Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Zo, ik ben weer helemaal bijgelezen....

Zo te lezen zijn er nog een paar "mei moeders" bijgekomen: Welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ben de dagen aan het aftellen en ik moet nog 12 dagen wachten op mn echo!!! Kan me niet snel genoeg gaan!
    Vanavond boerenkool gegeten, maar had er totaal geen trek in!
    Had eigenlijk ook trek in een vette hap! Of pizza!!! Maarja, we hebben nu maar een keer gezond gedaan.

Even een vraagje voor iedereen: Ik heb nog steeds van die waterige afscheiding:)...ben ik net naar de wc geweest en 5 minuten later voel ik het gewoon "lopen"! Het lijkt ook net water...hebben jullie dat ook? Heb het niet de hele dag door, maar 1x per dag komt er ineens een golf uit lijkt het wel (hierdoor ga ik na die 5 minuten dus wéér naar de wc om te checken of het geen bloed is;))

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Haai dames!

@ Linnie, volgens mij zijn er de hele dag al problemen met banners...

Ik heb hier van die verschrikkelijke vreetbuien :O Heb zin in dingen die ik al heel lang niet heb gehad. Eet ook van alles achter elkaar, zure ufo's, bolognese chips, broodje pindakaas.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Pooh, ja precies hetzelfde. Zit om het half uur te broekloeren.

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Bedankt astrid, maar is wel jammer om je banner niet te kunnen zien hihihihih

5. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Verkoopster kleding en schoenen
    Drenthe
    Haha ik lees enkel de laatste 3 pagina's bij want de rest is niet te doen. men wat babbelen jullie veel! haha.
    Alle nieuw aangemelde mei mama's van harte! Misschien kan iemand het lijstje naar voren halen of is een apart topic met lijstje mogelijk net als nod?
    vanavond lekker zuurkoolschotel gegeten. lekker makkeijk met tacokruiden gehakt rullen hop met pure en zuurkool de schaal in en een paneermeel korstje. jam jam jam. heb toch weer iets te veel gegeten dus, broek op plofstand haha.
    zowiezo al best last van een opgeblazen buik. Verder wel vermoeid en misselijk maar gelukkig niet spugen.
    heb de 29ste echo. Is controleecho na bloeding van afgelopen weekend maar heb vol vertrouwen. Duimen voor een kloppend hartje!
    oh en schoonmama belde net of ik mee wil naar een van de twee marco concerten. NATUURLIJK!!! Hoop dat guus volgend jaar nog wel door gaat (al kan ik misschien niet meer mee ivm bevalling) hebben kaarten voor 5 juni. afgelopen jaar ook geweest echt wat een feest.
    nou weer een heel verhaal, blijf nog wel even bijlezen maar zo even lekker op het bankje ploffen dnek ik.

6. linnie hebben meer mensen last van.. zal die site wel weer uit de lucht zijn ofzo..

pooh.. nee zo erg heb ik t niet.. heb wel soms dat t wat natter is en niet erg fris ruikt maar niet zo erg dat t er echt uit loopt ofzo..

7. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Heb net gekeken op de site en daar doen de banner het ook niet, dus zal wel goed komen en anders gewoon opzoek naar een andere ;)

Wordt vandaag echt gek van mezelf. Heb heel de tijd honger, maar ben ook weer misselijk. Weet niet goed wat ik er mee moet. Zit echt niet lekker in mijn vel vandaag.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Is zo leuk hé, dat banner gluren * zucht*

Blegh, heb nu zoveel ufo's gegeten dat ik weer misselijk ben.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sorry lees niet bij deze keer. de hele dag al misselijk, niet kunnen eten ,koppijn. meerdere keren vriendjes met de wc pot. Bah. Ben ziek naar huis gegaan.

Go4baby. heb je mail gehad. Ga het vanavond of morgen in de lijst aanpassen voor je.

Gaat verder alles goed met iedereen?

10. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Meiden even een tip :)

Vanavond 25 % korting op de positiekleding van Prenatal, ook in de webshop :D

Ik ga dus ff loeren :p

11. dank je! ga meteen kijken!

12. en met mij nog 100 andere haha de site is traaaaaaaag

13. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Whaha echt he :D Hoe sloom zeg pffff.... Al wat leuks gezien?

14. als de site t blijft doen heb ik toch een aantal dingetjes besteld.. een broek een meegroei bh en een mooie omatent slip hahaha

15. probeer me nu dus alleen aan te melden om mn bestelling af te ronden maar dat doet ie niet :( geeft ie error

verdorie kan ik opnieuw beginnen

16. hmm kom er niet eens meer op :( sjonge heb ik ook wat leuks :(

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    das wel minder. Toch nog maar even snel naar de prenatal rijden :p

18. haha die zit hier zon 20 km verderop dus dat zit er niet in

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Damn, bij mij doet de site het ook niet meer. Wilde een paar mooie broeken bestellen, niet dus.

Ik blijf het proberen ;)

20. ik ook haha kom er inmiddels weer op dus poging 2

edith: krijg alweer een error :(

Deel Deze Pagina