zoals je merkt ik ben vrij ongerust: de voorbije week maar weinig kwaaltjes: was dolgelukkig gisteren kotsmisselijk te zijn. nog 6 ker slapen en dan weten we meer
ja inderdaad... ik wel iig... met al mijn kwaaltjes en mijn knaltest ben ik wel zeker, maar dat stomme witvloed... dat maakt me onzeker... de rest niet echt... maar ik houd me best in! vind ik dan... de eerste dag was het helemaal erg, nu gaat het wel! met op de pot zitten bedoel ik dan!
morgen vijf weken en dan weer een nieuw berichtje op mijn baby blog... gaan jullie nog zo iets bijhouden???
maare afscheiding is goed hoor! dat heeft niets negatiefs te betekenen! en tuurlijk heeft iedereen de eerste week zeker vaak op pot gezeten en dan komt ineens het besef dat je ongi toch écht wegblijft.....
nee denk niet dat ik aan een site doe... heb net wel even stiekem gespiekt bij die van jou! leuk hoor!
Ik kom even inbreken: Sjudith gefeliciteerd meid! Geniet er van. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe. En breekt weer uit.
nou meiden ik ga er zo vandoor even douchen en zo nog even boodschappen doen met manlief... dan weer gauw naar binnen toe...bah bah bah wat een vies hollands weer en snot verkouden ........... fijne avond iig!
Vanuit hier ook alvast een fijne avond voor iedereen! 's Avonds is het hier altijd een gezellige drukte met iedereen; geen tijd voor forummen dus... Tot morgen!
Z na een harde dag werken! weer bij gelezen. @Alpenmama, pokke is dat die griep, ik heb bij mij al wel deleiding ingelicht over mijn zwangerschap zodat als er sprake van is, ik niet dat kindje hoef te verzorgen of ergens anders ingezet ga worden. @Inge75, wat een nieuws Nieuwe zwangeren! Welkom Ging ik vanmiddag toch weer bijna onderuit, ik moet daar toch echt eens mee ophouden. Gr Pip
:x:x:x:x:x:x:x:x Ik had net helderrood bloed bij het afvegen.....ongi gevoel.....ik ben totaal aan het janken hier!! Ik wil niet dat het mis gaat!!!!!
Ow.... hoe kan dat nu? Had je nu al eerder bloedverlies gehad?? Ook voor jou ben ik weer aan het duimen!
Och meis nee!! Hoe gaat het met je?? is het veel? hoeft niets slecht te betekenen maar ik weet hoe je je voelt ik duim voor je! dikke knuffel!!!