Zit echt zo te dubben of ik al naar bed zal gaan of niet... is me eigenlijk te vroeg... maar ben wel moe....
jeeej!! hoera! super! Het werkt echt simpel; 1 keer in de week komt er een kratje met lege flessen, de man (hier) neemt de volle weer mee. Niet herkenbaar en hij kan ook afspreken op een ander adres als je met nieuwsgierige buren zit. Plassen in een kannetje, overgieten in de flessen, Dat is alles.
Klopt jij was het ja!! Ik draag meestal wel jurkjes die wat wijder vallen dus kan het mooi verbergen haha! Ik krijg morgen mijn eerste positiebroek binnen hahaha.. moet er nog aan wennen dat ik dat straks aan moet. Hadden jullie ook nog gekeken op www.sonneschijn.nl Super goedkope positiekleding van merken (zover dat belangrijk is) Gr. Nathalie
Dag vind m ook erg grappig hoor! iemand anders hier op de site had m ook..dus kende m al.. maar heb toen de eerste keer ook flink lopen vegen op mn scherm haha
ja, leuke site is dat ja! ik heb een mooie spijkerbroek en spijkerrokje gekocht bij een positiemodewinkel in Leeuwarde, BellyB echt heel leuks pul hebben ze daar! qua shirtjes denk ik dat ik het nog wel even red! Ben ook van plan om buikbanden te bestellen, ik vind de elegance op buikbanden.com wel mooi! Ben niet zo van de printen op buikbanen denk ik... alhoewel ik de "ten minste houdbaar tot" wel heel gaaf vind!
voor je het weet is het zover hoor met je echo! komt vast goed Babe: ik ga zo ook lekker onder de wol heerlijk daar nog even tv kijken
Ik heb mijn ticker aangepast.... sorry dat ik dezelfde heb als sommige van jullie.... ik vind het wel leuk om te zien hoe mijn beebje er uitziet...
Zal vast ook schelen als ik straks weer 3 dagen ga werken. Dan gaat de tijd ook wat sneller. Hoop dat ik bij de intake van de vk het hartje al vast hoor. Dan weet je in ieder geval dat het goed zit
geeft toch niet Marieke! hij is ook leuk hihi! @hartactie horen : die horen wij pas in week 16 van zwangerschap.. hebben hem dan al wel gezien maar horen doen ze hier niet zo snel ...
HIer proberen ze het wel atijd, maar ze zeggen hier ook dat ze het zo vroeg in de zwangerschap niet altijd kunnen vinden. Dus dat je jezelf geen zorgen moet maken als ze eht niet kunnen vinden.