Ik heb vannacht mega beroerd geslapen!!! Alleen maar gedroomd over baby boekjes en kinderstoelen..... had een boekje van babypark gekregen en doorgebladerd voor ik op bed ging haha, slecht idee! werd constant wakker enzo... pfff
Hoi, Ben inmiddels op het werk aanbeland. Even gebeld dat ik wat later kwam en hier zit ik nu. Heb na de bloeding nog heel donkerbruin gehad. Nu heeeeeeel lichte buikpijn. Ik bel vanmiddag wel even om het toch even te vertellen. Dan weet ik ook hoe het verder verloopt en hoor ik wel wat ze zegt. Vannacht moest ik naar de wc en bij het plassen had ik echt pijn in mijn buik. Dat zal ik ook vertellen. Mijn moeder is toen ze zwanger was van mij ook gewoon ongesteld geworden tot de derde maand....ik had nu ook normaalgesproken ongesteld moeten worden.....misschien heeft het daarmee te maken? Pfff
Irritant Babe! Kun je vandaag nog wat slaap meepakken, of wordt het ploeterend door de dag? Spannend Alpenmama, maar kun je niet alvast in je pauze bellen en overleggen? Dan weet je maar wat!
Wat is het hier al supergezellig! Ik heb wel moeite om jullie bij te houden. Ik schrijf inmiddels al bijna 2 jaar bij de Septembermama's mee, dus het is nogal druk, 2 topics bij te houden. Maar ik vind het hier echt supergezellig!
Sterkte meis! kan me voorstellen dat je onzeker bent... wellicht heb je idd de kwaal van je mama overgenomen...
Alpenmama: dat zou natuurlijk goed kunnen, dat je ongi er tóch is in combi met je zwangerschap. Wel heel vervelend, het maakt je onrustig Knuff meid!
Alpenmama heb je geen blaasontsteking???!!!! ff je urnine laten checken! Kan namelijk heel anders aanvoelen als je zwanger bent, en je bent er gevoeliger voor!!! Pip
Ik hou er even mee op! Popje heeft bedacht een aanval te plegen op de laptop. Deze vindt ze erg intressant en we moeten toch maar eens in de kleren komen, als ik ook nog naar de markt wil! Tot straks.. Pip
Oja, nog een klein tipje voor als je wilt weten of je genoeg binnen krijgt: op baby-op-komst kun je een eettest doen. Wel eerst even lid worden, maar daar krijg je dan wel weer een wekelijkse infobrief voor terug!
Dag, haha zo was het inderdaad!! Werd voornamelijk door de BloomFresco kinderstoel achterna gezeten haha, daar had ik gister op internet nog even wat referenties e.d. over opgezocht! niet zo best! Vandaag nog ff doorploeteren en dan lekker weekendje naar Terschelling morgen!
Das een mooi vooruitzicht Babe, lekker er even tussenuit. Mooie stoel trouwens (heb hem even gegoogled), maar best heftig om daardoor achtervolgd te worden
goeiemorgen jeetje wat veel mensen met bloedverlies.. heel goed loran dat je de vk hebt gebeld. hopelijk is t niets joh! ook voor jou alpenmama..pijn bij t plassen klinkt als blaasontsteking.. niet leuk! even bellen idd! duimpjes draaien flink! verder iedereen zwaai
@ Bloom kinderstoel: ik heb de nano gehad: vond het een waardeloze stoel. 'Gelukkig' zaten er scherpe randen aan waaraan de kleine zich kon bezeren en mocht ik 'm daarom terugdoen. Maar heb toen niet weer de Bloom genomen. Had nog een triptrap staan, alleen zonder babyset. Nieuwe set gekocht en klaar, ideale kinderstoel! Trouwens, de kinderstoel van Ikea vind ik ook geweldig! Voor iets meer dan 10 euro heb je daar echt een superstoel aan!
Goede morgen allemaal Wat vervelend loran en alpenmama dat bloed verlis kan begrijpen dat dit je er onzeker maakt. Hopelijk is het loos alarm. @kinderstoel: voor thuis hebben we de tiamo en als we ergens anders gaan eten de kinderstoel van ikea. Die ligt standaard bij ons in de auto. Borstvoeding. Ik hoop ook dat ik het deze keer veel langer vol kan houden. Bij Jordy ben ik met 3 maanden gestopt omdat het er echt een meter uitspoot. Ik moest toen kolven en het dan geven, maar voelde me net een koe en ben toen maar gestopt. Hoop nu met de goede begeleiding langer door te kunnen gaan
Hey dames! @meiden met bloeding, hopen dat het vals alarm is en dat het een gesprongen adertje ofzo is! Pff, vannacht WEER gedroomt dat ik ongie was... Echt vervelend, word er echt onzeker van.. Wel heb ik bijna doorgeslapen, ik werd 'pas' om 6.00 wakker om naar de wc te gaan.. Liefs