Oohh ja.. ik klets ook niet veel maar wil er echt wel op blijven staan hoor! Mei 2010 gaat onze maand worden en wil er graag bewijs van blijven houden hier op de site, whaha!! En wat betreft een tweede topic "mei mama's II"....denk ook niet dat dat een optie is hoor.. gewoon met z'n allen hier en op hyves :-D
oh lekker patatjes.... Ik heb net staan koken, nou mijn vlees aan mijn man gegeven. Hoefde ik echt niet. (wat een lucht zeg) En de aardappels waren ookal niet te eten...bah. Doe mij ook maar zo'n lekker patatje Kaatje mijn woonplaats staat op de hyves nu....
Hallo meiden, Ik moet wel lachen om jullie berichtjes hoor! Ik lees in ieder berichtje: "ben wel moe" of "lig lekker op bed" of " ga zo ff tukkie doen" hahaha...heel herkenbaar! Hoe bedoel je: wij zijn zwanger en wij zijn moe!hihi... Heb vanmiddag even gewinkeld met een vriendin, nog even lekker op een terrasje gezeten, heerlijk! Er gaat dan op zulke momenten echt een geluksgevoel door me heen! Ik weet ook nog niet wat ik ga eten, zal wel wat makkelijks worden. Nog een weekje wachten voor mn echo...heb ik nu al de zenuwen van! Maarja, eerst nog maar een weekje werken. Alvast eet smakelijk allemaal en misschien tot vanavond!
ohw leuk nog 1 weekje en dan een echo.... ik mag de 14de. Ben zo benieuwd. Ben ook een beetje bang daar voor, straks is het allemaal niet echt waar ofzo..... Leuk he onzeker zijn over dit.....heb ik nogal last van (ook na 5 testen)
voor mij nog een nachtje slapen voor de echo. Morgen om 12.45 is het zover. Als ik er aan denk krijg ikde kriebels. Voelt las het moment van de waarheid!!
Ja, ik heb er ook last van hoor! Vooral omdat ik bijna geen klachten heb! (al is dat ook wel weer lekker als ik al die verhalen hoor over boven de wc hangen!) Heb alleen sinds een week wel wat meer last gekregen van mn borsten, ze zijn wat gevoeliger geworden, maar that's all...
@Wimjo: Spannend hoor! Morgen de echo! Je leeft er helemaal naar toe, maar als het dan bijna zo ver is, is het toch allemaal wel eng he?
Kan het me goed voorstellen joh! Wel heel spannend, maar wel heel leuk... Jij gaat toch morgen je beeb bekijken.... Ik moet nog 2 en een halve week wachten... En hopen dat alles daar goed zit. Ik denk dat ik daar nog wel het meest onzeker over ben, heb hier op het forum veel te veel gelezen over het niet goed gaan van een zwangerschap.... Maar goed we wachten wel af.... Ik lees het wel als je bent geweest, ik ga dinsdag lekker met een vriendin naar new castle en als ik dan donderdag thuis kom ga ik vrijdag met mijn man naar de ardenne voor een week. Weet iemand of je als je zwanger bent in een jacuzzi mag? Want die hebben we bij ons huisje.
halloo.. Jullie zijn echt niet bij te houden met al dat geklets, natuurlijk hardstikke gezellig, maar neem het me niet kwalijk dat ik niet op alles of iedereen reageer.. Ook wij hadden vanmiddag een verjaardagsfeestje, maar bij ons was het wel gezellig! Nu zitten er hier kipdrumsticks in de grill, maar gadverdamme wat een lucht!!! Ik had ze beter gegrilled mee kunnen nemen van de slager...
Zo grappig dat bijna iedereen het heeft met vlees..... Ik vind het echt smerig. En als ik dan zo boven de pan hang denk ik stel je je nou aan? Maar jullie hebben het ook.... Dat kan nog wat worden, zit nu pas op 6 en een halve week....
Eh ik ook niet maar kan het beter een keer te veel vragen dacht ik.... dalijk bubbel ik de beeb er uit, en dat zou ik toch jammer vinden....
Hai dames, was ik weer. We zijn super goed geslaagd. We hebben een hele leuke winterjas, 3 truien, 2 blouses, 3 spijkerbroeken een muts, shawl en handschoenen. En een fietstoel voor achterop. En we hebben een verjaardagskado voor de kleine gekocht! Een leuk aquarium met wat goudvissen. Hij staat er nu de hele tijd voor "Piesjepiesjepiesje" ( visje visje visje ) Schattig. Zo, zal even wat bijlezen. Ook ik ben moe na zo'n dagje shoppen. Morgen vrij gelukkig!
Oh en ik heb een wit rompertje bij de hema gekocht, maat 50 Ga zo nog even wat oude kleertjes van de kleine van boven halen. Even lekker gluren wat we ook alweer hadden, is alweer 2 jaar geleden.
Hahaha das waar, maar niet teveel! Heb nu wel weer genoeg uitgegeven Aah die jas is zó stoer. Zal eens even kijken of ik ergens een foto van kan vinden.