Zoooo heb niet alles bijgelezen hoor... er is veel geschreven! Vanmiddag verjaardag gehad bij vriendinnetje, heel gezellig, dochter is 1 geworden. Ik heb haar hier leren kennen en het is mijn superlieve vriendin nu geworden! Dus je kan hier ook nog eens goede contacten opdoen! Ook met de meetings die we 4 keer per jaar ongeveer hebben, heb ik een clubje meiden leren kennen en met hen spreken we nu bijna maandelijks af, met 7 meiden en kindjes, telkens bij iemand anders thuis. Waardevol hier dus!
Ik ga ook slapen! Morgen weer werken! IK check de berichten tussen door wel op het werk... hihi! Welterusten!!
Klopt, einde contract = geen officieel ontslag, dus als je dan ziek bent heb je pech. Ik heb komende week laatste werkdag en ben dan werkloos ik hoop heel gauw iets te vinden, wat niet mee zal vallen met mijn buik, niet te verbergen!
Morgen! Pff wat een ochtend zeg Onze gastouder is 2 weken op vakantie geweest en daarom moest Fenna 2 weken naar mijn schoonouders. Nou ze is daar echt VERWEND :x Ik kan 100 keer zeggen dat ze het niet moeten doen, maar luisteren ho maar... Kijk als ze daar 1 of 2 nachtjes heen gaat mogen ze haar verwennen wat ze willen, daar ben je opa en oma voor. Maar als je 2 weken lang, 4 dagen per week moet oppassen, NIET! Ik heb nu dus een strontvervelend kind, de hele dag jengelen, niet zichzelf kunnen vermaken, aanstellen, pffff :x Thank god is de gastouder vandaag weer terug, weer even in het normale ritme! Het kost zoveel energie 's morgens Zo, ik ga vandaag weer werken na een week ziek thuis te zijn geweest... Hoop dat het goed gaat, ben zoooo moe... Maar ja het moet maar! Ik werk nu trouwens 32 uur, wil hierna 24 uur gaan werken Meiden met echo's: Veel succes en plezier! Meiden die ook moeten werken: Goodluck
Goedemorgen !!! @Tinkerbel , ja das lastig , mijn schoonmoeder past altijd op ,maar wij zitten gelukkig welop dezelfde lijn qua opvoeding , anders zou het denk ik ook niet werken ... Iedereen met echo's, intake's veel succes vandaag !!!
Goedemorgen! Wat hebben jullie alweer veel bijgeschreven. Geen tijd om alles te herlezen. Hier super druk maar wel leuk weekend gehad. Veel opgeruimd in de tuin (rommel van verbouwing) zodat we binnenkort onze tuin kunnen laten heraanleggen.
@ Marjon: Ja ik vind het echt vervelend Mijn ouders luisteren ook gewoon en de gastouder naturlijk ook, kan het niet uitstaan :x Want wij zitten nu met een onhandelbaar kind, jeetje het is echt alsof ik een ander kind heb terug gekregen Maar ja, nu weer naar de gastouder en de regelmaat er in, hoop dat het helpt Eekje: Wow klinkt goed, een nieuwe tuin
Goedemorgen! Yeah, 5 weken! @ Pien, schoonouders... gelukkig wonen die van mij nu 200 km verderop. Succes. Hmm ik ga vandaag de hele dag luieren. Denk dat ik met de kleine ga vinderverven. Lekker creabea.
klinkt goed lekker luieren , ik heb zon drukke week ..Vandaag werken van 12 tot 6 .. Morgen met schoonmoeder naar het ziekenhuis voor uitslagen botscan , daarna poetsen ,poetsen poetsen.. S avonds bhv -aed cursus ..Woensdag werken en sa vonds weer aed-bhv ..Donderdag werken en vrijdag krijg ik kindje van een vriendin erbij ..en zaterdag werken ........... Maar des te eerder is het 9 oktober