klinkt goed ff lekker liggen , helaas geen tijd voor vandaag , pasvanavond als Thijme en Tara lekker in hun bedje liggen
Dat vind ik idd zwaarder/lastiger bij een tweede zwangerschap. Kan nu ook alleen maar liggen als Levi slaapt.
Hoihoi, Ik kom alleen ff klagen Heb straks een verjaardag, net visite gehad, ben zooo moe. Net geprobeerd te slapen, lukt niet (moest eruit om te eten), vannacht ook al niet. Ben moe en beetje ongi pijn onderin m'n rug, dat had ik he ftiger bij de eerste mk, nu wordt 'k een beetje bang als ik zoiets voel .... Voel me idd soort gans, zit vol, ben misselijk en 'k heb trek.... o,ja slapen zou 'k ook graag willen. Mirre
Heb ik ook heel de dag.....ik wil eten maar ben ook misselijk. En als ik dan toch gegeten heb krijg ik weer een paar uur het zuur.... En onwijs lui, wil de hele dag liggen en of slapen. Heb gelukkig nu 2 weken vakantie.... Ben bakker dus als ik werk moet ik een paar dagen per week om half 5 uit mijn bed. Ben nu deze weken dus erg blij met vakantie!!!!
ik heb gemerkt dat ik beter slaap als ik een bakje yoghurt ofzo op heb. Met een knorrend buikje kan ik ook niet slapen..
Marjan, kan jij die bakgeuren verdragen? Iedere ochtend worden er verse broodjes, koeken ect afgebakken op ons werk en als ik dat ruik kan ik gelijk door naar de wc
Nee, het is echt vreselijk!!!! Ben ook de hele dag op mijn werk honds beroerd..... En dan moet de oliebollen tijd nog komen....Daar zie ik nu al tegenop...
Hou op. Wij hebben van oktober tot januari een oliebollenkraam voor de deur staan. Op zaterdagen wordt er in de hal voor mij de hele dag hamburgers met uien gebakken. Echt niet leuk
Nou normaal gesproken, ben ik bij ons op de zaak degene die de oliebollen bakt.....Dit jaar geloof ik daar niet in, ten eerste denk ik dat die dampen niet zo goed zijn voor de kleine worm, en ten tweede liep ik door de stad gisteren en daar werden ze al gebakken door een andere bakker....nou ik moest hard door lopen. Wij beginnen meestal deze tijd en dan tot en met oud en nieuw.... en natuurlijk ook nog een pan met appelbeignettes..... Wish me luck.... Echt zo smerig, wij zijn ook nog eens een hele kleine bakkerij, dus ookal hoef ik ze niet te bakken sta ik er nog steeds middenin.... Daarbij komt ook nog eens dat mijn collegaatje ook bezig is met zwanger worden. Nu hoop ik dat het haar ook snel lukt maar goed dan staan er 2 groen in de zaak, kan nog leuk worden.....
haha neem je een tijdelijke oliebollen bakker in dienst Zie dat je in zuid holland woont, waar ergens?
O en een tijdelijke oliebollen bakker goed idee. Maar omdat wij zo klein zijn sta ik toch nog naast die pan dan...... Eh ga wel buiten staan
Dorpje rondom Alphen a/d Rijn. Ga mijn echte woonplaats maar niet neer zetten aangezien ik overal via google te vinden ben
ik ben blij. Heb net via mp een mooie schommelstoel gekocht. Mijn mannetje gaat het mooi schuren en lakken zelfde als de kamer. Mooi op beeb's kamer moest ik even kwijt
Leuk ! Vind het wel handig hoor een stoel in de babykamer. Heb toen bij Levi gewoon een luxe bureaustoel neer gezet maar dan kon je snachts met de nachtvoeding gewoon daar neerploffen