ik gaat ervan tussen. Mischien ben ik r tsraks nog ff. Morgen werken van 9-21. Dus anders tot zaterdag.
ja , hoop zo dat ons beepje op de juiste plek zit en dat het hartje klopt , ..........zou het eindelijk na 3x mis nu goed gaan ????????????
Pffff Marjon2 ik duim wel voor je meis!! Dit is dus al je 6e zwangerschap? Nou dan gaat het nu goed, want ik ben op 06-06-06 getrouwd, dat moet wel een voorteken zijn hihihi *edit: én ik zit in de 6e week van mijn zwangerschap!
Hoe waren de echo's vandaag geweest?? Mijn moederfiets die ik van vriend gekregen heb, moets naar de fietsenwinkel (werd na gekeken). Maar hij viel heel snel om dus liep daar te klagen en nu hebben ze gazelle gebeld en nu krijg ik dus een nieuw veel beter standaard, dus dan kan ik jordy op de fiets zetten en een buggy zonder dat de fiets omvalt hihihihih Ook nog een traphek laten ontwerpen omdat we weer een moeilijke trap hebben en een standaard hekje er niet op paste. maar zoonlief heeft sinds deze week door hoe hij op de tap kan klimmen. Dus Vanmiddag maar even dat hekje opgehaald.
@ Marjon: Klopt het hartje dan al met jouw termijn? Ik dacht dat die pas later ging kloppen.. Maar ik hoop het natuurlijk van harte, succes! @ Roken: Hier nu 6,5 week gestopt Ik rookte een pakje per dag en ben gewoon in één keer gestopt, ik geloof niet in afbouwen. Vanaf de eisprong dus geen sigaret meer gehad. @ Alcohol: Een week voor mijn NOD nog lekker een fles prosecco op Ik dacht nu het nog kan haha 8) Nu drink ik niet, maar zal met oud en nieuw heus wel één champie drinken Yadi: Superrrr van je echo, zeker een lekker gevoel? Pf wij hebben hem morgen, spannend Vandaag gelukkig een leuke dag gehad, daardoor ging de tijd lekker snel. Vanavond weer alleen thuis dus ga bijtijds naar bed. Morgenochtend om half 12 is het zover, brrrrr.. Maar heb er ook echt zin in XXX
Als het goed is kun je ongeveer rond de 6 weken een hartje zien kloppen , kan zijn dat ik nog net te vroeg ben ...........ik weet niet precies hoe mijn cyclus was omdat ik vorige ronde een vmk heb gehad en daarna gelijk weer zwanger ......Op dag 29 had ik mijn eerste positieve test ....... @Ingeltje , het is idd mijn 6e zs en ik hoop dat je gelijk hebt en dat het helemaal goed gaat komen , maar ik wil het eerst zien en hopelijk een hartje anders is het weer een week of 2 onzekerheid .......
Nou ik duik ff lekker de douche in , misschien nog tot zo anders tot morgen !!!!!!(hopelijkmet goed nieuws ~!!!)
Hihihi ik ook. Op Julians verjaardag heb ik ook wijn gehad. Nu houd ik me er netjes aan tot de 13 weken! In mijn vorige zwangerschap heb ik geloof ik 3 glazen wijn gehad in totaal ofzo.