jeetje wat kunnen jullie je dag volkletsen zeg !! @WELKOM : nieuwe mei-mama's !! Iemand iets van Mama T gehoord ? Bijna vrijdag en dan .................echo ................
nee, ik heb vanmiddag mijn geld aan speelgoed voor de verjaardag van mijn dochter uit gegeven. Nog een weekje en ze is 1! Pip
Ik ga off en zo in bed nog even lezen. Morgenochtend eerst naar de kapper en dan werken van 13.00 tot 21.00. Hoop dat ik me morgen een beetje meer mens voel.
ben moe, ga zo naar bed. morgenochtend werken.. kort dienstje.. weet alleen mn route nog niet.. hopelijk hebben ze me een leuk rijtje gegeven.. tot morgen!
Nou dat zal ik eens vertellen, Een echt geweldige loopfiets van hout, roze, met van die sliertjes aan de handvatten. Ik dacht als geëmancipeerde moeder ook nog maar eens een auto voor haar de kopen en een blokfluit voor de muzikale ondersteuning en ik had al eerder een xylofoon voor d'r gekocht. Best veel, maar ach je wordt maar 1x 1. Heb een heerlijke taart besteld bij de banketbakker, waar ook onze bruidstaart vandaan komt. Ik heb er zin in! Pip
Zo.. ouders en schoonouders weten het nu ook En we hebben het gevierd, om gezamelijk uit eten te gaan.. Trouwens deze foto is van net (was daarvoor express even naar de wc. geweest ).. Bekijk bijlage 17215 Had normaal een vrij platte buik..
Hahahaha ik ken het moet me ook altijd inhouden om niet te veel te kopen. Hier ligt de kast ook al vol voor sint en kerst. ***schaam*** (Wel allemaal in de aanbieding gekocht) Maar 1 is ook een speciaal feest toch. Mag wel iets extra's zijn vind ik persoonlijk.
Ja, best wel.. heb vanmorgen al voor nood een zwangerschapsrok besteld, krijg ik morgen ws. krijg niets meer dicht.. Alle nieuwe broeken, die ik vorige week heb gekocht, zitten te strak
Voor sint en kerst, dat komt nog en volgens mij moet ik helaas werken op sinterklaas avond. Maar inhouden voor dierbaren dat is een hele moeilijke taak. De kerst zal wel bijzonder worden. Mijn man's broer is ongeneeslijk ziek en dit is misschien zijn laatste kerst. Hij heeft mij in elk geval moeten beloven de 1ste verjaardag van zijn 2de neefje/ nichtje mee te gaan maken. Dus dan hebben we er nog 2. Pip
ik heb gelukkig nog wat zwangerschapkleding, maar vooral zomerkleding. Dus moet wel winterkleding hebben, maar das niet erg @pip: Zal wel heel mooi zijn als hij dat allemaal nog mee kan maken.
Mooie buik al Loran.... die van mij is ietsie kleiner nog.... Heeft de rest ook all zo'n buikje?? Morgen kom MvM bij me langs...... goed he!! Gr. Nathalie
spannend... ben benieuwd wanneer ze mij bellen Aangezien ik a.s. zondag weer voor 8 dagen moet werken..
mijn foto staat in mijn album. Weet niet of je die al gezien heb hihihi. 8 dagen werken. Hoe ga je dat volhouden?