Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Zucht, waarom is mijn ticker niet te zien?

Pffffff, hij staat er nu gelukkig.

Word er hier trouwens een lijstje bijgehouden?

Heb 12 oktober mijn eerste echo.

2. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Goedemorgen iedereen! :-D

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    goedemorgen :)

Hier weer een beroerde nacht achter de rug..

kan niet op mijn zij of buik liggen, dan doet het zeer.
    Ook op mijn rug kan ik niet slapen, eccht een kwelling..

Verder zenuwen voor vanmiddag ;) ..

4. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Bij popje kreeg ik met 8+2 een uit en inwendinge echo maar uitwendig was de hartactie al te zien, maar popje was beter te zien inwendig.
    Van de week was ik 8+4 met de echo uitwendig en de hartactie was prima te zien!

Pip

5. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Ik vraag me af of iemand een antwoord heeft op de vraag van Dag:
    Als je het hartje van je kindje hebt gehoord en gezien, is de kans op een miskraam daarna dan kleiner geworden?

6. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    @ Loran
    Misschien kun je met zo'n voedingskussen gaan slapen.. zo'n lange slurf laat maar zeggen.. te koop bij de Hema enzo. Die kun je dan onder je been of tussen door doen of wat je fijn vind.

7. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    @ Julied

Ik had bij mijn 1e kindje met ca. 9 weken een echo gehad en hartje gehoord, toen zeiden ze wel dat er nog maar een kleine kans is dat het dan mis gaat.

Bij mijn beide miskramen was dat rond de 5,5 week al....

Maar goed dat kan natuurlijk voor iedereen verschillend zijn!

8. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Als er een kloppend hartje te zien is, is de kans op een miskraam beduidend minder maar er is altijd een kans. De meeste miskramen ontstaan door dat het hartje is niet gaan kloppen. Maar goed er kan altijd wat misgaan tijdens de zwangerschap. Daar heb ik elke dag mee te maken op mijn werk (neonatologie ic)
    Ik zit nu ik het hartje heb gezien in elk geval lekker op een roze/blauwe wolk!

Pip

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goedemorgen!!

Bah wat heb ik beroerd geslapen, verschrikkelijk. Kl*te hond vanacht te janken en te zeuren, katten liepen te etteren in de woonkamer en de kleine werd wakker. Heb me toch een humeurtje, heerlijk ( NOT ) Iedereen die vandaag te dicht bij mij in de buurt komt is het lul ben ik bang.

Vanochtend naar de HA geweest, we gaan in eerste instantie naar de VK. Die heeft nauw contact met de HA en zodra er tekenen zijn dat het niet lekker gaat dan kunnen we meteen aan de bel trekken. Is ook een taak van mezelf natuurlijk.

Zo, ga even bijlezen ( en banner gluren ;) )

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    haha dank je wel! was zelf ook nog benieuwd :D

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Goedemorgen trouwens meiden!
    hoe is het hier verder?
    ik heb weer heerlijk geslapen en heb het idee dat ik nog veel langer had kunnen liggen maar helaas...

12. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    @ Dag: hoe is het met jouw misselijkheid?

Ik voel me sinds gisteren veel beter en vind het eerlijk gezegd een beetje verontrustend...:(

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    owh nou heb er nog wel last van maar dan meer an het hoog zitten van het eten... niet elke keer even erg hoor maar toch..
    anders bel je je VK toch als je het erg verontrustend vind?! dan weet je of dat een graadmeter is of niet...

14. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Ja ik ga straks eens bellen, moet toch bellen om een afspraak te maken voor een echo op 12 weken.
    Hopelijk is dit geen maatstaf en moet ik me geen zorgen maken... Ben toch zo snel ongerust ... :(

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Laat je het even weten dan Julied? Ik ken het hoor snel ongerust zijn... maar is denk ik nergens voor nodig hoor! Komt vast goed met ons :D
    denk dat je ongerust bent over het terug gezet zijn of niet?

16. goeiemorgen!

Alpenmama, kijk dat is nog eens super!!! ik ben dus van baby af aan tot ongeveer mn 14e geregeld in davos geweest!
    toen ik klein was hadden kennissen van mn opa en oma daar een huis, dus zaten we er in de winter en in de zomer! zooo ontzettend mooi daar!
    later zijn we gewoon zelf appartementen gaan huren. maar het is wel ontzettend duur geworden..
    mijn moeder, opa en oma zijn er voor 3 jaar terug nog een keer geweest. Mijn opa is vorig jaar november overleden en mijn moeder wil een klein beetje van zijn as uitstrooien op een van de mooie bergen daar..omdat davos altijd zoveel voor ze betekend heeft. Mooie gedachten vind ik dat!
    Dus mocht je over een tijdje een keer buiten lopen en je denkt huh as uit de lucht.. dat is dan mijn opa hahahaha (tja sommige dingen moet je maar met humor brengen he )

welkom lina en gefeliciteerd :D

knuffel vooer julied, niet leuk om zo ongerust te moeten zijn!

mamat hoe is het met je??

hier wel goed geslapen. ik word alleen zon 3 keer snachts wakker om te plassen..zucht haha en uitslapen kan ik ook niet echt meer.. ben om half 9 wakker en dat rek ik dan tot half 10 en dan denk ik.. nou dan toch er maar uit..

17. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    Ik laat zeker iets weten als ik gebeld heb.
    Heeft niet echt te maken met het teruggezet worden, het overkomt velen, en aangezien ik PCOS heb, is het normaal door mijn wisselende cycli, en als ik dan nadenk over de termijn kan de datum nu echt kloppen, dan is ons baby'tje verwerkt rond 15 aug en dit klopt waarsch als een bus ;)

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    owh ok nou ja maar de VK bellen moet je gewoon doen hoor !
    dat scheelt een hoop ongerustheid!

19. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Goeiemorgen :D

Mooi dat jullie wat aan mijn "peptalk" hadden meiden ;) Om daar even op door te gaan:

Julied: Nee hoor dat maakt echt niks uit, de ene dag wel klachten en de andere dag niet. Ik heb bij Fenna 16 weken gekotst als een malle, totdat ik er duizelig van werd. Toch waren er soms dagen dat ik ineens nergens last van had. Iedereen zei: Heerlijk, geniet ervan! Maar ik dacht juist weer: ohjee daar gaan we, dit kan niet goed zijn.. Maar echt meis, het kan! Klachten kunnen ook van de één op andere dag afgelopen zijn of helemaal niet beginnen, geniet er maar van :)

Hartje zien / horen kloppen: Mijn vk zei toen ook dat de kans op een mk daarna nog minder dan 2 % is. Tuurlijk kan het altijd nog misgaan, maar bedenk wel dat het tot 40 weken nog mis kan gaan, en het zijn of haar hele leven nog mis kan gaan ;) Het komt echt zooo weinig voor, dus hup op die roze wolk!

Zw.pag: Misschien ook handig om te vertellen.. Kijk zo'n forum als dit is natuurlijk onwijs leuk! MAAR: Veel mensen komen pas op dit forum nadat ze iets ergs hebben meegemaakt, bijv een miskraam of een verkeerde echo oid. Mensen gaan dan googlen en komen op deze site, worden lid en kletsen mee... Dat betekend dat je op deze (en andere) sites relatief VEEL mensen ziet met een mk of iets anders 'engs', dus het LIJKT heel veel. Ik liet me in mijn vorige zwangerschap ook helemaal gek maken met het feit dat 10 % van de zwangerschappen eindigt in een mk. Nou is het zo dat dit na de eerste 4 weken nog maar 7 % is dus dat scheelt al. Maar weet je? Dan gaat 93 % (!!!!!!!) wel goed :) Weet je hoeveel dat is? Kijk eens naar het positieve ;)

Jeetje zeg ik zit wel op de "preekstoel" de laatste dagen :) Als jullie het erg vinden geef je maar een gil hoor :D Maar ik dacht misschien hebben jullie er wat aan...

Liefs XXX

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mama2010: ik heb vorig jaar ook zwanger gesolliciteerd, ik had eerst een kijkdag, daar heb ik toen niets gezegd, maar bij de echte ondertekening van contract op uitzenbureau heb ik het wel eerlijk verteld, ik kan er niet over liegen.
    Nu ga ik ook eerlijk zijn bij sollicitatie. Weet alleen niet of ik dat idd gelijk in 1e gesprek al zeg.

Loesje13: ze hebben meestal aan je laatste menstruatie datum genoeg, ik denk niet dat ze kijken naar de FF kaartjes, maar neem ze gewoon mee joh! Wie weet hebben ze er iets aan als je een onregelmatige cyclus hebt.

Loran: had jij al die pendels voor september!?!?!

Lina: welkom ook!

Marieke: whahaa uitslapen kan je niet meer... half 9!! Dat is over een jaar uitslapen hoor! Hier is uitslapen 6 uur :p
    Nee, geintje. Toen Julian echt een ukkie was toen was het 6 uur maar tegenwoordig wordt hij rond half 8 wakker.

Deel Deze Pagina