Meiden ik ben er vandoor. Moet me nog aankleden... en zo lekker een boterhammetje eten. Fijne zondag!
als het goed is zal zo'n vast schrijfster het toch wel melden in het topic.... iig dat zal ik wel doen aangezien het toch elke keer weer spannend is
ik vind het ook een overzichtelijk idee. Ik ben er ook niet heel vaak, lees wel veel. Maar ik werk 38 uur en ben s avonds zoooo moe dat ik om 9 uur op bed lig. Ik werk tot 6 ( winkel he) en geen internet. Maar vind t zo leuk om mee te kletsen. Ben nog lekker misselijk op z'n tijd. Moet echt om het uur eten. Soms denk ik wel eens als dit het is....., daarna ik weet waarvoor het is.
Misschien wel, maar inge en ik weten uit ervaring dat zo'n lange lijst op den duur niet gaat werken, sowieso ook omdat je maar een bepaald aantal tekens neer kan zetten. Soms kan je dus geen nieuwe afspraak neerzetten omdat iemand die niet mee schrijft de lijst vol houd
mannetje maakt me nu lekker een uitsmijter!!! Raar he ondanks misslijkheid wel trek in eten. heb kriebels in mijn buik. Morgen echo....hoop zo dat alles goed is!
Spannend ! Gatsie een uitsmijter,moet er niet aan denken nu. Als mijn termijn klopt ben ik vandaag alweer 10 weken
Spannend morgen een echo. Ben benieuwd. Ik ken het misselijk zijn, maar toch willen eten en dan gaat het even en dan komt het weer 10x zo hard terug
10 weken alweer. Gaat snel he!! Jij bent er wel echt ziek van he. Ik hoop dat t met en week of 2 beter wordt voor je
Ja behoorlijk,maar heb bij Levi ook 4 maanden boven de pot gehangen, dus ga daar nu ook maar weer vanuit, kan het alleen maar mee vallen. En weet wat voor moois je er voor terug krijgt dus gewoon even tanden op elkaar en er doorheen.
Dat is ook het gene wat we in ons hoofd moeten houden denk ik. Er komen nog wel meer moeilijke tijden
Zo hier ben ik ook weer eens! @Krysteleva: van mij ook een knuffel en sterkte!!!! @Loran: hopelijk houdt de kleine zich goed vast en krijg je 7 oktober een goede echo!!! Positief blijven denken maar! @nieuwe mama's: gefeliciteerd!!!!!!!!! @alle mensen met goede echo's: geniet er maar lekker van!!! Lijkt me heerlijk daar op die roze wolk!! Hier gaat alles zo z'n gangetje, beetje last van mijn banden af en toe beetje misselijk (ik merk dat als ik af en toe kleine beetjes eet ik lang zo misselijk niet word!) en ik eet 's ochtends wat in bed voordat ik eruit ga, dat werkt tot nu toe ook super! Nog 8 dagen en dan de echo, kijk er helemaal naar uit en ik zie er tegen op, lekker dubbel he? @ verwijderen van de lijst: ik heb ook niet heel veel tijd om mee te kletsen, maar probeer om de twee dagen mee te lezen en alles te volgen! En ik vind het ook nog heel eng om hier heel veel te kletsen, ik denk dat ik na een goede echo wat meer mee klets!!!! (bah wat een negatieve ervaring niet met je doet....) Zo dat was het wel, ik ga nu weer even wat eten! (heb lekker zelfgemaakte (nou ja mijn moeder dan) kippesoep met stokbrood, jammie!)
morgen nieuwe mama welkom en gefeliciteerd (ben je naam even kwijt sorry) over de lijst.. ik vind alles prima, zolang ik er maar op blijf staan hahahaha zometeen naar de verjaardag van mn schoonpa.. zoo geen zin in.. ik ben zooooooo moe tot later dames
hoi meiden Pppfffffffff, jullien kletsen wel heel erg snel en hard. Moet er nog een beetje inkomen hoor. Heb proberen wat bij te lezen, maar 30 pagina's was me echt te veel!!! Ga het nu dan maar beetje proberen bij te houden, maar met peuter die uurtje slaapt overdag, heb ik niet altijd even veel tijd!! Hier denk ik alles zijn gangetje. Gevoelige borsten, af en toe wat misselijk en wat moe. Moet er gewoon vertrouwen in hebben, bij Zoƫ had ik ook niet zoveel kwaaltjes. grjts twinny
Heey dames! Ik zag weer een paar nieuwe zwangere, gefeliciteerd!! Over de lijst: Is idd wel overzichtelijker, maar hoe bepaal je wie er op de lijst blijft en wie niet..? Hebben jullie ook last van een 'Gijs Gans Gevoel'? Ik wil alleen slapen en eten.. Ik MOET echt om de 2 uur wat eten anders krijg ik gewoon last van m'n maag! Maar zodra ik wat eet, zit ik ook snel weer vol... En dan wil ik het liefst weer slapen! Mag alleen niet van mezelf, want meestal moet ik nog zooveeeel doen! Effe doorbijten dus! Liefs Kimonootje