Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oooohhh LOOORD.... she's soooo right.. listen to the preacher Tinkerbel!!

Hihi nee hoor meis, vertel maar lekker, je preekt niet, je geeft info!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo allemaal,

We zijn weer terug in ons kikkerland (waar het trouwens best okay weer is). De afgelopen twee dagen zijn we in Disney geweest en het was erg leuk. Ik had nooit gedacht dat een éénjarige zo kon genieten van zoiets maar zoontje vond het geweldig! Het allermooist was 'A small world".... we zijn bijna een 2e keer gegaan omdat hij het zoooo gaaf vond.

Ik heb niet terug gelezen (sorry)... heb ook geen idee waar ik gebleven was.. Kan iemand me een update geven? Er zullen wel wat afspraken bij de vk geweest zijn enzo... Ik ga zometeen even bellen met ze.

Ik zag wel een korte 'preek' van Tinkelbel langskomen.. You go girl! Helemaal goed en helemaal waar! Leuk hoor dat internet maar je kan er werkelijk alles vinden wat je maar wilt vinden...

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    dank je tinkerbell! zulke peptalks zijn altijd fijn!
    diep van binnen weet ik het wel inderdaad maar negatieve info neemt toch vaak de leiding en dan is het fijn dat je idd even door iemand kan worden toegesproken :D
    niet dat ik me heel erg zorgen maak maar je leest idd hier veel negatieve dingen en die onthoud je ook sneller dan de positieve en een pietje paniek als ik ben... :D :D

***gaat eens even lekker zitten op de roze wolk****

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ten eerste : welkom back! :D

of wat je juist niet wilt vinden 8)........

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

PS: bedenk me net dat ik ook ooit gependeld ben... zwanger in september 2009 van een tweeling, jongen & meisje.... Mmmm... ik denk dat ik die informatie nog maar even voor me hou... manlief is nog altijd een beetje in shock van het idee van ééntje!hihihihi

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    dag lieverds! hoe gaat het met jullie?

Mama T hoe gaat het bij jou vandaag? ik denk aan je!

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

inderdaad maar tegelijkertijd is dat juist wat je dan zoekt... als je onzeker bent ga je zoeken en vind je bevestiging terwijl als je zeker bent vind je die ook... je vindt wat je wilt vinden... :D

8. hihi ingeltje.. ja voor mij was uitslapen altijd tegen 11 uur..
    maar vind dit ook wel lekker hoor.. heb ik nog wat aan de dag en kan ik rustig aan doen.
    zal straks inderdaad wel helemaal vroeg worden hihi

welkom terug cyg!

9. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    @ Tinkerbel; bedankt voor je reactie! Je hebt helemaal gelijk! ;)

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heb net de intake bij VK geregeld en Joepieeeee er is een nieuw beleid qua echo's!!!! Ik mag ook een vroege echo bij de intake, dus bij 9 weken!
    Dat vind ik dan wel weer cool :p! Ze kijken dan wel alléén naar aanwezigheid van vruchtje en hartslag, geen metingen verder. Die volgen dan met 12 weken.

11. jeeeej dat is goed nieuws :D

12. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Pas op dat je dat niet doet alstie aanstaat he;)

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ ingeltje! jeeeee! das fijn!

@ Arka: hoi hoi!

14. zo ik ga dr vandoor!
    ben dr vanmiddag weer!
    doegies

15. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Zo héhé, eindelijk alles bij gelezen! Gister vroeg naar mnnestje gegaan, zooo moe! Lag er al rond 21.15 in...
    @kaatje, de kleine blijft aan boord tot 6jaar. Daarna door de weeks naar het schippersinternaat. Dan is hij/zij in weekenden en vakanties weer aan boord.
    @mamat, jemig wat een gedoe zeg... Laat het snel maandag worden, zodat je snel duidelijkheid hebt! Sterkte *knuff*
    @nathalie83, ja ik was ook zo erg moe, en nog steeds! Toen ik 4weken was (en nog niet wist dat ik zwanger was) , was ik echt extreem moe!
    @mama2010, succes met je sollicitatiegesprek!
    @lina, gefeliciteerd en welkom!:)
    @buik, het lijkt me sterk, maar volgens mij groeit 'ie al! M'n vriend zei het ook al vanmorgen.. Buik lijkt ook harder te zijn...
    Ben ik zou gek, of kan het echt zo snel gaan??
    Liefs

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ buik: het zijn je darmen die hoger gaan liggen en vanwege 'verstopping' voelt het ook harder aan :D

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen allen!

Hier vanochtend ook intake gehad bij de VK, leuk mens! En gelijk bloed wezen prikken! auw..... maar vriend en ik hebben nu al wel een klein meningsverschil... ik wil geen combitest!! we zijn beide hartstikke jong en het is allen voor Down... en ik wil me niet 6 maanden druk maken als het wel een lage score is... dussss

18. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Had ik precies het zelfde, vorige week! De VK gebeld en die zei dat je lichaam ook went aan HCG, dat maakte me een stuk rustiger!

Pip

19. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    @ Tinkerbel: ga vooral door! haha het werkt!!!! :D

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

Wij hebben wel die berekening door VK laten uitleggen, maar we hebben allebei gelijk gezegd dat we geen nekplooimeting gaan doen en ook geen punctie dus.
    De kans dat je van zo'n punctie een miskraam krijgt is groter dan de kans dat je kindje een afwijking heeft.
    Wij hebben ook besloten, dat áls er een verstandelijke handicap zou zijn, dat ik het toch niet weg kan laten halen.. dat voelt voor mij niet goed.

Dus... als je niet bereid bent om het kindje weg te laten halen, dan heeft zo'n onderzoek te veel risico's.

Het wordt een ander verhaal als je een hele grote kans hoort bij de kansberekening en je twijfelt of je kindje wil laten komen denk ik. Dan zou ik zo'n meting wel doen denk ik.

Deel Deze Pagina