Mei 2010 mama's Data 1. Dag 1. Pipelina BV Verassing 2e kindje 1. Julied 2. Loesje13 MvM FV Verassing (nog...) 1ste kindje 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama BV ZKH Verassing 3. BabeBabe MvM FV ZKH 4. Eekje BV 4. Tinkerlbel1984 FV TB 5. madeliefs BV TB verrassing 6. desi23 7. Yadi MvM BV ZKH Verassing 1ste kindje 7. Misz86 12. Mamaris BV TB 2de kindje 12. Sjudith MvM BV 2de kindje 14. Kimm29 onbekend: Arka, Ano85, Muisje1 Afspraken 09 sept: Arka echo 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 18 sept: Julied echo 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 23 sept: BabeBabe intake VK 24 sept: Yadi echo + intake VK 29 sept: Sjudith vk 29 sept: Loesje echo 30 sept: Loesje intake VK 02 okt: Pipelina echo + intake VK 08 okt: Alpenmama gyneacoloog 1e echo 23 okt: Sjudith gyneacoloog + echo Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 4 BV (Borst Voeding): 7 FV (Fles Voeding): 3 ZKH (Ziekenhuis): 3 TB (Thuis Bevalling): 3 Verassing: 5 Jongen:0 Meisje: 0
Tsss....voor het eerst dat het me lukt een lijst aan te passen Ik ga zeker voor de BV, wil graag weer thuis bevallen (andere 3 kids ook thuis geboren) en ik denk dat we niet willen weten of het een jongen of meisje wordt...
Oh ja...en MvM lijkt me ook wel wat, maar dan moeten we het goede nieuws eerst aan de andere kids vertellen. Die kunnen we nl niet meer 'voor de gek' houden. Bij de vorige zwangerschap had m'n oudste (nu 14) foliumzuur in het kastje gevonden en vroeg me toen lachend "mam...moet je me iets vertellen...?"
GEEN mexicaanse griep!! Gelukkig....de uitslag is er. Ik heb het wel besproken met de leidinggevende van de verpleging. Hij zal er rekening mee houden, mocht er wel een geval komen, dan word ik direct ingelicht.....
@Alpenmama: fijn! En mooi dat ze begripvol reageren en jij direct ingelicht wordt voor 't geval dat...
ik neem zeker de tijd. mijn collega's wisten het al wel omdat ik sommige dingen niet meer mocht doen. ik zie het wel hoe ik me voel als ik morgen van de gyn terug kom... mijn leidinggevende is altijd verloskundige geweest en heeft hierdoor heel wat begrip. even wat betreft de lijst,...desi23 heeft ook een miskraam gehad.
@inge: sterkte meid! heb er verder even geen woorden voor... @ Arka: hoe is het nu met je? doe je wel rustig aan? @ Yadi: dank je wel meis... is nu echt een kwestie van uitzieken @alpenmama: he wat fijn dat het geen mexicaanse griep is!!! kun je weer rustig plaatsnemen achter je desk
ik zit nog steeds op mijn werk tot nu alleen nog doorzichtig slijmverlies wel wat pijn in de buik, maar heb ik nog al gehad...
tja dat buikpijn kan natuurlijk ook zijn dat je baarmoeder zich uitrekt.... en dat je nu doorzichtig slijm hebt is toch een goed teken!
Mei 2010 mama's Data 1. Dag 1. Pipelina BV Verassing 2e kindje 1. Julied 2. Loesje13 MvM FV Verassing (nog...) 1ste kindje 2. JuniperMana 2. Lee74 3. Alpenmama BV ZKH Verassing 3. BabeBabe MvM FV ZKH 4. Eekje BV 4. Tinkerlbel1984 FV TB 5. madeliefs BV TB verrassing 7. Yadi MvM BV ZKH Verassing 1ste kindje 7. Misz86 12. Mamaris BV TB 2de kindje 12. Sjudith MvM BV 2de kindje 14. Kimm29 onbekend: Arka, Ano85, Muisje1 Afspraken 09 sept: Arka echo 18 sept: Eekje gyneacoloog + echo 18 sept: Julied echo 22 sept: Lee74 gyneacoloog + echo 23 sept: BabeBabe intake VK 24 sept: Yadi echo + intake VK 29 sept: Sjudith vk 29 sept: Loesje echo 30 sept: Loesje intake VK 02 okt: Pipelina echo + intake VK 08 okt: Alpenmama gyneacoloog 1e echo 23 okt: Sjudith gyneacoloog + echo Legenda en hoeveelheid MvM (Moeders voor Moeders): 4 BV (Borst Voeding): 7 FV (Fles Voeding): 3 ZKH (Ziekenhuis): 3 TB (Thuis Bevalling): 3 Verassing: 5 Jongen:0 Meisje: 0
ik denk het wel ja huisarts: "kan van de implantatie zijn, maar hou het toch in de gaten als het rood wordt" wel vergeten te vragen wat ik moet doen als het rood wordt
ik weet wat je voelt arka... ik zit ook continu op de pot... bang om weer een mk te krijgen... irritant!!!
ja ik heb er twee gehad en een hakt er in, maar twee doodt! Ik denk dat ik een derde niet zou overleven?!
even een tsjakkkaaaaaaaaaa momentje: vwb het broekloeren: heel begrijpelijk hoor maar je kunt het toch niet beinvloeden door zo vaak naar de pot te rennen om te kijken of het misschien nu misgaat.... we moeten genieten van deze tijd en als er bruinverlies komt is er nog niets aan de hand aangezien het oud bloedverlies is en als het rood is kán het zijn dat je baarmoeder een vaatje heeft die geknapt is ivm extra gevoelig / doorbloed... het hoéft niet een miskraam te zijn hoor meiden... al die stress is niet goed voor het vruchtje en je moet ook niet gaan doemdenken want het heeft geen zin!!!! geniet ervan! de kans dat het misgaat is klein maar aanwezig en zeker niet door ons te beinvloeden.... positief blijven! zo dat wilde ik even kwijt...