Goedemorgen.. Wat goed Alpenmama dat het bloedverlies nu niet meer rood is.. En wat super dat ze willen kijken!! Ik moet zo weer bellen. Bloedverlies is ook helemaal weg, na gistermiddag.. aar poeh.. je kan schrikken zeg!
dasidd schrikken en spannend maar gelukkig dat julllie allbei even mogen kijken ... Iemand trouwens nog iets van MamaT gehoord ,of heb k dat gemist ?
Goedemorgen meiden Alles goed hier? Weer nieuwe zwangere dames bij: JOEPIE! Alleen jammer dat sommigen enkele negatieve verhalen hebben uit het verleden, wat mij dus negatieve gevoelens doet krijgen. Ik was opgelucht na de eerste echo (dat ik het hartje hoorde) maar nu word ik toch wel bang dat het mis zal gaan hoor Maaaaaaaaaar we moeten positief blijven he dames!
@Tinkerbell, Marjon en Alpenmama. Heel veel plezier met jullie echo's.. dat jullie alle 3 maar een mooi hartje mogen zien kloppen!! Vandaag weer een dagje werken.. en dan lekker WEEKEND!!!
Sorry Julied als ik negatieve gevoelens bijje oproep , doordat het bij mij ook een paar keer niet goed is gegaan , maar dat is nou eenmaal de realitieit dat het ook verkeerd kan gaan .. En we moeten zeker positief blijven denken , maar da's niet altijd zo makkelijk ..........
mama Alpen, geen helder bloed is iig een goed teken. succes bij de arts vanmiddag. Sorry verder niet bijgelezen
Goedemorgen meiden! Zo ik heb weer heerlijk geslapen alleen nog even vandaag doorkomeno p het werk en dan is het weekend !!!!!!!!! pfffffff kijk er echt naar uit
Hallo meiden, Ik kom me hier aanmelden. Ik weet nu ongeveer 2 weken dat ik zwanger ben. Maar ben daarna meteen op vakantie gegaan en gisteren zijn we teruggekomen. Ik klets ook al een poos mee in het NOD forum.
heb nooit echt mega - kwaaltjes gehad , van goh wat voel ik me zwanger .............maar ik geef daar nu ook niet echt aan toe ..misschien barsten ze na vanmiddag wel los !!
Klinkt idd leuk ! Wij hebben Levi zijn babykamer van MP en gaan vanavond kijken voor zijn volgende kamer
Goedemorgen allemaal.... Ik heb ook weer lekker geslapen! Alleen midden in de nacht boven een kan hangen voor MvM was effe wennen. Gr. Nathalie
Hoi, Ik ook een nieuwe zwangere, weet het ook al 2 weken maar ik heb even rustig aangedaan met aanmelden hier... Is het een beetje gezellig hier? Ik ben zo verschrikkelijk moe de laatste dagen hoop dat dat snel minder wordt en mijn buik, ben benieuwd hoe lang ik het nog geheim kan houden... haha Ik heb volgende week maandag mijn 1e echo vind ik wel heel erg spannend. Gelukkig mag ik vrij snel komen... Vandaag maar even winkelen voor verjaardagskadootjes en prijsjes... EN vanavond heb ik een lekker avondje bank gepland. Kaatje85 Jouw buik mag er ook wel zijn Alpenmama veel succes vanmiddag...