@ Loran: ik hoop dat het niet juist is wat de vk zegt maar wil je heeeeeeeeel veeeeeeeel sterkte wensen. Knuffel!
Loran, stolsel verlies is echt reden om te bellen en je kan beter 10 x teveel dan 1 te weinig bellen. De VK is er voor jou in dienst. Heb je al gebeld ? Ik lees net dat je de VK al gesproken hebt, ik duim wel voor je dat het goed nieuws is, maar miss. kan je zoals de Vk zegt van het ergste uitgaan, dan kan het alleen meevallen. He bah. ík vind het naar voor je en leef met je mee, fijn dat je vanmiddag al terecht kan en sterkte de komende uren. Mirre
Huil maar lekker uit Loran, is er iemand bij je om te troosten? Mijn ogen worden ook vochtig, ik vind 't zo rot voor je.. Je kan nix anders doen dan afwachten en proberen kalm te blijven. Knuffel, Mirre
Hey veghelsemeid, Wat een machtig gevoel he zo'n positieve test, gefeliciteerd. Ik ben blij dat ik nu zekerheid heb met de positieve test, maar dat is pas de eerste stap... Er volgen nog zoveel; eerste hartje horen/echo zien 1e termijn 2e etc. Succes (allemaal)
ben alleen.. mijn vriend is bij mijn zwager, mototrijles aan het volgen.. Ben alleen met mijn dochter.. :s En die maakt een troep momenteel..
Miss. heeft je dochter zin in 'n knuffel, lich. contact kan troost geven. En wij zijn er ook voor je, maar 'k kan je angst niet wegnemen, alleen 'n hart onder je riem steken en wat afleiding geven. Lucht je hart hier maar.
aaah loran nee he ik blijf duimen hoor.. dat je toch strax een hartje ziet kloppen! ik zou mooi mn vriend bellen hoor! laat m maar lekker naar huis komen welkom veghelsemeid! en gefeliciteerd!
Hij wou blijven, maar heb hem weggestuurd.. Hoezo erg.. Denk trouwens dat het einde is. begin lichte krampen te krijgen (of het is de zenuwen, of echt einde)
Och Loran, schrale troost maar bij m'n mk's kon ik vol verwondering en dankbaarheid naar m'n kindjes kijken, dat het bij hun "zomaar" goed was gegaan. Sterkte meid.
Weet momenteel niet wat ik moet voelen, ben merendeels verdoofd, qua gevoel. Aan de ene kant denk ik: hartje kan nog niet kloppen, ben pas 6 weken en 1 dag. Aan de andere kant: heb geen krampen (erge), dus kan nog goed zitten..
jawel toch loran? dat begint langzaam op gang te komen in week 5. dus als t goed is moet je nu toch wel een hartje kunnen zien?