@ Julied, welkom en van harte! Wat is PCOS precies?? @ Dag.. inderdaad leuk dat plaatje. En die kikkervis begint nu al vorm te krijgen!! @ Ego, ik voel me ook duf en onzeker. Heb net de vk gebeld.. zegt die assistente: ik bel je wel terug: wanneer was je ook alweer de vorige keer bevallen? Ik: dec. 2007. Zegt ze: zoooo dat is snel alweer zwanger! Nou ja zeg. Valt toch wel mee??? Ga ik me daar weer druk om maken he.. Eerst of het allemaal wel goed gaat daarbinnen, vervolgens of 2,5 jr lftdsverschil wel oké is. Pffffffffffff Zou het komen door die hormonenrush????
nou ja zeg! das toch een mooi leeftijdsverschil.... gossie zeg dat zij daar over oordeelt... nee hoor meis ik zou me er niets van aantrekken!!! lekker genieten hoor ! ja hé ben wel trots op het idee dat dat in MIJ groeit hihi!
Ik ben er ook trots op hoor, heel bijzonder dat je lichaam dat gewoon kan toch? Had ik bij nr 1 niet zo maar nu wel. Gek, volgens mij beleef je niet elke zw schap hetzelfde. Nog wat anders. .misschien heeft iemand van jullie hier ervaring mee.. ik heb op 20 oktober met een vriendin afgesproken om nr de sauna te gaan. Kan dat dan al??? Vwb zwangerschapsduur??
@ Ego, ik voel me ook duf en onzeker. Heb net de vk gebeld.. zegt die assistente: ik bel je wel terug: wanneer was je ook alweer de vorige keer bevallen? Ik: dec. 2007. Zegt ze: zoooo dat is snel alweer zwanger! Nou ja zeg. Valt toch wel mee??? Ga ik me daar weer druk om maken he.. Eerst of het allemaal wel goed gaat daarbinnen, vervolgens of 2,5 jr lftdsverschil wel oké is. Pffffffffffff Zou het komen door die hormonenrush????[/QUOTE] Haha, bij ons zit er straks maar 2 jaar tussen En laat ze maar lekker lullen allemaal. Een vriendin van mij heeft er 7 jaar tussen zitten en die krijgt ook heel veel negatieve reacties. Persoonlijk vind ik dat ook veel, maar zij zijn daar blij mee.. En dat is toch het belangrijkste.. Verder werk ik op hoodkantoor van uitzendorganisatie.. Administratief werk en lekker maar 3 dagen per week sinds ons zoontje er is.. Is hier alleen wel wat rustiger, dus nu ff lekker op deze site alles bijlezen
ik ben even in paniek bij slijmverlies had ik bruinverlies! gebeld naar gyn en die zegt dat ik moet afwachten zit hier te trillen op mijn werk
SAUNA: dit heb ik via google gevonden: http://www.healthylives.nl/ontspanning/sauna-en-wellness/Sauna-en-zwanger
@ arka: heb je krampen? enheb je echt roodverlies? wat gaf je gyn aan om te doen? moet je langskomen of dat niet?
Ook ik mag me toevoegen aan de Mei-Mama's Volgens de HA ben ik rond 07-05-2010 uitgerekend.. Wel grappig want mijn vriend is ook in mei jarig, dus misschien alvast een kadootje voor hem hahaha!
moet wachten ondertussen 5 keer gaan 'kijken' en niks. was slijm met beetje bruin/rood weet het niet goed meer ik ben zo ongrust mag hier niks laten merken, zit met de tranen in mijn ogen ik wil hier niet zijn!
Thanks. Niet zo handig dus; beter een maandje later. Op 20-10 ben ik 11,5 wk (denk ik..) beter maar een weekje of 2 verzetten dus..
@ Arka, sterkte meid! Heb je nog steeds geen krampen? Hopelijk zet het niet door of is het bloedverlies zonder specifieke reden. Leef met je mee!
och meis toch...hoeft niets te betekenen hoor.... kan gewoon oud bloed zijn of heb je gisteren gemeenschap gehad waardoor er een vaatje is gesprongen? maar als het echt bruinig is neig ik toch meer naar oud bloed..... haal even een paar keer diep adem en sluit je ogen even zodat je even onspant meis.....