krampen zakken weer af.. denk dat het door de spanning komt.. zal me zo even gaan aankleden.. blegh.. en broekloeren..
Hier mag je lekker zeuren hoor Loran. Houd moed inderdaad en ga lekker/vieze klusjes doen (broekloerenhihi) Hoop voor je dat 't snel 4 uur is..en je wat hoort kloppen. Schijnt idd al te kunnen rond 6 wkn. Mirre
Zo hallo dames!!! Ik wilde een poging doen om bij te lezen sinds gisten 19.00 uur.. maar er zijn gewoon 20 pagina's ofzo geschreven! Hoe is het hier met iedereen??? Zag wel een paar nieuwe mei mama's erbij? Van harte gefeliciteerd!!! En lekker genieten..... Ik ben zooo moe.. gisteren een feestje gehad.. pas om 2 uur in bed... niet goed voor zwangeren vrouwen he... Nu lekker mijn dochter ophalen en vanmiddag maar eens een beetje shoppen.. wellicht ook maar ff naar de prenatal spieken! Zoals de rest hier op het forum.. hahaha!! Heeft iemand al ervaring met de kinderwagen JOOLZ? Leek me wel een leuk ding..... Nou dames ik denk dat ik vanavond pas weer mee lees.... Houd jullie taai allemaal vandaag en tot later!
Loran sterkte meis, ik duim voor je Jeah ben vandaag 8 weken zwanger Wel leuk, ik ben elke keer op een zaterdag een week verder Zo wij hebben de wagens Althans de Bugaboo staat hier al, want die was op voorraad. De duowagen niet, maar ja die hebben we dan ook voorlopig niet nodig, laat die maar lekker daar staan Hij loopt echt onwijs lekker, heb net al een stuk gewandeld ermee en ga vanmiddag ook nog even een flink stuk wandelen met Fenna Morgen misschien naar het bos, daar is het nu echt goed weer voor... Nu ga ik ff lekker een tukkie doen, ben echt moe! Vanavond gaan we lekker gourmetten samen, eindelijk een keertje een avond samen thuis
loran je zeurt niet meid! logisch dat je zo denkt! en daar zijn wij voor he.. voor de leuke maar ook de minder leuke dingen. hoop echt dat je echo goed is vanmiddag! tinkerbel feli met je 8 weken alleen klopt je banner dan niet
@loran: Wat rot voor je meid. Heel veel sterkte vanmiddag, We duimen hier dat het toch allemaal meevalt. @tinkelbel: Gefeliciteerd met je 8 weken.
@ Loran, je loopt niet te zeuren hoor! @ Pien, oh ik ben jaloers! Wil m'n Bugaboo ook al kopen. Welke aanvullende set van Paul Frank heb je? En even onbeschoft, hoeveel was je nu kwijt? Met kortingen enzo? Ach, nog even een paar weken wachten. Als de echo goed is ga ik 'm meteen bestellen. Zit nog te twijfelen over helemaal zwart of oranje... Ben lekker bezig op het werk, radiootje aan. Net in de stad even wat leuke verjaardagskado's gekocht voor onze zoon. En bij de Hema wat overtreksetjes voor het wiegje en mooie kruikzakken ( voor de rest durf ik nog niet zoveel te kopen hahahaha )
ikheb ook al dingen gekocht.. *sokken * wieglakentjes En we hebben een leuke wieg gezien, alleen de kleur staat me niet aan
Ik wilde ook eerst een wieg kopen. had bij Jordy de wandelwagenbak boven staan, maar vond dit erg lastig. Als je dan wil wandelen moet alles weer naar beneden. Nu kon ik er een van kennissen lenen. Is wel mijn smaak niet maar goed scheelt weer min 80euro
goed dat het bloeden toch wat gestopt is loran!!! veel stertke straks. Ik had op 6 weken en 2 dagen een kloppend hartje, maar als je nog geen hartje ziet is het ook niet onrustwekken hoor! veel sterke meid ik denk echt aan je!!!
Nijntje27: rugpijn hoort idd bij de zwangerschap. Je bekken en alles daar in de buurt is aan het verweken (zeg je dat zo?) er wordt langzaam ruimte gemaakt zodat je kindje straks erdoor past Linnie83: Ik heb ook 6 pendels die zeggen dat het een meisje wordt! Alpenmama: oud bloed gelukkig! Ik denk idd dat het bij jouw lichaam zo hoort? Mirri: haha denkt jouw mannetje een tweeling!? Ik denk zelf ook dat ik een tweeling krijg. Is grote onzin natuurlijk, dat kun je niet voelen, maar ik weet niet.. ik houd het wél in mijn achterhoofd Astrid85: heh jakkes.. weer misselijk Loran: oh neee... ik hoop dat het loos alarm is.. ik ga duimen hoor om 16 uur... maar wel verstandig om alvast je voor te bereiden op het ergste .. leef zo met je mee Arka: bij jou is het gestopt? SUper!! Geeft je vast een stuk zekerheid! Tinkerbel: wat een goed idee, samen gourmetten! Heb het gelijk hier ook voorgesteld, maar hier wordt het kaasfondue..jammie!
Ik ga er gewoon vanuit dat het niet goed is/ gaat. Dan kan het meevallen... Ben blij dat het nu vrijwel gestopt is, nu alleen maar bruin. Maar wou eerst de echo afzeggen, maar doe hem toch gewoon..
Oooh Ingeltje, kaasfondue!!! Ik ben inmiddels een expert, ahum....haha. Hoe maak je het klaar? Heb je trouwens mijn PB teruggekregen met gegevens? Gewoon om zeker te zijn dat het er is hoor, niet omdat ik ongeduldig ben!
Loran, ik wil je niet bang praten maar wel mijn ervaring met mijn MK met je delen. Ik had eerst ook alleen maar bruin verlies, af en toe wat rood en daarna weer bruin. Ook geen krampen ofzo. Maar het voelde ook niet goed. Toen na ongeveer 4 dagen werd ik "gewoon" hevig ongesteld. Hoop zo dat het allemaal nog goed zit! Zo, nog anderhalf uurtje en dan weekend. Hoorde van m'n kerel dat 2 zwangerschapsbroeken zijn binnengekomen En heb daarnet een mooie poncho gekocht ( goed idee Pien! ) dat voldoet wel voor in de auto. Op de markt, 15 , kopenkopenkopen!
hoor ik daar kaasfondu? waar waar? ik kom ook jummie jummie loran gelukkig is t gestopt.. ben heel benieuwd naar je echo!
Ja heb ik binnen! Moet alleen ff de rust zoeken, gisteren was tv aan en mannetje op de bank. Dan lukt het niet zo goed
Wij kopen altijd een pakje kaasfondue ghihihi ik heb het nog nooit zelf gemaakt. Wel een goed idee trouwens!
wij hebben ook al heel wat in huis aan baby spullen.. eigelijk qua grote dingen alles al.. maar ja dat krijg je als je zolang bezig bent. dan krijg of kan je voor een klein prijsje dingen van andere overkopen.. net voor de gein en mn eigen gemoedsrust nog even een 2 voor 5 euro test gedaan. had de urine er nog niet op gegooid of t teststreepje was al zichtbaar. en is nu 2 keer zo donker als t C streepje..