Wimjo: wat spannend zeg ! Ben benieuwd naar je echo! plaats je wel een foto van je echo in je album???
Wimjo, heel veel succes met de echo. En natuurlijk wil ik hem ook zien!! Volgende week heb ik ook mijn eerste echo, maar pas om 16.00u!! Wordt een lange dag denk ik...
Zo, ik ben weer rustig @ Wimjo, veel succes! Ben benieuwd! @ Nijntje27, daarom heb ik mijn echo om half 11 al gezet
Ik ga je gelijk helpen als je hier niet onder je reactie typt, maar kiest voor 'meer opties' dan krijg je een ander schermpje met daarin een paperclipje. Daar klik je op en dan kan je je foto uploaden van je pc. Zelf heb ik geen scanner, dus ik maak met mijn fototoestel gewoon een foto van de foto.
Hallo meiden! Vanochtend naar de huisarts geweest voor een verwijsbrief naar de gyn. En daarna natuurlijk meteen het ziekenhuis gebeld. Wil iemand deze gegevens voor mij op de lijst zetten: - 6 oktober 1e afspraak gyn ---------------------- @ Wimjo: veel succes en plezier met de echo! En ik ben ook erg benieuwd naar een foto! @ mama2010: succes met je gesprek met je manager!
spannend hoor al die echo's ! ik mag ook pas eind oktober weer maar de tijd vliegt zo hard ! voor je het weet is het zover !!!
Aszz... ik werk (tot morgen dan) bij UPC, dus ik krijg natuurlijk met dezelfde shit te maken... maar dan van de andere kant. Het is ongelooflijk wat klanten soms moeten doormaken. Ik sta zelf ook vaak versteld wat er allemaal gebeurt voor er actie ondernomen wordt. Bureaucratie ten top...
@ Ingeltje, iets wat wij nu dus ook meemaken, ze hebben soms geen flauw idee waar ze het over hebben. Nu is de gozer die op dit moment ons contactpersoon is wel oké hoor. Maar hij belt ons liever ook niet terug omdat het gewoon niet meer leuk is. KPN maakt de 1 na de andere fout. Ach, we zien het wel allemaal weer. Heb geen zin meer om me er op dit moment druk om te maken. Zit alleen even een schadevergoeding in elkaar te flansen. Heb ook 3 verlof dagen moeten opnemen omdat ik die dagen altijd thuis werkte maar geen internet had. Ben benieuwd of ze dat ook accepteren. Zit alleen al aan telefoonkosten op ruim 300 !!! + 3 verlofdagen, reken maar uit.
Het gaat hier echt hard met kletsen.... Ik vind het ook erg moeilijk om het allemaal bij te houden. En dan zal het begin van de week nog wel lukken, maar het einde van de week (als ik moet werken), word dan helemaal lastig....
@ Arka: hoe is het met je echo gegaan? heb niet teruggelezen dus sorry daarvoor.... wil je het nog een x vertellen?
Koud heb ik het ook!! Ingeltje, ik kan echt niet wachten tot de 6e. De vorig ekeer moest ik wachten tot 8,5 week en dat vond ik al lang. Nu tot 6+4 en dat vind ik ook al lang. Ik wil gewoon zo graag de bevestiging dat het goed zit (al twijfel ik daar deze keer echt niet aan!).
ik mag ook de 6e.. morgen over een week jahoeeee haha ik kan bijna niet meer wachten.. ben zo benieuwd of er een hartje klopt en hoeveel het er zijn..