Loran Ik zou nog wel doorgaan. Alle beetjes helpen! Tenzij je je er zelf niet goed bij voelt, dan zou ik stoppen. Ik ben benieuwd wanneer ze met mij contact opnemen. Ik heb me vorige week aangemeld.
Jacuzzi en zwanger zijn Gekopieerd vanaf een dokters site. Zie dat iemand me al voor was Wees wat voorzichtiger met een bezoek aan de sauna of een plons in de jacuzzi. Vooral in de eerste drie maanden is je baby gevoelig voor hoge temperaturen. En aan het eind van zwangerschap heb je mogelijk al lichte ontsluiting, waardoor de kans op een infectie toeneemt. Ook als je bloeddruk hoog is, moet je oppassen met saunabezoek. Eline, ik heb je toegevoegd,maar het is een verborgen hyves dus je vrienden zien het niet Aszz, of het kwaad kan weet ik niet precies,maar in princiepe heb je de eerste 6 weken nog geen bloedband met je kind dus zou het nu iig nog geen kwaad kunnen Loran, mijn duimen blijven draaien voor goed nieuws
loran over mvm.. die zei mij dat als ik zou vloeien of echt bloeden of antibiotica zou krijgen ik niet mocht meedoen.. dus ik zou ze morgen eerst even bellen als ik jou was
@ As: gelukkig maar. Zou er verder ook niets meer van eten @ mama: ik zou (met het oog op) een eventueel ontslag/ niet verlengen contract 32 uur blijven werken. Wat denk je zelf dat je werkgever gaat doen? Als ze heel tevreden over je zijn waarom zouden ze je dan ontslaan? Toch niet omdat je 4 maanden weg bent! Maarja je hebt werkgevers... Ik begrijp dat het veel is met een peuter en het huishouden. Ik werk 24 uur en vind het ook best pittig.
Oh morgen komt MVM bij ons! Was het al helemaal vergeten hahaha! Moet je dan weer een test doen? Dus even plas ophouden tot die tijd ?
@Loran, Ik zou als ik jou was geen test doen. Want als je zwanger bent geeft hij dat gewoon aan natuurlijk maar stel dat het net is mis gegaan geeft hij ook nog zwanger aan de hormonen zijn volgens mij niet meteen uit je lijf. Dus als je echt zekerheid wil zou ik de VK bellen en vragen om een echo of zo iets. @kaatje, ook bedankt voor het opzoeken. Ga dus helaas maar niet bubbelen op vakantie.... Dan breng ik maar drinken en lekkers voor mijn man naar het bad....Ben ik ook nog ergens nuttig voor...
Iemand meld zich net aan op de hyves ( zal hier geen namen neer zetten,maar begint met de S ) maar druk per ongeluk op verwijderen ipv accepteren. Wil je het nog een keertje doen?
Maakt niet uit joh... Wist het zelf ook niet echt zeker. Maar ga gewoon geen risico's nemen. Stel dat het niet echt erg is maar het gaat net daarna mis. Ga ik mezelf altijd de schuld geven.
I know!!! Vind het ook best wel lastig. Het is gewoon heel tegenstrijdig. Aan de ene kant denk ik ook, wat is het probleem, ze zullen het gewoon verlengen. Aan de andere kant ben ik gewaarschuwd door een manager, met sommige dingen kunnen ze wel raar doen bij ons bedrijf, waaronder zwangerschappen. TWIJFEL TWIJFEL TWIJFEL!
@marjand: ken jij toevallig K E L L Y W E R V E N B O S? Zag net op hyves waar je woon. Tis een oud klasgenootje. Spreek haar soms nog via hyves.
mama2010. je bent geaccepteerd zwanger en dingen niet zeker weten: Ik neem zelf geen risico's. zou het mezelf nooit vergeven als het fout zou gaan.
He meisjes Kom alleen even snel gedag zeggen, heb echt een offday vandaag.. Beetje misselijk, niet lekker in mijn vel en zoooo verschrikkelijk moe, heb het idee dat ik wel een jaar kan slapen Ik lig dus lekker op de bank, ga Boer zoekt vrouw kijken en daarna naar bedje.. Morgen weer werken na een week ziek thuis en heb nu al het idee dat ik dat niet ga trekken
Tinkerbel, succes morgen !heb er ook een hard hoofd in. Morgen iig de huisart bellen voor pilletjes ofzo. Hoop eigenlijk dat hij iets anders als emesafene heeft.
oh en over dingen niet zeker weten ik neem dus ook geen enkel risico. Toen ik net wist dat ik zwanger was ging ik met een vriendin naar de efteling. Nou ben maar eerlijk geweest tegen haar want ik wilde echt niet in de 8banen. Stel je voor dat..... Sommige zeiden tegen mij hier op het forum mens kan best, maar nee ik vergeef het mezelf nooit. Ookal kan het misschien niet daardoor komen.
ze is 25 of 26. Werkt op een school (weet niet welke)en geeft ook les bij okk. Jazzballet volgens mij.
Zie ik het nou goed? Zie je op je hyves wel de ' gereageerd op reactie van mei mama's 2010 ' bijvoorbeeld????
@mamat: Ik heb even gekeken en als je jouw buzz aan heb staan wel, maar die kan je volgens mij ook uitzetten in je profiel