Ben je gek met die crisis?! We moeten nu toch echt gaan uitgeven.... Ben het hele jaar al bezig, maart zijn we getrouwd toen daarna op huwelijksreis en nu een beeb opkomst!!!! Ik verdien een bonus van wouter bos, ik help die economie goed opgang!
Hoi hoi, Volgens mij ben ik niet zo heel slim geweest... Ik heb op mei2010 hyve om toestemming gevraagd om erbij te mogen maar dan kunnen mijn vrienden dat ook zien toch??!!??!! En dat is niet de bedoeling dus erica geef me alsjeblieft nog geen toestemming..... Stom he....
Hahaha ja ik zal het tegen mijn man zeggen Nou, er moet nog wel het e.e.a. komen ( waaronder een Bugaboo ) dus het zal wel weer genoeg gaan kosten. Ach, we werken er ook hard ( nou ja hard.... ) voor
MarjanD... Ik heb gelezen dat je de eerste 3 maanden niet in de sauna, bubbelbad etc moet gaan. Bubbelbad/jacuzzi zijn tot hogere temperaturen verwarmd en dat zou in combinatie met een beginnende zwangerschap niet goed zijn. Oh dit heb ik nog ff snel gegoogled: Wees wat voorzichtiger met een bezoek aan de sauna of een plons in de jacuzzi. Vooral in de eerste drie maanden is je baby gevoelig voor hoge temperaturen. En aan het eind van zwangerschap heb je mogelijk al lichte ontsluiting, waardoor de kans op een infectie toeneemt. Ook als je bloeddruk hoog is, moet je oppassen met saunabezoek
Ik was ook al benieuwd of anderen dat kunnen zien. Dan wacht ik nog wel een paar weken! haha.... Mochten anderen het niet kunnen zien dan wil ik me wel aanmelden op die hyves pagina. Ik hoor het wel!
ik dacht dat t een afgeschermde hyves is dames.. hebben ze speciaal zo gemaakt maar goed ik ben geen beheerder dus durf t niet met zekerheid te zeggen
Hier ben ik zo lekker anoniem, op hyves dan niet... Zou het niet leuk vinden als blijkt dat er bekenden ook op zitten, die het dan dus eerder weten als mijn familie... Alleen mijn mams en zus weet het nu, de rest wil ik het vertellen na de eerste echo, 5 oktober...
Hey meiden, Wij zien elkaar wel, maar vrienden kunnen deze hyves echt niet zien!!!! Ben al lid dus weet het zeker. Mama2010, dank je voor het opzoeken, ga er dus echt niet in. Had al wel een voor gevoel maar wist het niet zeker. En ga echt geen risico's nemen.
Ok vrienden zien het niet, alleen de leden van die hyves zelf toch wel? Ik ga me aanmelden op de hyves na de eerste echo, en als mn familie het weet
Zie dat er lekker geshopt is vandaag. Wat marjad zeg is waar. Niemand kan zien dat je op die hyves zit. Hier heel de dag beroerd op de bank gelegen, Heel de tijd misselijk, net ook bijna niet kunnen eten. Ga morgen wel proberen te werken, maar ben benieuwd of het ga lukken. Op ememsafe staat dat het je reactievermogen kan beinvloeden. Ik werk met kinderen. Zouden jullie dan gaan werken?? Ik moet ook met de auto naar mijn werk. Wat zouden jullie doen??
Hoi meiden! Kleine meid ligt lekker op bed dus heb weer alle tijd om te internetten @ Astrid: mooie jas! En goed geshopt zeg. Salaris net binnen? @ hyves: ik heb geen hyves ivm privacy. Ben ik de enige? Hoop dat we hier ook gezellig blijven kletsen. Ik ga morgen de vk bellen. Ben benieuwd wanneer ik een intake heb, zal zo over 2 weken zijn. Spannend weer!
@linnie, gebruik je medicijnen? als het je reactievermogen kan beinvloeden mag je volgens mij niet eens rijden!