Bedankt Arka, het is nu wel zo dat ik erg veel thuis ben, dus hij zal me wel erg gaan missen. Gelukkig is het maar voor een paar uur. En ik hoor zo wel van mijn man hoe het is gegaan.... Bah, ik moet vanavond ook nog eens met een sukkel-collega werken, verschrikkelijk figuur. HADAD ( Help Astrid de avond door ) 8)
Babykamer kunnen wij doorschuiven, maar de eerste paar maanden ligt de kleine toch bij ons in de wieg. Veel haast heeft het dus niet Nathan gaat dan een mooie peuter kamer krijgen. We hebben alleen geen grote kledingkast meer, die is overleden tijdens de verhuizing.... Dus even een mooie ladekast op de kop tikken ofzo. Nieuwe kinderwagen + box moeten we nog wel kopen. En nieuwe positiekleding, want bij Nathan was ik in de zomer zwanger en nu dus winter. Shoppenshoppenshoppen, oh wat erg....
Wij waren toen wel 1400 euro ofzo kwijt.. en nog van die onzinnige dingen erbij als dekbedovertrek en lampenkap en zo'n klamboe allemaal van het zelfde (snoopy wit met lime groen)... oh doe die er nog maar bij en die en die.. ja dat duurdere matrasje zal wel beter zijn, nou doe die maar.. nou dat was wel zo duur allemaal... dat ik later echt spijt had dat ik al die spullen samen bij de baby winkel had gekocht.. heel veel dingen had ik wel 10 x goedkoper bij de hema/prenatal of wat dan ook kunnen vinden... Hahahahahhaa ik zat dus echt op een roze wolk!
hihi ! ik was idd wel van plan om de hema ook even te plunderen maar dan pas als kamertje bekend is wat het gaat worden, Welke kamer hebben jullie ?
He meiden, even een berichtje tussendoor....heb nog een goed artikel gevonden die ons met bloedverlies misschien wat gerust stelt: Bloedverlies - Zwangerschap, bevalling en anticonceptie - Medic Info Loran: heb je nog verlies? Ik nu niet meer sinds vanochtend. Ook verder geen buikpijn meer of pijn bij het plassen....ga maar van het positieve proberen uit te gaan dat het een pseudomenstruatie oid is. AUW! moest hard niezen en dat doet zeer in mijn buik! Weer nieuwe mama's?! Gezellig! Welkom en gefeliciteerd!!! Zo, even weer wat werk verzetten hoewel ik bijna in slaap val hier..... Liefs Alpenmama
@ Alpenmama, Niezen doet bij mij ook zeer! De wel bekende banden pijn Super dat je niet meer bloed. Oh, ik ben gewoon blij met alle kwaaltjes! Die had ik bij de vorige zwangerschap helemaal niet, en toen ging het mis.
Deze lijkt er precies op... BabyHuys Harderwijk >>> Babykamer Parma - Babykamers Alleen hebben wij in de commode ook nog een deurtje met plakjes.. maar voor de rest precies de zelfde kleuren qua wit en zijkant (bruin..)
@ mama2010, leuke kamer! Wij hebben ook zoiets. Wit met donker hout. Zou nu opzich wel een wat lichtere kamer willen hebben ( helemaal wit ) maar denk niet dat m'n kerel het toestaat.... @ Linnie83, grrr vervelend kan dat soms zijn hé? Nathan had het laatst ook , en ik was zo moe. Ik heb hem er even uitgehaald en een halfuurtje later er weer in gelegd. Toen sliep ie wel.
Wij hebben bij Baby dump van het merk Interbaby type miami Babykamer Miami met commode 3laden | Babykamers | Baby-Dump mag ik eigenlijk deze link wel hier plaatsen?? zo niet dan haal ik hem weer weg hoor
hij is nu toch stil dus ga ik lekker ff op de bank liggen maar bedankt voor dtip. Ga ik de volgende keer wel proberen XXXX
Tip: Marktplaats! Ik heb een tweedehands kinderkamer gescoord helemaal in topconditie van 1700 euro voor....... 240 euro!!!
Owww!! Dan moet je ook in het topic van Kaatje, Tinkerbel en ikke meekletsen, de septembermama's 2008 8) Bij deze ben je van harte uitgenodigd
Die is ook mooi hoor Kim! ach we kijken eerst zaterdag wel even en houden MP ook wel in de gaten Echo lukt niet echt goed... zit op het werk en dan neemt hij een A4 formaat ipv aleen de echo als plaatje...