Marjon jij ook succes!!! Dag, oh nee hoor dat is niet gek Pretecho's doe je altijd buiten je eigen vk om, ze hoeft er niet eens van te weten! Nou wij gaan Fenna weg brengen en dan op pad. Duimen jullie dames, ik kom het vanmiddag melden!
@Julied, mooi, lucht geklaard! Mensen zijn raar wat dat aan gaat ja daarom lopen goed nieuws kranten niet
@ sanneRosa; hihi inderdaad Ik bedoelde alles helemaal niet vijandig hoor, is gewoon mijn eerste zwangerschap en ben heel erg onzeker. Laten we hier dan maar een "goede nieuws" forum van maken Hopen dat iedereen in mei een beebje in de handen heeft!!
Ik ga de kindjes wegbrengen , kopje koffie doen bij schone moeder ( zij is de enige die het weet ) en dan wachten daar op manlief en dan maar is richting ziekenhuis !!!!!! Tot l@ter
@SanneRosa: Ik heb net je verhaal eens gelezen, ik vind het echt rot voor je dat je dit hebt moeten meemaken Ik duim met je mee dat het ditmaal helemaal goed gaat!! Nog eens sorry als mijn reactie op de negatieve verhalen nogal hard en harteloos klonk!
Wat ik uit haar berichten begrijp is dat ze denkt dat het fout gaat en moet afwachten tot maandag.. zie iig nog niet dat ze echt al een mk heeft gehad. Hoop dat ze maandag toch gewoon een goede echo heeft
Ik begrijp er ook uit dat ze 's nachts een nieuwe bloeding heeft gehad en er al een beetje vanuit gaat dat het niet goed is gegaan ... oh meis...ik duim, wij duimen allemaal!!
Ohnee, ik hoop echt dat alles goed gaat!! Alle dames met echo's, have fun!! Lekker loeren Ik heb net en afspraak gemaakt, maandag 12 okt. Ik ben dan 7 weken, ze zullen dan wel wat zien toch? Heb hier een meneer van KPN, hopelijk doet het internet het vandaag weer ( we liften nu mee op de buurman zijn internet ) En eindelijk weer een huistelefoonnummer, word weer gek van KPN. Heb al weer voor 100 verbeld!
Tinkerbell: ja maar doen ze die 'pretecho' ook al met +/- 11 - 12 weken? daar zit ik een beetje mee... babyview.nl bied het namelijk aan maar zie niet vanaf hoeveel weken... iemand een idee?
Dag geen idee, normaal gebeurd het tussen 20 en 30 weken omdat je dan de mooiste beelden hebt,maar het gaat bij jullie denk vooral om een kloppend hartje? Je kan ze altijd even mailen.
nou ja om een soort van 12 wkn echo idee te hebben kloppend hartje hebben we al gezien inderdaad en wil voordat ik het wereldkundig maak, nog een echo hebben gehad om te zien of het wel verder is ontwikkelt zeg maar....
Kijk anders hier eens? Praktisch alle pret-echo adressen van Nederland en de kosten van de pret echo op een rijtje.