@ Linnie: vervelend zeg van die misselijkheid. Ik zou even navraag doen bij de huisarts of apotheek over de bijwerkingen van het medicijn. Ik heb vandaag trouwens ook nog nieuwe winterschoentjes geshopt voor kleine meid. Een paar weken geleden al een hoop kleertjes gekocht dus we doen het maar weer rustig aan.
anders is het echt niet te houden. Maar ik kan me niet ziek melden. Een collega is ziek, dus ik sta morgen als enige vast op de groep en ik heb net 3 weken vakantie gehad
Oooh, spreek net met m'n vader. Die heeft gister verse garnalen voor me gepeld en aan mijn man meegegeven. Die heb ik gisteravond dus lekker voor de helft op gegeten. Nu hoor ik daarnet van m'n vader dat er Benzoezuur overheen is gegooid. Een conserveeringsmiddel. Nu flip ik 'm natuurlijk meteen de pan uit ( hysterische zwangere kiep ... ) Mag dit wil? Kan er niks over op internet vinden. Wel als een ingredient van 1 of andere huidzalf, en die zalf raden ze af de 1e paar weken in de zwangerschap. Heeft iemand enig idee?
@ Linnie: als jij ziek bent kan je niet gaan werken. Dat is onverantwoordelijk (begrijp ik goed dat je op een kdv werkt?) ook als je medicijnen inneemt en je voelt zelf aan dat je niet helemaal helder bent kan je niet gaan werken.
Ja ik werk op een kinderdagverblij op een babygroep, maar ik zal dan ook niet de kinderen verschonen of iets. Zal meer de huishoudelijke kusjes enz. gaan doen. En dan ben ik er in ieder geval als vast gezicht voor de ouders Zit ook heel erg te twijfel hoor wat ik zal doen. Want hoe ik me vandaag voeld is ook niet prettig voor op het werk, maar dacht mischien lijdt het ook wel af dat ik daardoor minder misselijk ben
Vanmorgen een hele grote stolsel verloren.. En vrijwel daarna is he bruinverlies ook (bijna) gestopt!! Denk dat dat de bosdoener was. Voel me en nog steeds zwanger, heb de wc. omhelst, en ben erg misselijk.. Nog steeds geen krampen!!
@ Linnie: dan kan het denk ik geen kwaad toch. Als je dat afspreekt met je collega('s). @ Loran: gelukkig maar! Ik hoop dat je er nu helemaal vanaf bent en kan gaan genieten van je zwangerschap
ik ga het morgen gewoon proberen en als het niet gaat ga ik gewoon naar huis. @ loran: Hopen dat dit het was. Dikke knuffel
Heb de rest van de garnalen maar aan mijn man gegeven Wil het risico niet nemen. Dan maar een lekker vers gerookt poontje, ben helemaal visfreak op dit moment
ik hoop het ook.. was even schrikken vanmorgen.. en heb hem helemaal nagevoeld (sorry beetje erg vies), maar was echt een stolsel Had voor de zekerheid een nachtverband in gedaan, maar die was nagenoeg schoon (op 1 klein bruin plekje na)! Dus heb moed.. morgen even een test voor de zekerheid MAar zou ik nu wel doorgaan met moeders voor moeders? Vandaag niet gedaan, maar heb wel zoiets dat elke beetje helpt toch?
@ As: ik ken dat conserveringsmiddel niet. Nog nooit van gehoord. Waarom zei je vader dat nu pas? Of weet hij niet dat je zwanger bent? @ Loran: alle beetjes helpen. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
Ik heb ook gewoon echt helemaal geen zin om te werken!! Bleegghhh, erg he..... Ik heb morgen overigens wel een gesprek met mijn manager of ik naar 24 uur kan. (Ik werk nu nog 32 per week) Alleen zit ik nog met de issue dat ik een tijdelijk contract heb tot eind februari en ik bang ben nu ik zwanger ben dat het niet verlengd gaat worden.. als ik dan minder uren werk is een ww uitkering natuurlijk helemaal weinig! Op zich is 32 wel te doen. (Ik werk ook 1 dag vanuit huis).. Op zich geen klagen. Maar het is in combinatie met mijn peuter van 2,5.. het huishouden en ook nog eens een verre reisafstand toch een behoorlijke opgave elke week. Ook het thuiswerken wordt steeds lastiger met mijn dochter. Ze slaapt natuurlijk geen hele middagen meer. Jullie tips?
Hij weet inderdaad niet dat ik zwanger ben Heb even verder gezocht, het lijkt geen kwaad te kunnen. Pfieuw, maar goed... eet de rest toch maar niet op...
@Loran: Ik had dat ook hoor, een groot stolsel, heb hem toen ook helemaal bestudeerd!haha, voor je eigen gerustheid is dat wel fijn... Ik had daarna ook geen bruin/roodverlies meer! Ik hoop voor je dat dat het was!