Ik ga nu uit van één hartje, omdat we op de echo één heel mooi ei gezien hebben. De vorige keer schrok (positief natuurlijk) ik toch echt van twee vruchtjes.... dat is echt iets waar ik helemaal geen rekening mee had gehouden (al zit het wel heel erg in de familie). Nog 8 nachtjes....
Wow! 2! Ik heb je trouwens net ook toegevoegd op de lijst (het wordt tijd dat Kaatje weer een vrije dag heeft heb het maar druk met de lijst)
Hier ff weer de lijst Hier staat het origineel: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/165693-lijst-mamas-mei-2010-a-2.html
Ben benieuwd wanneer ik beval in mei. Ik ben de 24ste jarig en mijn man de 19e ... daar ergens tussenin zou leuk zijn! Heb ook zo'n zin in de echo. Vanavond eerst MVM, volgende week woensdag naar de VK en daarna de echo Zo heb ik elke week wat, daarna gaan we het vertellen aan de familie en vrienden. Leukleukleuk. De KPN monteur belde daarnet, hij komt dr aan
Ik ga nu eerst zo eten! En dan gesprek... Denk toch dat ik voor de 24 ga... vind het ook wel een heerlijk vooruitzicht. Dat betekent in iedergeval dat ik a.s. vrijdag al vrij ben.. whoehoeeeeeeee (was anders een thuiswerk morgen).. dus valt wel mee...
oh die zijn ook lekker! heb wel lekker ongi weeige buik vandaag hoor..en trouwens de rug ook! dus kleintje is lekker aan het groeien
Hey meiden..... Wat kletsen jullie weer veel..... Ik heb de hele dag een soort van hongerig gevoel.... Begon vandaag alweer om half 5, ben er toen maar uit gegaan voor een banaantje. Toen om 7 uur 3 beschuitjes, toen in slaap gevallen tot 10 uur toen weer een paar beschuitjes. Net mijn middag eten op. Maar kan nog niet echt zeggen dat al dat eten helpt..... iemand een tip voor me..Ik heb wel honger maar eigenlijk voelt het een beetje naar.....Kan het niet echt uitleggen. Morgen lekker op de boot naar new castle met een vriendinnetje en dan vrijdag lekker met mijn ventje op vakantie voor een week....heerlijk... Liefs en fijne dag
Hé wat een verassing, de KPN meneer heeft alleen maar gebeld ( niet eens langs geweest... ) met de melding dat er nog geen signaal op de lijn zat. Dus... nog steeds geen internet en telefonie! Ooh wat een heerlijk betrouwbaar bedrijf hé, dat KPN..... * gaat maar weer bellen *
@NIjntje, ik vind 't dubbel, enerzijds kijk ik uit naar bevestiging, a d andere kant stel ik 't liever uit; hoe langer ik wacht hoe verder 't kindje en zekerder de bevestiging De ass. van de vk zei dat ik vertrouwen moet hebben in m'n eigen lichaam. M'n mannie zegt dat hij er deze x een goed gevoel bij heeft en gaat ervanuit dat het goed is. Grappig is ook dat de laatste 2 zs-en in het voorjaar startten, en deze in het najaar.. Duzze, goede tij van 't jaar dames, we stoven de beebjes lekker knus gaar deze winter Mirre
Hoi, Lijkt me lastig om met zo'n wee-ig gevoel op de boot te gaan, hoop voor je dat de zee rustig is. Stap je in IJmuiden op de boot? Crackers tussendoor knabbelen wanneer je je misselijk voelt... en zeker op de boot zorgen dat je eten in je maag hebt. Veel plezier en geniet ervan. Mirre
Bah, 'k moet nu ook naar 't werk.. Ben vanavond laat weer terug... Miss. kan ik tussendoor nog gluren op 't forum Fijne dag allemaal