Hier alles erg goed. Ik voel me zo anders dan de vorige keer bij de mk. Heb er alle vertrouwen in! En bij jou Arka, geen gekke dingen meer meegemaakt?
goedemorgen allemaal.. heb dit weekend geen tijd gehad om achter de pc te kruipen en zie dat er heel veel gebabbeld is.. heb ook geen tijd om bij te lezen vandaag, is hier druk.. heb ik nog belangrijke dingen gemist?? Werkse allemaal..
Goedemorgen!! Wat hebben jullie weer veel gescheven, heb alles net bijgelezen. Ik heb nog lekker een weekje vrij, heerlijk. Vandaag ga ik lekker rustig aan doen, alleen de rest van de vakantiewas ff doen. Ben vannacht voor het eerst misselijk geweest. 2 uur lang wakker gelegen. Nu gaat het beter, alleen wel last van maagzuur. Zo maar eens wat proberen te eten.
de misselijkheid begint hier ook toe te slaan , gisteren een groot deel van de dag , ik hoef niet over te geven maar blijf gewoon misselijk , iemaand hier een goede tip voor ?
Goeiemorgen! Hier ook uit de veren, maar ga er gauw weer tussen liggen ik kon niet slapen vannacht. Jeetje...dat had ik ook toen ik al veel verder in de zwangerschap was, de vorige keer. Baal er van. Ik heb toen 3 maanden niet kunnen slapen op normaal tijdstip, ging er telkens om 2 uur of 3 uur in. Toen had ik echter al wel verlof (ziekte). Nu niet.. dus ik wil gewoon op tijd slapen! Het stomme was dat ik hélemaal op was.. was ontzettend moe en verwachtte zo lekker in te dommelen. Nope... Hey en dinges heeft vandaag de echo toch? Ik ben haar naam kwijt, van de bloedverlies... ik zal ff naam terug zoeken, wat stom.
Ik slik hiervoor gembercapsules, iemand raadde me gisteren ook gemberthee aan, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. De gembercapsules heb ik hier bij drogist gehaald. Zit niets anders in dan pure gember, dus gewoon puur natuur. Ik ben zelf niet KOTSmisselijk, maar wel gewoon misselijk gevoel, maagzuur enz. De gember werkt bij mij super.
das een goede tip , ik ben ook niet kotsmisselijk , maar gewoon de hele dag dat misselijkheidsgevoel .....Als ik ff wat eet is het een half uurtje weg en komt dan weerterug , ik kan moeilijk om het half uur gaan eten , dan kun je me straks rollen .......... Ik ga die pillen maar eens halen ....
Goedemorgen allemaal, Hoe is het hier? Wimjo veel plezier met je echo! @ misselijkheid in de Lipton 'andalusia thee' zit ook gember, wil misschien helpen. Drogist en apotheek konden mij niet verder helpen met middeltjes er tegen, beetje jammer... Morgen hebben wij de eerste echo, vind het nu toch wel heel spannend worden! Liefs,
Goedemorgen! Ik ben bijna niet misselijk.....maar misschien een oppepper voor de misselijke vrouwen: er is onderzoek geweest dat de kinderen van vrouwen die erg misselijk zijn tijdens de zwangerschap een hogere intelligentie hebben dan van vrouwen die bijna niet misselijk zijn! Haha! Fijne dag gewenst!
Oooo, in dat geval..... Hoe is het nu met jou Alpenmama? Weer bloedverliesvrij en geen rare dingen meer?
Spannend, vandaag een echo, morgen een echo! Ik heb gelukkig na 2 nachten draaien een goede nachtrust gehad. Ik hoop dat Ingeltje ook weer een fatsoenlijke nacht kan slapen. Ben nog steeds dizzy, net de VK gebeld, die zegt dat er niet veel aan te doen is, rustig aan en miss. wat vit. voor zwangere vrouwen? @Ingeltje, kan je mijn afspraak op de lijst bijvoegen ajb? 12 okt 17.10 echo De assistente gaat er vanuit dat 'k 5 a 6 weken ben, zegt dat er over 2 weken wel een hartje te zien is maar ze nog geen termijn kan bepalen. Mirre
Ff leuk: zaten manlief en ik gisteren op de bank, legt ie zijn hand op mijn buik en zegt: 'Ik vind dit zo leuk!' Huh? zei ik, wat dan? 'Nou gewoon, je buik vasthouden!' Aaahhhhh, lief zeg! (heb hem maar niet verteld dat het op dit moment grotendeels spekkies zijn )
Goedemorgen meiden! wow wat is er veel gekletst!!! leuk hoor Hier alles goed! lekker weekendje achter de rug en nu weer op het werk...jeetje wat vliegen die weekenden toch voorbij Hier best druk op het werk dus heeft iemand een kortere versie van wat er gebeurd is??? x
@Loesje: gaat goed hoor. Geen bloedverlies meer, alleen bruine rommel.....ben wel wat optimistischer merkte ik in het weekend. Betrapte mezelf er ook op dat ik vaak over mijn buik wreef...hihi.