Ja ben ook wel benieuwd hoe het zal gaan op de boot. Maar goed dat is nu maar even afwachten.....Heb er wel zin in, maar ben er ook wel een beetje bang voor. Dalijk hang ik 2 nachten groen over de reling Ga geloof ik maar een paar pakken crackers halen...en hopen dat het helpt.... Hoe is het verder met jou?
@ koud: jaaaa, hier ook. Altijd al, maar nu helemaal! @ mama2010: succes!!! @ Wimjo: en, en? @ Ingeltje: hee, handige tip voor plaatsen van foto, ben ik nl ook geen held in; thanks! @ Mirri: ik zie dat je een aardig leeftijdsverschil gaat krijgen tussen de kids...weten je oudere kids het al? Leuk joh! Wij hebben ook een 'gat' van 10 jaar tussen nr 2 en 3. Nu nr 4 op komst en weer zijn de grote kids razend-enthousiast en superblij. Ze waren me zelfs alweer aan het 'controleren' op het slikken van foliumzuur...in de hoop dat we weer 'bezig' waren
Marjand, er bestaan reispillen tegen zeeziekte die je tijdens de zwangerschap mag nemen! Ben 2 jaar geleden zwanger op zeilvakantie geweest en had ze toen uit voorzorg mee. Evt overleg met je huisarts daarover?
Pfff...heb je dan ook de neiging om in de telefoon te gaan schreeuwen dat je NU aan de beurt wilt zijn...? En dat stomme achtergrond muziekje...en diezelfde stem die iedere keer vraagt of je nog even geduld wilt hebben... GRRRR Dus weer is m'n advies: adem in...adem uit...adem in....adem uit...
Ik was vorige week heel onzeker, maar eigenlijk an het begin af aan voelt het anders dan in december/januari. Tuurlijk zal ik volgende week echt wel heel zenuwachtig zijn... Zo vervelend om een mk meegemaakt te hebben. Je blijft dat dan toch altijd in je achterhoofd houden. Op de boot met een misselijk gevoel. Ik moet er niet aan denken... Heel veel succes!!
Goed geregeld mama2010!!! Zo, en dan lekker wat vaker aan jezelf denken en de tijd nemen voor ... eh... gewoon, lekker relaxen !
Ha meiden Hier even vanaf kantoor, het is even rustig... Ben MOE! Maar gelukkig gaat de tijd wel snel. Moet tot half 6, ga vanavond wel vroeg naar bed haha.... Al nieuws over de echo's? Heb niet alles bijgelezen nl Hier superleuk nieuws: Mijn liefste collegaatje is OOK zwanger, ze is 4 weken later uitgerekend dan ik, zo leuk We zijn tegelijk 'begonnen' voor een beeb, bij mij was het de eerste ronde raak en bij haar de tweede , ben zo blij Liefs XXX
@Ingeltje... ik zag een mooie buik voorbij komen... Ik heb het zelfde probleem. Ik zit nu op mijn werk (even pauze) en gelukkig lijkt niemand iets te zien maar ik ben wel op zoek gegaan naar een wijd vallend shirt enzo.. pfff. Zal blij zijn als de echo achter de rug is dan kan ik het wel vertellen (dat zal nog wel een week of 3 duren) Het is me trouwens teveel om terug te lezen. Hopelijk geen nare berichten tussendoor en ik ben benieuwd hoe het vandaag met de echo's gaat. Fijne dag!
Oh en ik heb dinsdag de 13e oktober mijn 1e echo! Ik vraag me alleen af wat ze dan kunnen zien. Ben dan laat maar zeggen 8 weken...
Hoi meiden, ik breek eventjes binnen! Hoe gaat het met de meiden die nog geen echo gehad hebben? Ik heb 9oktober mijn eerste echo, ik ben dan precies 8weken zwanger en ik vind het zo spannend. Als ik eraan denk krijg ik al zenuwkriebeltjes in mijn buik. Het komt nu echt heel dichtbij! Ik hoop dat ik en de andere meiden die nog geen echo gehad hebben super nieuws krijgen, zodat we onze roze wolk iets geruster opkunnen klimmen!
Kwam laatst de spullen tegen van de vorige zwangerschap. Zag dat ik toen een echo had met 8w6d. Er was toen van alles te zien: een prachtige minibaby met kloppend hartje! Dus...komt vast goed!
Help!!! Heb net een half broodje met chorizo gegeten en nu lees ik op internet dat je dat helemaal niet mag hebben?!? Had er 2 klaar gemaakt, maar toen ik die halve naar binnen zat te werken, dacht ik ineens, goh, mag ik dit eigenlijk wel??? En vorige week heb ik ook al een broodje op! Maar ik lees dus ook dat je eigenlijk geen salami mag! Mag je dan ook geen cervelaat? Dit heb ik namelijk vorige week iedere dag op mn brood gedaan! Heb er gelijk een rot gevoel over!!! Weet iemand meer?
hoi meiden Tjee, wat kletsen jullie veel. Contract beeindiging of verlenging: vervelend dat ze zo raar tegenover zwangerschappen staan. Maar het was je vorige manager, misschien denkt deze er anders over? Eten: heerlijk groentes, maar we eten vandaag zuurkool!! Bakken: heb tijdens mijn zwangerschap ook oliebollen gebakken, prive en ging prima, was toen ook al bijna 13 wkn. Dus wie weet komt het wel goed. En twee groene bakkers, lijkt me ook erg grappig! Echo's: hoop dat er mooie bij zaten vandaag. 8 wkn: kun je al een grappig vogeltje zien met uitstulpingen van armpjes en beentjes en natuurlijk een kloppend hartje! Miskraam: ook ik heb er 3 mnd geleden eentje gehad en het heeft me wel wat onzekerder gemaakt, helaas. Verder weet ik ff niets meer hihi!! Hier alles zijn gangetje, soms wat krampjes en vlaagjes van misselijkheid, maar had bij mijn eerste zwangerschap ook niet zoveel klachten. (en toch een na mijn mening intelligent kind, hihi! grjts Twinny
vandaag beetje bij proberen te komen van me erg misselijke en veel braken dag van gister voel me nu nog steeds te ziek. maar goed positief blijve woensdag een echo zo spannend.