Mei 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dag, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke data kan jij? Meerdere data aanvinken is mogelijk!

1. 30 januari

2. 6 februari

3. 13 februari

4. 20 februari

5. 27 februari

6. 6 maart

7. 13 maart

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Moet zeggen dat ik door de nare ervaringen hier mij ook wel onzeker maken, maar we moet elkaar door deze lastige periode heen helpen. Hoop dat als ik straks lekker kan genieten als ik het hartje heb gehoord en de echo heb gezien

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik ben overgedragen aan de VK vanmorgen gebeld voor een afspraak en mag 7 oktober komen. Ik ga nu op bed, had 12 man te eten vandaag :( , en ben kapot. Morgen gaan we ff lekker shoppen :D .

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    so das wel aardig druk mars, maar slaap lekker en shopse morgen

4. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ik heb nog geen afspraak bij de VK...kan maandag pas bellen;)

Wie is 't eerst aan de beurt ?

;)Mirre

(Vlgns mij ist gelukt Linnie:))

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    jaaaahhhh ik zie hem joeeeepppiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee

6. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Jeah ben nu echt blij met mijn nieuwe banner :D Je moet wat doen he als je op de bank hangt ;)

Over onzeker zijn: Ik geef idd volmondig toe dat verhalen op deze site niet echt meewerken aan een positief gevoel ;) Maar kom op meiden, ga die nou niet zitten lezen! Wees blij met het kloppende hartje, mijn echoscopist wees vandaag het hartje aan en zei: Zo pff dat moet een opluchting voor jullie zijn, de kans op een miskraam is nu echt vele malen kleiner. En dat zeggen ze niet zomaar ;)

Weet je wat het is? Over 12 weken beginnen de 20 weken echo's en ben je weer net zo bang en onzeker, dus probeer een beetje te genieten :D

Kerst: Ik ben toch wel zooooo GEK op kerst EN Sinterklaas :D Lekker naar de Intratuin enzo, warme choco, winterefteling, heeeeerlijk :)

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja erg druk te druk, ben al vanaf 5 uur vanmorgen in de weer.
    Ik was dus lekker kort af en emotioneel whaha, ze hadden het niet door gelukkig :D .

Lekker slapen allemaal!!!

Dikke KUss

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik denk dat ik wel zal moeten...mijn zomerjas gaat nu al bijna niet meer dicht! :$

Een vriendin plaatste gisteren een link van een winterjas/draagdoekjas/positiejas. Er zit een soort tussenstuk in, zodat je de jas kan vergroten met zwangerschap maar ook als je veel met kindje in draagdoek loopt. Hij kan er gewoon overheen!!

9. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    We hebben een lijst, maar die hebben ze ergens anders gezet. Zal eens kijken of ik die voor je kan vinden :) IS alleen om de afspraken en uitgerekende datum neer te zetten, dus niet om te kletsen hiihihi

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Poncho? En wat een goed idee!!

11. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Rustig aan Tinkerbel, eerst lekker van de herfst genieten. mooie kleuren wandelen en warme choco.
    Kortere dagen en kaarsjes aan.hmm.

@ Linnie, hoe oud is je eerste kindje?

Mirre

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    @tinkelbel> daar heb je gelijk in. We moeten positief blijven, maar als je nog geen echo heb gehad, maken zulke verhalen je wel extra onzeker en dan duurt het w88 tot 12 weken wel erg lang ;)

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/165693-lijst-mamas-mei-2010-a.html

Even de lijst om te laten zien, maar hier niet in aanpassen dus ;) dat kan je doen bij bovenstaande link!

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
  15. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    ingeltje: Je heb hem sneller gevonden als mij ;)

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Overigens voel ik me helemaal niet onzeker! Het komt waarschijnlijk ook omdat het mijn 2e zwangerschap is, maar ik heb echt zoiets van... ik zie wel hoe het gaat lopen!
    Bij de 1e was het allemaal véél belangrijker, alles hing af van dat ene moment.. ging ik moeder worden?
    Nu ben ik het al... op 1 of andere manier voelt het allemaal wat minder stressvol!

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    het is mijn 2e ook, maar ben toch wel een beetje onzeker, moet zeggen dat ik het wel minder ben als bij Jordy. Denk ook wel dat dit bij me hoort (onzeker zijn). WOrdt wel steeds minder :)

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Haha ik klik gewoon bovenin op bevallingslijst forum ;)

Maar ben ook een DieHard forumfiel ;)

ennuh het is 'dan ik' en niet 'als mij' :D :D :D :p ;)

19. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Ik las iets over een winterjas.....daar weet ik echt nog geen oplossing voor. Ik moet echt wel een goede jas hebben, want het kan hier 's ochtends wel min 17 zijn als ik naar het werk ga.....maar ja, om nou een dure jas te kopen....misschien jas van mijn vader, die is altijd 9 maanden zwanger!!!! Haha

20. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Ingeltje.. ben dus niet echt een held met lijstjes.. snap dat html-en niet.. probeerde mezelf op 8 mei te plaatsen, maar lukt dus niet..
    kon ook het bericht niet verwijderen, dus heb nu maar gevraagd of jij het wilt aanpassen hihi

Deel Deze Pagina