@ wimjo; dan is je foto misschien te groot. Via www.fotoverkleinen.nl even de foto kleiner maken en opnieuw opslaan op de computer. En dan kan je hem wel uploaden.
Wat ook handig is met foto's uploaden: Je hebt een site www.tinypic.com hier kun je je foto ook uploaden en er een grootte bij kiezen. 1. Je bladert naar je foto op je pc 2. Je kiest voor verkleinen naar 'website/email'formaat en kiest uoloaden 3. Dan krijg je daarna wat links. Je kiest de onderste > directe link voor lay-outs, die kopieer je 4. Je kiest hier bij het paperclipje voor uploaden vanaf url en daar plak je hem in en kiest uploaden! Dan krijg je zoiets: Bekijk bijlage 18387
volgens echo 7w 6d maar over 2 weken is echte termijn echo en dan gaan ze eht goed bekijken. Was nu nog even lastig
wimjo mooie foto mexicaanse griep, ik zou de vaccinatie via mn werk krijgen, maar ik doe t eerst even met mn gyn overleggen de 19e
O help dames..... ik geloof dat de kwaaltjes gaan beginnen....... pfff. Ik ben eten aan het koken en moet tegelijkertijd bijna kotsen...... althans het voelt zo.....
Pfff kom even klagen .... Word een beetje moedeloos hier. Weer helderrood bloed. Waarom niet gewoon zorgeloos zwanger??????
@ Alpenmama, ohnee. Hoop dat het niets ergs is! Hier komt MVM zo, heb al een potje pies klaar staan. Moet ik die even in de koelkast zetten? Of kan het nog wel even buiten de koelkast staan ( ze is er om 20.15 uur )
Ik heb hem gewoon in de badkamer bewaard, niet koud gezet. Ik heb hem al 's ochtends gepiest en tegen 15 uur kwam ze pas.
Pfff rottig bloed. Het kan best eens zijn dat jij iemand bent die er tijdens de zwangerschap last van blijft houden. Geen buikpijn in ieder geval toch! Wat had de gyn de vorige keer erover gezegd? Probeer toch maar te ontspannen.. dit kindje blijft gezellig de komende 31 weken bij jou!
Wel een klein beetje menstruatie achtige buikpijn. Weeig.... Ja beebje moet zich gewoon goed vasthouden!!!!!
Alpenmama: komt vast goed! Je had nu eigenlijk ongesteld moeten zijn toch (of was jij dat niet?)? Anyway, zolang je geen krampen hebt, komt het goed, vertrouw opje eigen lichaam! *knuf* Aszz: Adem in, adem uit. Of maak een voodoo KPN-poppetje. Waardeloos zeg, dat het zolang duurt! Mama2010: Fijn zeg, dat je minder gaat werken! En dan maar lekker lanterfanten en uitrusten (die nesteldrang komt vanzelf, kun je nog genoeg poetsen ) Ego: YES! Morgen rond deze tijd maken we een rondje langs de fam om het blijde nieuws te vertellen (mits de echo goed is natuurlijk)