Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Ben weleens benieuwd of iedereen hier weet wanneer die eisprong heeft gehad?

Ik op 6 augustus een pos. ovu test en 's avond steekjes gevoeld dus denk dat ik hem op 6 aug. heb gehad...

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb em echt niet gevoeld, heb zo'n 3 dagen een positieve test gehad en hebben tot zo'n 4 dagen na de laatste posi test geklust :D

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Doet niks hoor, afgelopen maandag een echo gehad, omdat de Vk de termijn heel onzeker vond. Zij dacht dat ik al verder was, naar ik had zelf op een paar dagen na gelijk. Ik ben namelijk nog niet ongi geweest na de zwangerschap van popje. Bij de eerste eisprong ben ik bezwangert, :D
    Nu over 2 weken nog een echo, ben dan bijna 11 weken dus dan kunnen ze het beter zeggen en ik heb dan intake VK

Pip

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    owh ok Pip! heb jij even mazzel bij de eerste de beste kans hihi!

@ babe: wanneer had je de pos. ovu testen dan?

5. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Hallo allemaal..
    Jeetje wat gaat het toch snel hier met alle berichten.. vandaag lekker nog een dagje vrij en morgen en vrijdag weer werken..

Mama2010 succes voor zo...

fijne dag allemaal!!

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik heb er 1 thuis liggen, nog van mijn dochter.. maar hij ligt niet fijn.

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi meiden

Ik kom hier op de valreep nog ff binnen vallen. Ben uitgeteld op 31 mei. Tis voor ons de 2e. Onze dochter is nu bijna 27 mnd. Vind het nog allemaal heel spannend, maar ga positief denken na een miskraam 2 maanden geleden.

twinny

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Twinny, welkom.. en gefeliciteerd

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Dag: las dat je afziet van de nekplooimeting... Wou alleen zeggen dat een echo rond die tijd wel heeeeeeel gaaaaaaf is ;)
    Ik had 'm bij bijna 14 weken en vond het de mooiste! (daarna bij 20 maar toen paste ze niet meer in het geheel in beeld en da's toch een ander gezicht! Wou ik alleen maar effe kwijt!

Ik hoop dat ik een vroege echo krijg rond 7 weken om te zien of hartje klopt... Heb nl de 1e keer een leeg vruchtzakje gehad dus weet dat het mis kan gaan en dan is het fijn dat vroeg te weten. Toen kreeg ik de vroege echo omdat ik ivm Spina Bifida uitleg over alle testen kreeg (en gingen ze even kijken hoe het ervoor stond...).
    Als het mis moet gaan, dan liefst inderdaad dat je het snel weet, da's minder erg dan als je een eind op weg bent!

verder ZWAAI

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Mijn vader weet het inmiddels!!
    Over een uur mijn ouders en schoonouders..
    Best spannend :)

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

gelukkig heb ik nog een echo op 26 oktober :D
    dan ben ik rond de 12 wkn dus das wel leuk :D
    nekplooimeting doen we niet aangezien het puur een kansberekening is en we dan nog niet meer weten... 20 wkn echo is ook zeer uitgebreid dus gaan we daarvoor :D

12. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    @Twinny: welkom en gefeliciteerd!

@eisprong: geeeen idee! We waren op vakantie en heb helemaal nergens op gelet :D:D;):)

13. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Kan iemand mij een korte updat geven?? Heb vandaaag geen zin om terug te lezen. Voel me al heel de dag beroerd. Duizelig,hoofdpijn, misselijk en last van maagzuur.

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    meiden

Ik ga nog even mij ogen dicht doen. Wordt weer super eng. spreek jullie mischien vanavond nog

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    sterkte Linnie! doe kalmpjes aan hoor!

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ julied: en heb je de VK al gesproken?

17. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    @ Dag; dan gaat je banner toch ook een beetje te voor?
    Ik heb op 27 oktober 2e echo en das op 12 weken en 2 dagen
    Zo lang wachten he zeg, wou dat het nu al zover was... :D

18. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    @ Dag: ja ik sprak VK, hij zei me dat ik me geen zorgen moet maken, kan zijn dat het morgen weer erger wordt of dat mijn lichaam nu gewend is aan het HCG. Hij zegt dat ik me helemaal geen zorgen moet maken, en boobs doen nog steeds pijn dus...

19. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ mijn echo is idd over de 12 wkn heen maar eerder kon niet en misschien wordt ik ook nog wel teruggezet..... heb ik geen idee van we zien het wel :D als het maar goed gaat binnen in mij en tot nu toe wel want maandag het hartje gezien JIPPIE :D

gelukkig heb je een geruststelling vanuit je VK! zo nu weer op de roze wolk meis! x

20. lindav

lindav Lid

29 jun 2009
    98
    0
    0
    Zo wat een geklets hier niet normaal, ik heb niet alles bijgelezen, maar ik dacht dat er nieuwe zwangeren waren...gegefeliciteerd!!!

Volgens mij heeft niemand vandaag een echo.... Ik ben echt aant aftellen richting de echo, duurt nog 'maar' 12 dagen... Was het maar zover. :)

Heb vandaag ontzettend last van mijn darmen, heel irritant net of er ontzettend veel lucht inzit, maar goed het zal er ook wel bijhoren. :((had ik volgens mij de vorige keer niet zo veel last van)
    Vanochtend voor het eerste een beetje misselijk, hopelijk wordt het niet erger dan dit (heb echt een hekel aan overgeven, maar ja wie niet ;))

Verder nog een kwartiertje werken en dan lekker naar huis, lekker oude kleren aantrekken en op de bank hangen! Het wordt vanavond erg vroeg naar bed, ben helemaal kapot! :);)

Deel Deze Pagina