Mars BV ZKH 1e kindje 13. Isabelle86 BV ZKH 2de kindje 14. Kimm29 MvM BV Verrassing 2de kindje 14. Cygnet2 BV ZKH of TB 2de kindje 14. Elam BV ZKH 2de kindje 15. MamaT BV ZKH (verplicht) 2de kindje 16. Sebratje FV ZKH (verplicht) Verrassing 2de kindje 18. josine 18. Kimonootje BV ZKH 19. Deedtje BV, ZKH (verplicht), 2de kindje 19. Marjon2 BV ZKH (verplicht) 3de kindje 19. Nathalie83 20. tummetje FV ZKH 1e kindje 20. Wupsie 20. LindaV BV ZKH 1e kindje 21. Marjand BV TB 1e kindje 21. Loran MvM BV TB Verrassing 2de kindje 22. Marieke1610 MvM FV ZKH 1e kindje 22. Pooh82 ZKH 1e kindje 23. Mirreii BV ZKH 23. Ingeltje MvM BV ZKH 2de kindje 24. Noukje BV TB 2de Kindje 25. Lady K 1e kindje 26. Mama2010 MvM BV TB 2de kindje 31. Astrid onbekend: Muisje1 Afspraken 22 sep: Lee74 gyneacoloog + echo 22 sep: Mannin Intake VK 22 sep: Eyereen echo 23 sep: BabeBabe Intake VK 24 sep: Yadi echo + Intake VK 24 sep: Mamaris Intake VK 24 sep: MyPrecious echo 28 sep: Wimjo echo 29 sep: Kaatje85 echo 29 sep: Kimm Intake VK 29 sep: Loesje echo 30 sep: Loesje Intake VK 30 sep: Arka 2de afspraak gyn 01 okt: Deedtje bezoek gyn, echo ivm uitsluiten bbz 01 okt: mamaT gyn 02 okt: Pipelina echo + Intake VK 05 okt: Pooh vk 05 okt: Kimonootje gyn 06 okt: Wimjo Intake vk 06 okt: Marieke1610 Echo vk 06 okt: Ano vk 09 okt: linnie83 Intake VK 13 okt: Stralend echo 14 okt: Marjand Intake+echo VK 14 okt: Kaatje85 VK 19 okt: Marieke1610 gyn echo 21 okt: Loran echo 26 okt: Beebje van Moon echo 29 okt: Alpenmama gyn echo 29 okt: Lady K Intake VK Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 11 BV (Borst Voeding): 24 FV (Fles Voeding): 7 ZKH (Ziekenhuis): 21 TB (Thuis Bevalling): 10 Verrassing: 8 Jongen:0 Meisje: 0
pooh je klaagt niet hoor! iedereen heeft dat wel eens zon dag! had ik ook vandaag! maar kan t me wel voorstellen dat je bang bent door je eerdere mk.. had je toen wel last van symptomen?
Meiden die onzeker zijn: Je hoeft je echt, echt, echt niet te verontschuldigen voor het feit dat je soms wat onzeker bent hoor, ben je nou helemaal betoeterd Het scheelt zoooveel dat de meeste meiden op dit forum al een keer zwanger zijn geweest, dus wij weten dat we niet bij elk krampje en gekleurde afscheiding in de stress moeten schieten! Maar je had ons moeten horen toen we voor de eerste keer zwanger waren, mennnn ik was zo onzeker als wat! Bij elk krampje dacht ik: Ohjee daar gaan we, nu is het voorbij.. En na elke keer plassen bestudeer je je toiletpapier zo grondig dat je bijna altijd wel iets gekleurds ziet Voor ons is het "makkelijk" praten, maar jullie mogen zeggen en 'zeuren' en klagen wat jullie willen hoor Wij proberen jullie alleen maar gerust te stellen, ook al is dat bijna onmogelijk, want dat kon bij mij ook niet toen Ik zal nu niet snel klagen over het feit dat ik heel moe ben, simpelweg omdat ik WEET wat we nog gaan krijgen.. Geloof me, deze kwaaltjes zijn heer-lijk vergeleken met de laatste weken Maar die onzekerheid is killing, dat geef ik 100 % toe. En al ben ik "ervaren", nog vind ik het best eng hoor die echo vrijdag! Liefs en een dikke knuffel!
tinkerbel bedankt voor je verhaal altijd fijn om everaren zwangere onder ons te hebben hihi in t begin is t voor iedereen natuurlijk spannend.. ook voor degene die al mama zijn. maar kan me idd wel voorstellen dat als je t al een keer hebt meegemaakt dat je dan niet meer bij ieder dingetje gaat denken, zou t wel goed zijn enzo. dikke knuffel voor jou!
hoi tinkerbell! tja onzeker zijn hoort er denk ik bij... heb je een echo gehad ( hartje gezien enzo...) en dan ben je nog steeds onzeker of het wel goed gaat en of je dan niet bij de kleine groep hoort die na het zien van hartje alsnog een MK krijgt... idd het wc papier checken doe ik ELKE keer.....
Dames, Ik kom even kijken. Ik denk dat Kimm jullie al op de hoogte heeft gebracht. Ik moet dus 6 dagen wachten en dan krijg ik weer een echo. Ik heb hier wel wat helderrood bloedverlies, maar vooralsnog zet het niet door. De gyn zei dat dat niet erg is. Herkent iemand dit? liefs, mamaT
Hoi allemaal, Wat een hoop bijlezen weer vandaag!!! Maar wat vreselijk voor MamaT, ik hoop dat het allemaal snel duidelijk wordt voor je. Ik heb vandaag echt een baal dag!!!! Op mijn werk was ik zon moe dat ik er bijna onderuit ging van de slaap. Ik was vanmiddag vrij en zat al te denken hoe ik naar huis ging rijden.... pff ik was kapot. Vanmiddag thuis gewerkt, ik kon me bijna niet concentreren...... daarna nog snel naar een winkel. Ik trok het echt niet gewoon. Mijn vriend kreeg de volle laag omdat hij het weer zo lekker heeft ingepland.... drukke dag dus. Eigenlijk wel zielig want het is een normale dag maar ik kon het vandaag gewoon niet hebben....... zijn dat de hormonen?? Ik heb vandaag wel last van buikpijn.... meteen zorgen maken natuurlijk...... maar geen bloedverlies dus zal er wel bijhoren. Waren jullie ook al zo moe na een paar weken zwanger???? Liefs Nathalie
nathalie ik ben ook erg moe en loop nog net na jou zelfs! die buikpijn kan misschien komen doordat je toch een beetje te druk bent geweest. dat had ik van t weekend ook. als ik erg moe ben en geef me er niet aan toe of kan me er niet aan toe geven dan krijg ik ook last van mn buik
Ik duim voor je!!! Baby houd je goed vast. Veel sterkte met het wachten van 6 lange dagen!!! knuffel voor jou!
Ik ben ook heel moe! las t kan ga ik smiddags lekker ff naar bed. Gaat alstig als e met werken..na de lunch vallen mijn ogen soms bijna dicht Hoe is het met jullie buik? groeit ie al? De mijne is s avonds opgezet. Moet dan echt mijn knoop open doen..
Toen had ik alleen last van pijnlijke borsten, verder ook niks, vandaar... Ik had ook een missed abortion, dus totaal niet het idee dat het fout zat. Dit is in het kort mijn verhaal: Bij 5,2 weken: helder bloedverlies, alleen bloedstolsel verloren, verder niks (flink schrikken! Bang voor mk) Bij 5,5 weken:Echo, vruchtje zit er, hartje is traag kloppend, net op gang gekomen (Blij, denken dat alles goed zit) Bij 8 weken: Vruchtje is gestopt met groeien bij 7,5 week Daarna geen bloedverlies, dus na een week gecurreteerd...(weer superteleurstelling!) Ik weet dat het iedere zwangerschap kan verschillen met symptomen, maar dit maakt je zo onzeker!
wimjo t scheelt dat ik in de thuiszorg werk en dat ik dus maar halve dagdelen werk..dus hooguit 4 a 5 uur achter mekaar.. wel vaak dubbele diensten dus dan toch vaak 8 a 9 uur op een dag maar dan dus met tussenpose van een aantal uur.. ik heb ook savonds dat mn buikopzet.. dan moet ik ook 9 van de 10 keer mn knoop al losmaken
Zolang het niet doorzet, heb ik nog hoop. Vreemde is wel dat de arts zich helemaal niet bekommerde om het bloedverlies. Als het maar niet toeneemt, zei hij.
@MamaT: Zoals je hierboven kunt lezen heb ik de vorige keer dus ook helderrood bloedverlies gehad en zelfs een stolsel. Bleek later dat dat in de weg zat en er gewoon nog uitmoest! Ik wil je geen valse hoop geven, maar het hoéft dus niks te betekenen...