Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    WOOOOOOHOOOOOOO van harte meis!!!!!!!

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ welkom voor alle andere nieuwe zwangere natuurlijK :D

@ kaatje : wow die groeit hard :D

3. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Verkoopster kleding en schoenen
    Drenthe
    @ Kaatje oh wow mooi buikje al. ik was bij de eerste ook zo vlot en denk met de tweede ook dus wil het volgende week bekend gaan maken. Hebben dinsdag echo dus dan weten of het goed is en of het hartje klopt. ben wel beetje zenuwachtig eigenlijk

4. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Kaatje: wauw mooi buikje. Hier gelukkig nog niet, anders kunnen we het zeker niet meer geheim houden. Benieuwd of het lukt dit weekend. Schoonouders komen helpen in huis/tuin om op te ruimen.

@Alpenmama: wat goed dat ze je toch willen zien! Succes.

@Tinkerbel en Marjon: succes met de echo straksjes

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marjon, nee maar ik loop al vanaf Levi zijn zwangerschap in positie broeken.heb nooit meer mijn eigen broeken gepast

Mik2sept. welkom en gefeliciteerd

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik kon na mijn zwangerschappen na een week of 2 alweer mijn eigen broeken aan.alleen mijn strakste broeken die zijn nooit meer lekker gaan zitten , je lichaam veranderd toch ........

7. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Drenthe
    ik ben jaloers!!! hahaha kan ook mijn oude broeken niet meer aan na mijn eerste zwangerschap. heb allemaal eenmaatje groter kunnen kopen.

gisteren 2 positiebroeken gescoord bij babudump! mamalicious voor 25 euro! En zelfs in lengte! ben helemaal happy maar wil voorlopig nog even mijn eigen broek volhouden haha.

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    meiden ik wil jullie advies:

zondag 25 oktober ben ik jarig
    maandag 26 oktober krijgen we een echo
    nou belde ik vanochtende de VK op of we de echo op vrijdag 23 oktober mag hebben ivm verjaardag en vertellen van zwangerschap
    helaas..... niet mogelijk om te verzetten en dus afspraak staat nog op de 26ste....
    wil het eigenlijk pas wereldkundig maken als we een 2e goede echo hebben gehad.... vinden jullie het 'stom' om naar een echo bureau te gaan en hun een echo te laten maken op de vrijdag en dan maandags gewoon nog naar de vk voor hun echo...
    op die manier kunnen we het wel in het weekend wereldkundig maken :D
    graag jullie mening... :D

9. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Drenthe
    dag; ik vind het zeker niet stom. maar het wordt wel een prijzige bekendmaking. maar dat is een afweging die je zelf moet maken. wel een beetje flauw trouwens dat ze je echo niet een paar dagen eerder willen doen

10. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Drenthe
    hey dames ik ga even boodschpjes doen ik kom vanmiddag wel weer even spieken

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ze maken alleen echo's op de maandag bij onze VK

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jullie krijgen de groeten van mijn wc pot :(

Dag, zou idd kunnen,maar wat Sebratje zegt. Is wel prijzig.
    Ik hecht eigenlijk niet zoveel aan een goede echo. hebben het hier ook al verteld en dinsdag pas een echo. Veel mensen hangen echt aan die echo of de 12 weken maar het kan met 20 of 30 weken ook nog mis gaan.

13. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Dag, kan je die maandag daarvoor niet dan? Dan ben je 11 weken 2 dagen, lijkt me ook prima toch? Heb je de reden erbij gezegd?

En anders vind ik het helemaal niet stom hoor, geef je groot gelijk zelfs. Mij zou het geld dan ook niet maken, is toch juist leuk om het op zo'n gelegenheid bekend te maken :)

Zo, toen was het alweer kwart over 10. Ik kom de dag wel door ;) Aaaaah over een uurtje ben ik al bijna aan de beurt :$

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    nee het geld maakt mij ook niet uit alleen is het niet gek dat je dan naar een bureau gaat buiten je VK weten om...

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Succes Tinkerbell !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Gefeliciteerd en welkom, ik vind je onderschrift wel erg bijzonder ik ben op 7 juni 2007 getrouwd met Sven, :)

Pip

17. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Goodmornin'!
    @kaatje, jeetje wat een buik! :D
    @echo's vanmiddag, hopen op een goede echo! Laten we daar wel vanuit gaan;)
    @nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd!

Sorry dat ik niet meer op iedereen reageer, als ik savonds niet ben geweest is het zoooo onwijs veel om bij te lezen!!! Ik heb me voorgenomen om elke keer de laatste 3á4 pagina's terug te lezen, anders wordt het echt een dagtaak!
    Heb ik verder nog dingen gemist?
    Liefs Kimonootje

ps. nog 10 nachtjes!!!!!!!!! :D:D

18. SanneRosa

SanneRosa Lid

20 okt 2008
    39
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    @dames die vandaag echo's hebben ... succes! Thumbs up!
    @Julied het was niet mijn bedoeling iemand onzeker te maken. Aangezien hier niemand het weet vind ik het fijn wat op het forum mee te kletsen, en te delen wat je zoal voelt en ervaart, dat geldt toch voor iedereen?
    Ik wens iedereen juist vertrouwen en hoop en een prachtige goede zwangerschap!

19. SanneRosa

SanneRosa Lid

20 okt 2008
    39
    0
    0
    @Pip, en oh ja wat een mooie babykamer, ik heb die website gelijk gebookmarked!

20. Julied

Julied Actief lid

23 jan 2009
    274
    0
    0
    Belgium
    @ Sannerosa; geen probleem hoor, natuurlijk mag je je ervaringen delen, maar het zit gewoon in de mens om negatieve ervaringen meer te onthouden dan positieve. Das het enige dat ik daarmee wou zeggen ;)

Deel Deze Pagina